Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäisten suomalaismiesten tuska: ”En ole koskaan edes pitänyt naista kädestä – jos yritän lähestyä, nauretaan päin naamaa”

Vierailija
10.01.2020 |

https://www.studio55.fi/tositarina/article/yksinaisten-suomalaismiesten…

Uutinen on vuodelta 2016, mutta eipä mikään ole silti tuosta muuttunut. Tai jos on, niin siten, että entistäkin useampi mies on tuossa jamassa.

Tuo on nykyisin valitettavaa karua todellisuutta monelle miehelle.

Kommentit (685)

Vierailija
421/685 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mksi ei saisi olla katkera jos ei saa naista ja mielestään huonompien miesten kanssa pyöritään.

Kyllä luulisi tälläisen taviksen ja huumorintajuisen kiinnostavan enemmän kun vaikka sovinistit ja rikolliset , mutta ei...

Eli nainen, josta olit kiinnostunut, valitsi sovinistin tai rikollisen? Miksi kiinnostuit hänen kaltaisestaan naisesta?

Vai ajatteletko tosissaan, että me naiset kollektiivisesti olisimme sinulle velkaa jotain vain sen takia, että on olemassa niitä naispoloja, jotka syystä tai toisesta uskovat kuvittelevansa muuttaa jonkun rikollisen?

Vierailija
422/685 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

462, No jos noin on, niin sittenhän keskustelu on ihan turhaa. Et edelleenkään kykene dialogiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/685 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavassa tilanteessa nainen on uhri ja miehet sikoja. Aloittajan tilanteeseen viitaten.

Vierailija
424/685 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on tuskaa ja tyytymättömyyttä. Jos nämäkin valittajat olisivat parisuhteessa, niin sitten valitettaisiin luultavasti akan nalkutuksesta ja siitä kun joutuu tekemään kotitöitä. Ja vielä kun sitä pildeä ei saakaan joka päivä.

Myös maksullisuudesta. Käyhän täällä se yksi kirjoittelija valittamassa naisten kalleudesta. Niin, älä ota elätettävää naista vaan nimenomaan käytä aikaa löytääksesi omillaan toimeentuleva!

Helpottaisi paljon jos naiset itse olisi sillä asenteella, että miehen tulotaso ja status ei ole tärkeä tekijä sekä asennoituvat maksamaan elämästään puolet.

Naisille kuitenkin näyttää olevan ensiarvoisen tärkeää, että miehellä on hyvät, paremmat tulot kuin naisella jotta nainen pääsee hyötymään miehestä. Naiselle ei riitä tunne ja parisuhde, parisuhteesta pitää päästä hyötymään (taloudellisesti). Naiset itse tällä palstalla kertovat kuinka mieskin saa parisuhteesta mitä haluaa (pillua, lapset, vaimon), niin tottakai näisenkin pitää hyötyä eli saada mm. taloudellista nousua. Jep jep

Ja taloudellisella nousulla tarkoitetaan sitä että on kahden ihmisen tulot joista molemmat käy töissä. Koska te aiheesta vänkääjät ette koskaan käy töissä ja TEITÄ pitäisi ruveta elättämään. Arvaa moniko ulinoitanne lukeva nainen päättää hyväksyä elämäntapatyöttömän kumppaniksi jos ei halua sellaista elämää: nolla kappaletta. Siksi teidän pitäis olla etsimässä elämäntapatyötöntä naista jos meinaatte ikinä saada parisuhteen. Mut ilmeisesti olette sen verran hypergamisia ettei se käy. Pitää päästä naisen lompakolle loisimaan ja saada taloudellista nousua.

Vierailija
425/685 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä osa kommentoijista kirjoittaa kuin ”naiset” olisi heitä varten ohjelmoitu tietokonepeli, josta saa pímpsaa kun ”tekee kaiken oikein.”

En jaksa kaivaa viestejä, mutta se yksikin kirjoitti, että tulee pettymyksiä, kun ei saa naista vaikkei ole tehnyt yhtään virhettä. Anteeksi mitä?

Tuntuu surulliselta, en usko, että auttaa selittää naisten olevan ihmisiä ja yksilöitä. Toki olen itse kirjoittanut niin vaikka kuinka moneen uliketjuun.

Vierailija
426/685 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Summataan yhteen viimeaikaisia naisihanne keskusteluita joissa voi piillä vastaus:

-Pitää ihailla ja hehkuttaa

-Mallin ulkomuoto heti synnäriltä tulon jälkeen

-Kamari esitys ei saa kärsiä ruuhkavuosinakaan

-Heti vaan töihin vauvan ollessa muutaman kuukauden ikäinen

-Puhdas koti on aivan must kiireisenkin arjen keskellä samoin lämmin ruoka

-Nainen saa käydä kaupassa ja muutenkin rahoittaa yhteisesti haluttua perhettä

-NEITSYT (!!)

