Onko täällä muita, jotka vasta yli 30-vuotiaana ovat puhjenneet kukkaan?
Lapsena en ollut ikinä kaunis, enkä murrosiässä, en edes 20-vuotiaana. Puhkesin kukkaan sen jälkeen kun neljä vuotta sitten erosin ex-miehestäni ja pikku hiljaa löysin itseni. Vaikka itse sanonkin, olen kaunis sellaisella luonnollisella tavalla. Ihmettelen tätä välillä, koska en ole koskaan nuorempana ajatellut olevani kaunis - päinvastoin.
Nyt olen opetellut ottamaan miesten ja yleensäkin ihmisten huomion vastaan. Kyllä se tuntuu kivalta. Elämä on kivaa. Jokaisen pitäisi saada elää tällainen aika, että tuntee itsensä kauniiksi.
Kommentit (25)
Sairastin vaikeaa sos. fobiaa lapsuudessa ja nuoruudessa, minkä takia puhkesin kukkaan vasta yli 30-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti moniakin.
Tuosta oli tutkimus.
Naiset itse olivat mielestään kauneimmillaan 30-vuotiaina, miesten silmissä (riippumatta miesten iästä) 19-21v.
Toisten luulot tai luulematta jättämiset omaan arvoonsa. Pääasia, että voi hyvin.
Olen 40v ja vasta noin viisi vuotta olen tuntenut itseni ihan kiva näköiseksi. Nuorena iho oli huono. En ole osannut laittautua ja aina olen ollut pullukka eli bmi 28. Takana avioero, uusi suhde ja kiinnostusta ollut muulta taholtakin. Ihan ihmeissäni olen ja hyvillänikin huomiosta.
Minulla tapahtui vähän ennen kolmeakymppiä. Olin 10v asunut erinäisissä soluasunnoissa opiskelujen ajan. Kun viimein pääsin muuttamaan ensimmäistä kertaa kokonaan yksin jotenkin vapauduin, kun ei tarvinnut enää ottaa muita huomioon (pl. naapurit). Meni pari kuukautta totutella yksinoloon ja sitten vain yks kaks pistin elämän uusiksi, mm. kokkasin terveellisemmin ja kiinnitin enemmän huomiota pukeutumiseen. Hieman kaduttaa etten muuttanut "omilleni" jo aikaisemmin, mutta toisaalta rahapulassa olisi tuskin tullut samalla skaalalla tämä muutos.
Miksi kaktus 😂