Analysoikaa miksi en saa miestä
Ulkonäössä en usko olevan suurta vikaa, sillä miehet kyllä ensin kiinnostuvat, haluavat lähelle, suudella yms. En toki ole mikään malli, mutta ihan söpö. Sellainen naapurintyttömäisen nätti.
Luonteessa on siis se vika. Mutta olen miettinyt pääni puhki mikä se on, että minuun ei ihastuta kunnolla. Aistiiko sen, jos en ole kunnolla kiinnostunut? Minä kun olen vähän hitaasti syttyvä, mutta viestittelen aktiivisesti ja ehdotan itsekin tapaamisia ja tekemistä. Olen kuitenkin läheisyyden suhteen vähän nihkeä alkuun. Ujouden takia välttelen katsekontaktia enkä tee itse aloitteita läheisyyteen. Lisäksi olen perusluonteelta mietteliäs ja saatan tuijotella seiniä. En osaa flirttailla. Olen siis melkoinen harmaa tossukka. Onko tämä se tekijä mikä on monelle turn off?
Olen myös miettinyt mitä annettavaa minulla on parisuhteeseen. Olen monipuolinen keskustelija, kiinnostunut erilaisista asioista ja innokas oppimaan uutta. Onko tuo tossukkamaisuuteni se tekijä, joka tekee minusta vähän etäisen? En oikein ole saanut selkoa siitä, kun olen kysynyt asiaa miehiltä jotka ovat minut lopulta torjuneet. Kaikki ovat sanoneet, ettei vaan ole syntynyt suurempia tunteita tai etteivät ole oppineet minua kunnolla tuntemaan, vaikka olemme tapailleet monta kuukautta.
Olen turhautunut.
Kommentit (96)
Ap on u l i u l i mies, äitivihaaja. Kaikki johtuu siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet se kolmastoista tusinasta. Jos et ole kiinnostava, niin et ole kiinnostava.
Mutta muut tavalliset tallaajat löytävät kumppanin ja itse en kiinnosta miehiä. Haluaisin tietää mikä se tekijä on.
Viaton veitikkamaisuus, hassutteleva, nätti naama, iloinen, herkästi naurava, intensiivinen katse, salaperäinen.
Minulla on intensiivinen katse, mutta ainakin livenä se tuntuu enemmän pelottavan ihmisiä kuin vetävän heitä puoleensa.
M31
M43 kirjoitti:
Uskallatko ilmaista oman kiinnostuksesi sanallisesti suoraan? Tai kerrot miehelle asioita joita arvostat hänessä? Haen siis että ilmaiset oman mielipiteesi eikä sitä tarvitse arvailla.
Ujoudenkin voisi sanoittaa niin että kerrot sua jännittävän ja saatat vaikuttaa etäisemmältä kuin olet.
En millään tavalla, valitettavasti. :(
Opettele katsekontakti, se on tehokkain tapa luoda yhteys ja herättää tunteita -itsessä ja toisessa. Jos läheisyys ja toisen kunnollinen kohtaaminen pelottaa, mitenkähän intohimoista mahtaa seksi olla? Väittäisin että se toimiva ja intohimoinen seksi on usein tärkeä osa rakastumista <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet se kolmastoista tusinasta. Jos et ole kiinnostava, niin et ole kiinnostava.
Mutta muut tavalliset tallaajat löytävät kumppanin ja itse en kiinnosta miehiä. Haluaisin tietää mikä se tekijä on.
Viaton veitikkamaisuus, hassutteleva, nätti naama, iloinen, herkästi naurava, intensiivinen katse, salaperäinen.
Minulla on intensiivinen katse, mutta ainakin livenä se tuntuu enemmän pelottavan ihmisiä kuin vetävän heitä puoleensa.
M31
Ei se välttämättä pelota. Minua ainakin vain tympii pelle, joka pelailee näitä sosiaalisia alistamispelejä. En viitsi olla missään tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
M43 kirjoitti:
Uskallatko ilmaista oman kiinnostuksesi sanallisesti suoraan? Tai kerrot miehelle asioita joita arvostat hänessä? Haen siis että ilmaiset oman mielipiteesi eikä sitä tarvitse arvailla.
Ujoudenkin voisi sanoittaa niin että kerrot sua jännittävän ja saatat vaikuttaa etäisemmältä kuin olet.
No mitä tapahtuu jos vaikka kerrot että sulla on kivaa? Missä menee raja että ujous tulee esteeksi kertoa asioita? Onko sinusta luontevaa koskettaa tai silittää toista? Halata?
Vierailija kirjoitti:
Opettele katsekontakti, se on tehokkain tapa luoda yhteys ja herättää tunteita -itsessä ja toisessa. Jos läheisyys ja toisen kunnollinen kohtaaminen pelottaa, mitenkähän intohimoista mahtaa seksi olla? Väittäisin että se toimiva ja intohimoinen seksi on usein tärkeä osa rakastumista <3
Yleensä etäistä jyystämistä. Olin kerran yhdessä miehen kanssa johon tutustuin ensin ystävänä pitkän aikaa. Häneen luotin täysin ja on ainoa, jota olen kunnolla pystynyt katsomaan silmiin seksin aikana. Valitettavasti suhde loppui hänen päihdeongelmiin.
Tämä on ollut itselleni tosi avartava keskustelu. Ongelma kai on se, etten luota ja osaa luoda siten syvää suhdetta toiseen. Kaikki jäävät etäisiksi kavereiksi. Tämä ongelma on ollut myös ystävyyssuhteissa. Jotenkin olen typeränä ajatellut sen riittävän, että olen hyvä keskustelija ja vitsiniekka. Samalla sellainen söpö ja herkkä runotyttö, mutta eihän se pidemmän päälle riitä. Kiitos, että olette sanoneet asioita suoraan. Mun kavereilla ei ole siihen sydäntä. Ja eihän ne näe miten käyttäydyn miesten kanssa.
Ihan uteliaisuuttaan, onko sinulla kuitenkin kavereita?
Entä onko sinulla mielipiteitä / ilmaisetko niitä? Et voi löytää sopivaa vastaparia, jos et uskalla rehellisesti sanoa vaikka että mikä leffa on mielestäsi paska tai mikä urheilulaji on viihdyttävä ja mikä tylsä. Kaikesta ei tosiaankaan tarvitse olla samaa mieltä, mutta ihminen nyt vaan on siitä jännä eläin, että usein saman asian inhoaminen tai arvostaminen luo tehokkaasti yhteenkuuluvuuden tunnetta. :D
Entä teetkö kuitenkin itse aloitteita sen suhteen, kenen kanssa ylipäätään käyt treffeillä? Mulla on ollut muutama pitkä suhde elämässäni, ja ne ovat kaikki alkaneet siitä että olen itse halunnut alkaa viettää enemmän aikaa jonkun miehen kanssa jonka olen tuntenut vaikka harrastuspiireistä.
Toisaalta ei ole silleen ihmeellistä ettei jokainen mies ihastu sinuun, en minäkään ole ihastunut kuin ehkä 10-15 mieheen elämässäni ja rakastunut heistä muutamaan. Ja satoihin, ellei tuhansiin tässä on kuitenkin tullut törmättyä eri yhteyksissä sitten teini-iän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
Ei se välttämättä pelota. Minua ainakin vain tympii pelle, joka pelailee näitä sosiaalisia alistamispelejä. En viitsi olla missään tekemisissä.
Mitä alistamispelejä? Ei minun tarvitse edes tuijottaa ketään, että saan jotenkin hämmentyneitä tai pelokkaita katseita.
M31
M43 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M43 kirjoitti:
No mitä tapahtuu jos vaikka kerrot että sulla on kivaa? Missä menee raja että ujous tulee esteeksi kertoa asioita? Onko sinusta luontevaa koskettaa tai silittää toista? Halata?
Kai mä en uskalla sitä sanoa, koska pelkään ettei sillä toisella ole kivaa. Sehän olisi kamalaa jos paljastuisi, että toinen ei olisikaan treffeillä niin innostunut. :D Mä sanon asioita vasta sen jälkeen, kun toinen on tuonut oman kiinnostuksen ilmi. Joskus olen sanonut, että mulla oli kivaa viestillä jälkeenpäin. Se on mulle helpompaa kuin kasvokkain puhuminen. Halaamisen ja koskettamisen olen joutunut opettelemaan vasta myöhemmin. Eli se ei ole minulle luontevaa. Mä kyllä tykkään siitä ja haluankin koskea toista, mutta pelkään saavani pakit. Eli en luota.
Viestin nro 70 kirjoittaja tässä vielä, luin tuon edellisen viestisi nyt. Ongelmasi tosiaan lienee sama kuin monella miehellä, eli yrität miellyttää kaikkia jolloin päädyt olemaan neutraali. Mutta tavallaanhan suhdetta etsiessä etsitään sitä parasta ystävää, joten et mitenkään voi sitä löytää, jos et näytä ulospäin kuka olet.
Mun mies sanoi joskus ihanasti, että tuntuu hyvältä kun tuodaan toisissamme esiin parhaat puolet. Itselleni hän on täysin ylivertainen kaikkien muiden ihmisten joukossa, koska kenenkään muun kanssa ei ole ikinä ollut niin helppo olla oma itsensä.
Ollaan ihan tavallisia tallaajia molemmat, mutta jo ennen kuin seurusteltiin niin eräs kaverini sanoi että meillä on ihan oma flow. Se on kai sitä kuuluisaa kemiaa.
Kuulostat ihan minulta ap.
Olen tullut siihen tulokseen, etten vain ole seksikäs miesten mielestä. Ilmeisesti minusta puuttuu se jokin, joka saa miehen haluamaan minua. Olen hoikka ja kauniiksi sanottu, mutten osaa flirttailla ja olen ujo ja hiljainen ja jotenkin epseksikäs.
Rumemmilla ja läskimmilläkin naisilla on kivat miehet, miksi mulla ei? Välillä miettii, miten tuokin mies on tuollaisen järkyn naisen kanssa kun voisi saada parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista. Juuri tällaisia kaipaan. Suoria kommentteja, eikä sellaisia, että olen varmasti ihan hyvä ja miehissä vika. Minä haluan parantaa käytöstäni, jotta ehkä jossain vaiheessa löytäisin kumppanin.
Olen aloitteellinen siinä suhteessa, että kysyn toiselta kuulumisia viestillä, kerron omista asioistani, kyselen jne. Eli sosiaalinen keskusteltaessa, mutta en tee aloitteita läheisyyden suhteen. Olen kainalossa jos toinen ottaa, halaan tavattaessa, vastaan suudelmaan, mutta se ei ole minulle luontevaa heti aluksi. Mun suudelmat on aika pikaisia ja sitten lopetan ne. Eräskin mies käänsi mun pään häntä kohti ja suuteli, kun katselin itse vain seiniä. :D
Jotenkin tuo tutustuminen jää sitten siihen, että miehet pitävät minua mukavana ja rentoja tyyppinä, mutta minua ei haluta suhteeseen. Minä olen se mukava ja hauska tyyppi jota tapaillaan ja muihin rakastutaan.
Aloitusviestistä tuli mieleen sellainenkin mahdollisuus, että vahingossa viestit, ettet ole kiinnostunut. Esim katsekontaktin välttäminen voi antaa sellaisen vaikutelman. Hienotunteinen mies häipyy vähin äänin, jotta ei enempää häiritsisi.
Mä en ole oikein puhelias, ellei puheenaihe ole erityisen kiinnostava. En keksi höpötyksen aihetta koko ajan. Mukavaa olisi, jos olisi mies lähellä, rakastaisi ja tehtäisiin yhdessä asioita. Politiikasta tai ajankohtaisista asioista, urheilusta tai mistään sometyypeistä en jaksa jutella. En myöskään ole hirveän energinen menijä ja tekijä, kun taas tuntuu, että muut ikäiseni ovat töiden lisäksi koko ajan jossain kuntosalilla, jumpassa, syömässä, taidenäyttelyissä, festareilla ja keikoilla, lasillisilla ym. Mä palan loppuun helposti.
Tykkään fantasialeffoista ja -sarjoista, sekä kirjoista. Mä elän periaatteessa mielikuvitusmaailmassa koko ajan. Oon varmaan hirveä turn off miehille.
Kauniiksi mua on kehuttu, mutta pitäisi saada 15 kg ylipainoa pois.
N26
Vierailija kirjoitti:
Rumemmilla ja läskimmilläkin naisilla on kivat miehet, miksi mulla ei? Välillä miettii, miten tuokin mies on tuollaisen järkyn naisen kanssa kun voisi saada parempaa.
Lihavuus on monen miehen silmissä paljon vähäisempi kauneushaitta kuin monet naiset luulevat. Tuuheat, pitkät hiukset voivat olla paljon tärkeämmät kuinn timmi vartalo.
Jo mukava luonne on monelle/useimmille se tärkein juttu. Harva haluaa äkäisen vaimon.
Vierailija kirjoitti:
M43 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M43 kirjoitti:
Kai mä en uskalla sitä sanoa, koska pelkään ettei sillä toisella ole kivaa. Sehän olisi kamalaa jos paljastuisi, että toinen ei olisikaan treffeillä niin innostunut. :D Mä sanon asioita vasta sen jälkeen, kun toinen on tuonut oman kiinnostuksen ilmi. Joskus olen sanonut, että mulla oli kivaa viestillä jälkeenpäin. Se on mulle helpompaa kuin kasvokkain puhuminen. Halaamisen ja koskettamisen olen joutunut opettelemaan vasta myöhemmin. Eli se ei ole minulle luontevaa. Mä kyllä tykkään siitä ja haluankin koskea toista, mutta pelkään saavani pakit. Eli en luota.
Vahva samaistuminen tähän. Toisaalta kiva huomata ettei ole yksin asian kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vastasit itse omaan kysymykseesi. Haukut muita rumiksi ja läskeiksi. Ilkeä ja katkera ihminen ei kiinnosta.