- Eikö unohdeta tärkeintä: palvelualtis ja maksuton joka käy töissä

Tuossa kommentissa ei mielikuvitus kohtaa todellisuutta kirjaimen vertaa.

Ihan itse olette noita listanneet...

Ja ihan itse olet poiminut listan monesta ketjusta.

Vierailija
427/685 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Summataan yhteen viimeaikaisia naisihanne keskusteluita joissa voi piillä vastaus:

-Pitää ihailla ja hehkuttaa

-Mallin ulkomuoto heti synnäriltä tulon jälkeen

-Kamari esitys ei saa kärsiä ruuhkavuosinakaan

-Heti vaan töihin vauvan ollessa muutaman kuukauden ikäinen

-Puhdas koti on aivan must kiireisenkin arjen keskellä samoin lämmin ruoka

-Nainen saa käydä kaupassa ja muutenkin rahoittaa yhteisesti haluttua perhettä

-NEITSYT (!!)

- Eikö unohdeta tärkeintä: palvelualtis ja maksuton joka käy töissä

Tuossa kommentissa ei mielikuvitus kohtaa todellisuutta kirjaimen vertaa.

Ihan itse olette noita listanneet...

Ja ihan itse olet poiminut listan monesta ketjusta.

Mitä sitten? Tuossa löytyy syitä sille miksei ketään löydy. Sori nyt vaan, kukaan täyspäinen ei ala jumaloimaan ketään saamatta siitä itse mitään.

Vierailija
428/685 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei osaa olla edes kaveri/ystävä, niin miten osaa olla parisuhteessa? No ei mitenkään.

Kun parisuhteeseen ei riitä pelkkä lyömättömyys.

Ja se pettämättömyys ei johdu uskollisuudesta, vaan siitä ettei yrityksestä huolimatta kukaan anna. Ei se ole uskollisuutta.

Lukemattomille suomalaisille lyömättömyys ei ole edes kriteeri. Jos mies on muuten ihana, niin nyrkki on kompromissi. On paljon tärkeämpää olla mielenkiintoinen kuin väkivallaton.

Lyömättömyyttä on todella vaikea ennustaa, koska mitätön hissukkakin voi käydä käsiksi. Mutta siinä olet kääntäen oikeassa, että aggressiivisuus miehessä ei ole millään muotoa karkoite ja pitkä miinus naismarkkinoilla. Ei Suomessa, eikä missään muuallakaan maapallon asutuissa osissa.

Aivan, mies joka rökittää kunnolla naistaan lähestyvän toisen miehen, saa palkaksi kuumaa kosteaa tussua kun taas analyyttisesti vierestä lähestymistilannetta seuraava fiksumies saa palkaksi kiukuttelua, vähätelyä ja naisen kuivahtaneen värkin.

Sinun viharunkkausfantasioissasi ehkä näin.

Mene Grindriin ja etsi itsellesi tuollainen tulinen uros, hänhän sinun unelmissasi on aina läsnä.

Vierailija
429/685 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä osa kommentoijista kirjoittaa kuin ”naiset” olisi heitä varten ohjelmoitu tietokonepeli, josta saa pímpsaa kun ”tekee kaiken oikein.”

En jaksa kaivaa viestejä, mutta se yksikin kirjoitti, että tulee pettymyksiä, kun ei saa naista vaikkei ole tehnyt yhtään virhettä. Anteeksi mitä?

Tuntuu surulliselta, en usko, että auttaa selittää naisten olevan ihmisiä ja yksilöitä. Toki olen itse kirjoittanut niin vaikka kuinka moneen uliketjuun.

Älä nyt eilen sain lukea täältä yhden insinöörin avautumista siitä miten joutuu hetkellisesti tyytymään yh:oisiin. Oli saanut kohteliaat pakit korkeamman tason naisilta ja luuli pakkien johtuneen väärästä autosta/tuloista. Newsflash: ei johdu.

Vierailija
430/685 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti noi valittajat ovat mt-ongelmaisia, kenellä persoonallisuushäiriö, kenellä asperger jne. Sen kertoo jo se ettei heillä ole ystäviä, eivät pysty muodostamaan normaaleja ihmissuhteita.

Mietin, millaiset vanhemmat on tuollaisella, miten niin totaalisesti on mahdollista olla epäsosiaalinen. Ovat sitä olleet varmaan jo lapsena, olisiko jokin terapia tms voinut auttaa, jos se olisi aloitettu jo leikki-ikäisenä.

Vierailija
431/685 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on tuskaa ja tyytymättömyyttä. Jos nämäkin valittajat olisivat parisuhteessa, niin sitten valitettaisiin luultavasti akan nalkutuksesta ja siitä kun joutuu tekemään kotitöitä. Ja vielä kun sitä pildeä ei saakaan joka päivä.

Myös maksullisuudesta. Käyhän täällä se yksi kirjoittelija valittamassa naisten kalleudesta. Niin, älä ota elätettävää naista vaan nimenomaan käytä aikaa löytääksesi omillaan toimeentuleva!

Helpottaisi paljon jos naiset itse olisi sillä asenteella, että miehen tulotaso ja status ei ole tärkeä tekijä sekä asennoituvat maksamaan elämästään puolet.

Naisille kuitenkin näyttää olevan ensiarvoisen tärkeää, että miehellä on hyvät, paremmat tulot kuin naisella jotta nainen pääsee hyötymään miehestä. Naiselle ei riitä tunne ja parisuhde, parisuhteesta pitää päästä hyötymään (taloudellisesti). Naiset itse tällä palstalla kertovat kuinka mieskin saa parisuhteesta mitä haluaa (pillua, lapset, vaimon), niin tottakai näisenkin pitää hyötyä eli saada mm. taloudellista nousua. Jep jep

Ja taloudellisella nousulla tarkoitetaan sitä että on kahden ihmisen tulot joista molemmat käy töissä. Koska te aiheesta vänkääjät ette koskaan käy töissä ja TEITÄ pitäisi ruveta elättämään. Arvaa moniko ulinoitanne lukeva nainen päättää hyväksyä elämäntapatyöttömän kumppaniksi jos ei halua sellaista elämää: nolla kappaletta. Siksi teidän pitäis olla etsimässä elämäntapatyötöntä naista jos meinaatte ikinä saada parisuhteen. Mut ilmeisesti olette sen verran hypergamisia ettei se käy. Pitää päästä naisen lompakolle loisimaan ja saada taloudellista nousua.

Äläpä viitsi valkopestä naisten asenteita koska on ehkä maailman tunnetuin fakta, että naiset pyrkivät pariutumaan ylöspäin.

Vierailija
432/685 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Kiltti, ei-väkivaltainen, uskollinen ja hygieniastaan huolta pitävä on miehen default. Nämä on sellaisia perusasioita, joita normaalit ihmiset tekevät, millaisia normaalit ihmiset ovat. Mutta nämä asiat yksinään eivät riitä! Näiden lisäksi tulee sitten se oma persoona, kaikki ne asiat, mitkä tekevät ihmisestä ainutlaatuisen ja omanlaisensa. Jos sinulla ei ole työpaikkaa, harrastuksia, mielenkiinnonkohteita, ei mitään, niin miksi kukaan kiinnostuisi sinusta? Kiinnostuisitko sinä naisesta, joka viettää päivät sohvalla tuijottaen seinää, eikä osaa keskustella mistään?

Omaa onnellisuuttaan ei voi laittaa toisen vastuulle. Sinä olet itse vastuussa elämästäsi ja siitä, miten sen vietät. Opettele olemaan onnellinen ja elämään täyttä elämää yksin. Silloin se kumppanikin saattaa löytyä helpommin. Ja vaikkei löytyisi, niin ei se haittaa! Kumppani ei ole elämän tarkoitus, kivaa on ilmankin.

Vierailija
433/685 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt eilen sain lukea täältä yhden insinöörin avautumista siitä miten joutuu hetkellisesti tyytymään yh:oisiin. Oli saanut kohteliaat pakit korkeamman tason naisilta ja luuli pakkien johtuneen väärästä autosta/tuloista. Newsflash: ei johdu.

Jo se että joku tekee tuollaisen tulkinnan kertoo siitä ettei kaikki palikat ole päässä kohdallaan. Ja siitä mitkä on kyseisen miehen omat arvot. Narsistinen ihminen arvottaa itse kaiken autoissa ja tuloissa.

Vierailija
434/685 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä osa kommentoijista kirjoittaa kuin ”naiset” olisi heitä varten ohjelmoitu tietokonepeli, josta saa p mpsaa kun ”tekee kaiken oikein.”

Tuntuu surulliselta, en usko, että auttaa selittää naisten olevan ihmisiä ja yksilöitä. Toki olen itse kirjoittanut niin vaikka kuinka moneen ul1ketjuun.

Miten tuo eroaa siitä kun naiset tässäkin ketjussa u.lisevat  kuinka miehille ei kelpaa vaikka ovat ihan normaaleita työssäkäyviä naisia eivätkä mitään "instabeibejä"? Anteeksi nyt vaan, mutta luuletteko tosiaan, että naisella on oikeus saada (hyvä) mies vain sillä perusteella, että on "ihan normaali"?

Vierailija
435/685 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläpä viitsi valkopestä naisten asenteita koska on ehkä maailman tunnetuin fakta, että naiset pyrkivät pariutumaan ylöspäin.

Miten selität esim. mun vaihdon korkeatuloisesta miehestä ajoittain työttömänä olevaan mieheen? Ja kyllä, itse otin eron koska en enää nähnyt kulissiliitoksi muuttuneessa liitossa mitään järkeä.

Vierailija
436/685 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä osa kommentoijista kirjoittaa kuin ”naiset” olisi heitä varten ohjelmoitu tietokonepeli, josta saa p mpsaa kun ”tekee kaiken oikein.”

Tuntuu surulliselta, en usko, että auttaa selittää naisten olevan ihmisiä ja yksilöitä. Toki olen itse kirjoittanut niin vaikka kuinka moneen ul1ketjuun.

Miten tuo eroaa siitä kun naiset tässäkin ketjussa u.lisevat  kuinka miehille ei kelpaa vaikka ovat ihan normaaleita työssäkäyviä naisia eivätkä mitään "instabeibejä"? Anteeksi nyt vaan, mutta luuletteko tosiaan, että naisella on oikeus saada (hyvä) mies vain sillä perusteella, että on "ihan normaali"?

Yritän miettiä olenko jossain palstalla nähnyt naisten ulinaa siitä ettei miehille kelpaa jollei ole instabeibe :D. Muuten kuin sarkastisesti kirjoitettuna. Jos olet assi tulee varmasti otettua tosissaan. Noh, mun kanta on se että joka puolella tavalliset naiset ja miehet pariutuu keskenään, ei tarvitse olla instabeibe eikä astronauttikalsarikirurgi.

Vierailija
437/685 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata sitten vikistä siitä, jos naiset hakevat miehensä jostain muualta. Maailma on avoinna ja Tinder helpottaa vähän joka maailmankolkassa tutustumista paikallisiin miehiin.

Vierailija
438/685 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Kiltti, ei-väkivaltainen, uskollinen ja hygieniastaan huolta pitävä on miehen default. Nämä on sellaisia perusasioita, joita normaalit ihmiset tekevät, millaisia normaalit ihmiset ovat. Mutta nämä asiat yksinään eivät riitä! Näiden lisäksi tulee sitten se oma persoona, kaikki ne asiat, mitkä tekevät ihmisestä ainutlaatuisen ja omanlaisensa. Jos sinulla ei ole työpaikkaa, harrastuksia, mielenkiinnonkohteita, ei mitään, niin miksi kukaan kiinnostuisi sinusta? Kiinnostuisitko sinä naisesta, joka viettää päivät sohvalla tuijottaen seinää, eikä osaa keskustella mistään?

Omaa onnellisuuttaan ei voi laittaa toisen vastuulle. Sinä olet itse vastuussa elämästäsi ja siitä, miten sen vietät. Opettele olemaan onnellinen ja elämään täyttä elämää yksin. Silloin se kumppanikin saattaa löytyä helpommin. Ja vaikkei löytyisi, niin ei se haittaa! Kumppani ei ole elämän tarkoitus, kivaa on ilmankin.

Harvoin tulee keskusteltua sen syvällisemmin tukiasemiin liittyvistä asioista tai sählytreeneistä. Ihmisen ajatusmaailman mielenkiintoisuutta ei mielestäni kuvaa kokonaan se mitä hän tekee kodin ulkopuolella 8 h tai omissa harrastuksissaan. Jotkut ihmiset ovat uteliaita elämää kohtaan ja hyviä keskustelijoita eikä se riipu ulkoisista asioista. Toki esim. halu opiskella kertoo tiedonjanosta ym. ym.

Loppuosa oli kuin Tiimarin mietelausetauluista. Jos aikuisella ihmisellä ei ole koskaan ollut kontakteja toiseen (tai mikä ettei samaankin) sukupuoleen se voi olla todella kova paikka. Älä vähättele.

Vierailija
439/685 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on todella kova paikka että aikuisella ihmisellä ei ole ollut kontakteja toiseen sukupuoleen tai edes omaan, niin miksi sille asialle ei olla valmiita tekemään mitään? Ilmeisesti ei kuitenkaan ole tarpeeksi kova paikka? Asenne on sataa prosenttia lähestyvällä todennäköisyydellä se että vängätään kaikkia ehdotuksia vastaan. Maailman pitäisi muuttua heidän mieleisekseen, ei näiden miesten sopeutua maailmaan.

Vierailija
440/685 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei ole kontakteja kehenkään? Miksei ole ystäviä? Samasta paikasta löytyy syy naisettomuuteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi