Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvattomat profiilit deittisivuilla ja sovelluksissa - Millainen ihminen löytyy profiilin takaa?

Vierailija
11.01.2020 |

Hei kyselisin tässä ihan vaan mielenkiinnosta että millainen ihminen tekee kuvattoman profiilin?
Itsellä tietty joku aavistus onkin kokemukseen perustuen kun olen pari kertaa sokkotreffeillä käynyt..

Mutta noin niinkun muutenkin kiinnostaisi päästä kuvattoman profiilin taakse että mitä päässä liikkuu kun ilman kuvaa, tai todella suttuisella epämääräisellä kuvalla, kumppania etsii.
Oletko itse kuvaton? tai oletko joskus ollut?
Miksi et laita kuvaasi?
Saatko matcheja/yhteydenottoja? ja mikä on sukupuolesi.
Oletko käynyt kuvattoman kanssa treffeillä ja mitä henkilöstä paljastui?

Kuvattomaksi profiiliksi kelpaa myös sellaset missä on paljon kuvia mutta yhdestäkään ei saa selvää tai ne on jostain muusta kuin itse henkilöstä. Esimerkkinä tinderin klassikot; maisema tai kukka.
Laskisin kuvattomaksi myös sellaiset profiilit missä kuva on rajattu niin epämääräisesti ettei kohteesta kuitenkaan voi päätellä yhtään mitään, esimerkiksi silmä, nenä, suu, jalka.. tai jotain muuta vastaavaa.

Lisäpisteitä myös siitä jos treffaamasi henkilön (tai itsesi) profiilissa ei ole mitään kuvaustakaan. Eli kuvaton profiili ilman tekstiä..

Kertokaa jotain näistä ihmisistä, kovasti kiinnostaa. Raottakaa vähän verhoa edes näiden ihmisten sieluihin..

(pahoittelut jos tällainen ketju on jo olemassa)

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin naisten kuvattomien profiilien takaa on paljastunut ylipainoisia ja rumia henkilöitä. Sanomattakin selvää, että yhteydenpito on katkennut kiusallisesti saman tien kuvan nähtyäni.

Sama kokemus. Ja hämmentävää on ollut kuinka vihreellisesti naiset voivat kuvailla itseään. Sitten kun kuvan näkee niin olen muutaman kerran ollut todella hämmentynyt, ja vain aniharvoin positiivisesti. M43

Vierailija
42/43 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhdellä palstalla seksiprofiililla, niin en halua naamaa julkiseksi, että ei tutut näe. Vaihdan kuvan hyvin aikaisessa vaiheessa. Viestejä tulee paljon ja kaikilla sama mielessä, niin ei ole naama julkisena. Kivoja tyyppejä tullut vastaan. Usein jopa komeita miehiä, mutta olen itse tosin ihan tavallinen, jolle kelpaa tavallinen kunhan mieltymykset menee yksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatin takia kuvattomana joskus ollut, samalla sivustolla ollut asiakkaita (potilaita) myös treffiseuraa etsimässä. Eli itsesuojelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi