Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette ihmisestä jolla on satoja facebook kavereita?

Vierailija
12.01.2020 |

Olen tavannut kivan oloisen miehen, mutta mua ihmetyttää hänen facekaveri määrä (n. 600). Olen joskus lukenut jostain, että se on narsistin merkki.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kannattaa jättää väliin, ei ittekkään ymmärrä miks faceen pitää pyytää kaikki ihmiset kaveriks joiden kaa jossain vaiheessa sanan vaihtanut oikeassa elämässä.

Vierailija
2/7 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuntema narsisti ei taida olla enää facebookissa. Ei saanut tarpeeksi ihailua ja palvontaa.

Vierailija
4/7 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkisinkin kertyy satoja tuttuja, jos harrastaa jotain ja on sosiaalinen ihminen. Eiköhän sun kannattaisi keskittyä siihen, miltä teidän välinen suhde tuntuu kuin epäoleellisuuksiin.

Vierailija
5/7 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehen facekäyttäytyminen millaista? Kommentoiko paljon kaikkeen jne? Jos kyllä niin todennäköisesti on puhelin juurtunut käteen. Jos taas harvemmin on mitään niin todennäköisesti ne kaverit one juurikin jotain koulu-, työ ja harrastekavereita, jotka on vaan lisätty sinne listaan muiden joukoksi eikä ole jaksanut poistaa ketään.

Vierailija
6/7 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys naurattas sellsisia joiden piireissä on normaalia olla tuhansia tai 5k täynnä.

Vierailija
7/7 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä välttämättä narsistina, mutta sellaisena jokapaikanhöylänä joka tutustuu ihmisiin vaikka keskellä katua ja haluaa verkostoitua joka suuntaan. Ihmistyyppi, jonka kanssa en halua olla tekemisissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä