Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiä vedessä?

Vierailija
20.06.2006 |

Tälläinen houkuttaa kun ensi viikolla suuntaamme viikoksi mökille...

Pelottaa vaan jos tulee joku vaikea tulehdus!

Onko kokemuksia ja miten tuo kannattaisi tehdä.. Ensin sisään ja sitten valua takaisin veteen, ettei vedessä tule sisään vai miten?

Toivottavasti löytyy konkareita!

Naku-uinti kera loppuhuipennuksen kiihottaa meitä molempia hurjasti..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata mutalammikossa naida, ja kyllä se vesi huuhtoo ne pimpin limat pois aika äkkiä... Eli voipi hiertää jos pitkä akti...

Vierailija
2/10 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan tietääkseni tullut mitään oireita siitä että naiskentelee vedessä. Me ollaan usein tehty niin että molemmat seisovat rinta/olkapään syvyisessä vedessä jamies sitten vain nostaa naisen syliin. Vedessähän on semmoinen mukava painoton/kelluva tila joten ihan hauskoja tai ianakin vähän erilaisia asentoja voi kokeilla....

Vesileikit on kivaa! ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatikka sitten jossain järvessä. Ihanaa se on, lämmin vesi (no, ainakin meidän tapauksessa) ja painoton, kevyt olo, ah! :-)

Vierailija
4/10 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vedessä kyllä puuhastellut minäkin yhtä sun toista ;) mutta voikohan järvivedessä rakastella huoletta myös raskauden aikana? Eikös nainen saa helpommin tulehduksia ja vaikka mitä vai ihanko vain uskaltauduttaisiin... Vai olenkos minä nyt vaan liian ylihuolehtivainen?

Vierailija
5/10 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mökillä vedessä, ei tullu tulehduksia eikä hiertymiä, ei se vesi nyt pillun sisältä sitä kosteutta pois huuhdo! Sitä paitsi ei kannata suunnitella aina kaikkea liikaa, se vie vaan pois spontaaniuden ihanuuden.

Vierailija
6/10 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää nyt st...na missään kylpylöiden/uimaloiden poreammeissa sitä tehkö!

Altaat on kuitenkin tilavuuksiltaan niin pieniä ja vedenvaihto ei kuitenkaan oo niin nopeeta et en mä ainakaan halua nousta mistään poreammeesta ylös jonkun perverssin mällit hiuksista roikkuen!

Vierailija
7/10 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä tuollainen kylpyläjuttu voi onnistua? Joka kerta kun olen ollut kylpylässä, siellä on niin paljon väkeä, että ei voisi kuvitellakaan tuollaisen onnistuvan. Ei silti - ei se minua houkuttele, mutta kunhan uteliaana kysyn.

Vierailija
8/10 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

älkää nyt st...na missään kylpylöiden/uimaloiden poreammeissa sitä tehkö!

Altaat on kuitenkin tilavuuksiltaan niin pieniä ja vedenvaihto ei kuitenkaan oo niin nopeeta et en mä ainakaan halua nousta mistään poreammeesta ylös jonkun perverssin mällit hiuksista roikkuen!

Vierailija
9/10 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin: en asu Suomessa, joten voitte kaikki rauhottua, mieheni spermat eivät tule teidän tukkaan!

Käymme saunomassa naturistikylpylässä, jossa on ihan tavallista, että pariskunta-asiakkaat kylpevät lähekkäin ym. Olen itsekin nähnyt kun eräs pari rakasteli uima-altaassa, ihan diskreetisti halailivat sylikkäin, mutta kyllähän se naamasta näkyi mitä pinnan alla tapahtui ;-) Olen varmaan tosi outo, mutta minusta siinä ei ole mitään pahaa... Ei se mikään suuri orgiapaikkakaan ole, ihan tavallinen kylpylä, ja vaikka suurin osa tämän paikan asiakkaista ei varmaan rakastele " julkisesti" , mutta ketään se ei varmastikaan myöskään haittaa. Ehkä naturistit ovat muita sallivampia? Ai niin, ja sellainen tärkeä asia vielä, että tähän paikkaan eivät lapset saa tulla lainkaan. En tiedä ikärajaa, mutta teini-ikäisiä siellä näkee, ei nuorempia.

Vierailija
10/10 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ensinnäkin: en asu Suomessa, joten voitte kaikki rauhottua, mieheni spermat eivät tule teidän tukkaan!

Käymme saunomassa naturistikylpylässä, jossa on ihan tavallista, että pariskunta-asiakkaat kylpevät lähekkäin ym. Olen itsekin nähnyt kun eräs pari rakasteli uima-altaassa, ihan diskreetisti halailivat sylikkäin, mutta kyllähän se naamasta näkyi mitä pinnan alla tapahtui ;-) Olen varmaan tosi outo, mutta minusta siinä ei ole mitään pahaa... Ei se mikään suuri orgiapaikkakaan ole, ihan tavallinen kylpylä, ja vaikka suurin osa tämän paikan asiakkaista ei varmaan rakastele " julkisesti" , mutta ketään se ei varmastikaan myöskään haittaa. Ehkä naturistit ovat muita sallivampia? Ai niin, ja sellainen tärkeä asia vielä, että tähän paikkaan eivät lapset saa tulla lainkaan. En tiedä ikärajaa, mutta teini-ikäisiä siellä näkee, ei nuorempia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä