Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvattomat profiilit deittisivuilla ja sovelluksissa - Millainen ihminen löytyy profiilin takaa?

Vierailija
11.01.2020 |

Hei kyselisin tässä ihan vaan mielenkiinnosta että millainen ihminen tekee kuvattoman profiilin?
Itsellä tietty joku aavistus onkin kokemukseen perustuen kun olen pari kertaa sokkotreffeillä käynyt..

Mutta noin niinkun muutenkin kiinnostaisi päästä kuvattoman profiilin taakse että mitä päässä liikkuu kun ilman kuvaa, tai todella suttuisella epämääräisellä kuvalla, kumppania etsii.
Oletko itse kuvaton? tai oletko joskus ollut?
Miksi et laita kuvaasi?
Saatko matcheja/yhteydenottoja? ja mikä on sukupuolesi.
Oletko käynyt kuvattoman kanssa treffeillä ja mitä henkilöstä paljastui?

Kuvattomaksi profiiliksi kelpaa myös sellaset missä on paljon kuvia mutta yhdestäkään ei saa selvää tai ne on jostain muusta kuin itse henkilöstä. Esimerkkinä tinderin klassikot; maisema tai kukka.
Laskisin kuvattomaksi myös sellaiset profiilit missä kuva on rajattu niin epämääräisesti ettei kohteesta kuitenkaan voi päätellä yhtään mitään, esimerkiksi silmä, nenä, suu, jalka.. tai jotain muuta vastaavaa.

Lisäpisteitä myös siitä jos treffaamasi henkilön (tai itsesi) profiilissa ei ole mitään kuvaustakaan. Eli kuvaton profiili ilman tekstiä..

Kertokaa jotain näistä ihmisistä, kovasti kiinnostaa. Raottakaa vähän verhoa edes näiden ihmisten sieluihin..

(pahoittelut jos tällainen ketju on jo olemassa)

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niitä jotka tulee treffeille ja skipadamadubadadii, i m scatman, joten sä varmaan maksat laskut.

Vierailija
2/43 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kuvaton. Eikä profiilissakaan mitään kuvausta ole.

Menin vain hetken mielijohteesta katselemaan.

Saan flirttejä ja joskus viestejäkin, en ole juurikaan edes vastaillut kenellekään. Nuoremmilta miehiltä näitä tulee, eikä minua yhdenillat jutut nappaa.

Jos nyt mikään muukaan, voi olla että poistun palstalta. Tai ehkä käyn koko maan miesten kuvalliset profiilit läpi sitä ennen ihan huvikseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa. Painaako joku sydäntä kuvalle, joka esittää vuoristoa tai kahvikuppia pöydällä? Onko joku nähnyt, millaisia ihmisiä näiden kuvien takana on?

”Olen hyvin työelämässä pärjäävä mies, joka pitää huolta kunnostaan ja toivoo tervehenkistä suhtautumista elämään myös naiselta.” + Kuva ehkäpä auringonlaskusta horisontissa.

Vierailija
4/43 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kuvattomana aina liikenteessä. Kirjoitan kyllä pitkähköt tekstit joissa kerron itsestäni, rehelliset mittani ja mitä olen hakemassa.

En vaan ole ikinä viihtynyt kameran edessä, en ole somessa mukana, ei ole ikinä ollut tarvetta selfie-kuvien ottamiseen. Olen nainen ja yhteydenottoja tulee jonkin verran.

Vierailija
5/43 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rölli.

Vierailija
6/43 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruma ja lihava

Vierailija
7/43 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kuvattomana aina liikenteessä. Kirjoitan kyllä pitkähköt tekstit joissa kerron itsestäni, rehelliset mittani ja mitä olen hakemassa.

En vaan ole ikinä viihtynyt kameran edessä, en ole somessa mukana, ei ole ikinä ollut tarvetta selfie-kuvien ottamiseen. Olen nainen ja yhteydenottoja tulee jonkin verran.

millasiin kohtaamisiin nämä yhteydenotot on johtaneet? miten kuvatonta profiilia kuuluu lähestyä? entä jos haluaa tietää miltä näytät? onko kuvan pyytäminen absoluuttinen no-no joka johtaa siihen että lopetat yhteydenpidon koska pidät kuvan pyytäjää pinnallisena?

Kysyn näitä koska itselle ainakin hirveän tärkeä nähdä toisesta esim kasvot, onko ne miellyttävät vai epämiellyttävät. Itselleni ei mitat kerro mitään. Jos etsin huonekaluja, mitat on hyvät tietää mutta kuva on ainakin itselle mittoja paljon tärkeämpi. Itsekään en ole somessa mutta jos seuraa haen, koen että selfielle todellakin on tarvetta.

-AP

Vierailija
8/43 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään tähän vielä;

Muisin juuri että olen vuosia sitten itsekin ollut kuvattomana. Oma syyni kuvattomuuteen oli, etten halunnut työkavereiden tai tuttujen tietävän seuranhaustani. Laitoin kyllä kuvani liitteenä jokaiselle keneen yhteyttä otin, etten kuitenkaan ihan täysin kuvattomana liikkeellä ollut.

Olen myös ottanut yhteyttä kuvattomiin (tekstin perusteella, joillakin kun on tosi hyviä kuvauksia) mutta sitten huomannut etten oikeastaan osaa kirjoittaa mitään järkevää sillä se kuva vaan on niin tärkeä. On ihan mahdotonta olla "kiinnostunut" ihmisestä josta ei näe sitä olennaisinta. Tässä kohtaa sitten yleensä pyydänkin kuvaa, ja oikeastaan kukaan kuvattomista ei ikinä vastaa takaisin. Kuvalliset kyllä vastailee.

Kuuluuko kuvatonta profiilia edes lähestyä? ehkä se on se kysymys. Onko kuvaton nenemmän itse hakemassa jotain tiettyä ja on itse tekemässä alotteita siellä samalla tavalla kuin itse toimin, vai mikä tuossa on se juju?

-AP

Vierailija
9/43 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu.

Vierailija
10/43 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin kuvattomana sen lyhyen hetken mitä deittipalstalla oli. Tämä kuulostaa järjettömän itserakkaalta, mutta en halunnut laittaa kuvaani sen takia, että olen hyvännäköinen. En halunnut, että ulkonäköni toimii käyntikorttina siihen kuka olen. Panostin profiilitekstiini ja toivoin, että se kertoo kuvan sijasta sen kuka olen.

Vierailija
11/43 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama minulla. Tuntuu jotenkin oudolta laittaa omaa kuvaa nettiin kaikkien katsottavaksi. Toki jos alkaisin nyt nettideittailla, ehkä laittaisin kuvan kun se taitaa olla niin yleistä nykyään. Muutama vuosi sitten oli paljon kuvattomia.

Jos vaihdoin jonkun kanssa useamman viestin, ehdotin sitten että voin lähettää kuvani s-postilla.

Vierailija
12/43 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin kuvattomana sen lyhyen hetken mitä deittipalstalla oli. Tämä kuulostaa järjettömän itserakkaalta, mutta en halunnut laittaa kuvaani sen takia, että olen hyvännäköinen. En halunnut, että ulkonäköni toimii käyntikorttina siihen kuka olen. Panostin profiilitekstiini ja toivoin, että se kertoo kuvan sijasta sen kuka olen.

vastasitko itse kuvattomille profiileille? tai lähestyitkö kuvattomia?

Vierailija
13/43 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kuvaton profiili suolessa. Löysin miehen.

Vierailija
14/43 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin kuvattomana deittipalstalla. Syynä se, että minusta ei ole eikä tule nettiin yhtään kasvokuvaa. Onneksi tuo ukko ei ollut näin ennakkoluuloinen ku suurin osa täällä kirjoittelevista. Tavattiin kasvotusten melko nopeasti ja yhdessä on oltu siitä lähtien.

Vierailija
15/43 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt samaa. Painaako joku sydäntä kuvalle, joka esittää vuoristoa tai kahvikuppia pöydällä? Onko joku nähnyt, millaisia ihmisiä näiden kuvien takana on?

”Olen hyvin työelämässä pärjäävä mies, joka pitää huolta kunnostaan ja toivoo tervehenkistä suhtautumista elämään myös naiselta.” + Kuva ehkäpä auringonlaskusta horisontissa.

Varattuja tai hyvin vaatimattoman näköisiä.

Varattuja 95%

Vierailija
16/43 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin kuvattomana deittipalstalla. Syynä se, että minusta ei ole eikä tule nettiin yhtään kasvokuvaa. Onneksi tuo ukko ei ollut näin ennakkoluuloinen ku suurin osa täällä kirjoittelevista. Tavattiin kasvotusten melko nopeasti ja yhdessä on oltu siitä lähtien.

oliko ukkosikin kuvaton?

Vierailija
17/43 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin kuvattomana treffi palstalla kun epäilin miestäni pettämisestä. Kas kummaa kun. Kuvasta oisin jäänyt kiinni, mutta toisaalta en sieltä seuraa etsinytkään.

Vierailija
18/43 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköisiä miehiä on löytynyt kuvattomien profiilien takaa. Eivät halua kuvaansa nettiin esim. työnsä takia. 

Vierailija
19/43 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin naisten kuvattomien profiilien takaa on paljastunut ylipainoisia ja rumia henkilöitä. Sanomattakin selvää, että yhteydenpito on katkennut kiusallisesti saman tien kuvan nähtyäni.

Vierailija
20/43 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

nätti nuori ujo nainen

40+ v pubiruusu

30+ v pubiruusu

30+ v lihava, tyhmä ja ruma maalaisjuntti

30+ v lihava tyhmä ja mielenterveysongelmainen

eka oli niin hyvä että piti aika monta kertaa lyödä päätä seinään ennenkuin uskoi että se oli vaan sattumaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan