Yksinäisten suomalaismiesten tuska: ”En ole koskaan edes pitänyt naista kädestä – jos yritän lähestyä, nauretaan päin naamaa”
https://www.studio55.fi/tositarina/article/yksinaisten-suomalaismiesten…
Uutinen on vuodelta 2016, mutta eipä mikään ole silti tuosta muuttunut. Tai jos on, niin siten, että entistäkin useampi mies on tuossa jamassa.
Tuo on nykyisin valitettavaa karua todellisuutta monelle miehelle.
Kommentit (685)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä joskus tullut tuollaisia miehiä tapailtua ja hehän rakastuvat samantien, kun joku nainen on heille kiltti. Ja minähän olen kaikille ystävällinen ja kiltti.
Varmasti hyviä miehiä, mutta jossain on jotain mennyt vikaan kun se sosiaalinen kanssakäyminen on jotenkin vajaavaista, joten en vaan kiinnostunut näistä miehistä. Jotenkin se yksinäisyys, ulkopuolisuus ja erilaisuus vaan paistaa kauas.
Enkä todellakaan halua haukkua, itse tapasin vain kilttejä ja hyvin ystävällisiä miehiä, jotka varmasti olisivat olleet hyvää aviomiesmateriaalia jos vaan ne sosiaaliset taidot olisivat olleet paremmat. Voihan olla, että heillä oli Aspergerin oireyhtymä tai sitten olivat olleet liikaa yksin/kiusattuja ja itsetunto oli todella heikko.
Onhan se surullista. Vanhempien ainakin pitäisi ylläpitää jo pienestä asti lastensa sosiaalisia suhteita, jotta eivät jäisi ulkopuolisiksi.
Lähinnä ne aggressiiviset kusipäämiehet kiinnostavat, vai kuinka
Olet tosi, tosi lapsellinen ja se haittaa tasan sua itseäsi, ei ketään muuta. En tunne ketään naista jota kiinnostaisivat aggressiiviset ksipäämiehet. Ehkä pitäisi olla sitten itse aggressiivinen ksipää nainen että kiinnostaisi. Tai pahasti lapsuudessaan vahingoitettu nainen joka etsii turvallista miestä mutta joka päätyy TAHTOMATTAAN kumppaniksi ksipäälle koska psyyke tulkitsee tutun, ts kaltoinkohtelun "turvalliseksi". Koska siitä on kerran selvitty hengissä - mikä kertoo karua kieltään ihmiskunnan historiasta. Joka tapauksessa ylivoimainen enemmistö naisista välttelee aggressiivisia ksipäitä ja se että sinä jankutat aggressiivisista ksipäistä jokaiselle vastaan tulevalle naiselle täällä tekee sinusta itsestäsi aggressiivisen ksipään.
Vierailija kirjoitti:
Naiset nauraa päin naamaa kun heitä lähestyy. Melko tymprätä.
Toki nauraa, kun mies ei ole lääkäri. Moni näistä miehistä jopa tienaa todella hyvin, ovat ehkä menestyviä yrittäjiä, mutta siitä huolimatta tavallinen nainen ei kelpuuta, koska tavallinen nainen haaveilee siitä että näytetään vanhemmille se lääkärimies tjsp. Lääkäriäkin enemmän tienaava mies jätetään väliin, koska se lääkärin näennäinen status voittaa aina.
Surulliseen tilaanhan olemme tulleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät kaikki naisetkaan saa miestä. Mulle tehtiin jo nuorena selväksi, että olen ruma, outo, inhottava ja vastenmielinen. En ole sen jälkeen uhrannut ajatustakaan miehille, on niin paljon muutakin elämää.
T: 30-vuotias nainen
Ero siinä on se, että naisten kelpaamattomuudesta ei tehdä lehtijuttuja, se ei ole yhteiskunnallinen ongelma ja naiset eivät tällä naisten palstalla vingu ja vänise asiasta
Naiset vänisevät oman osansa.
Missä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät kaikki naisetkaan saa miestä. Mulle tehtiin jo nuorena selväksi, että olen ruma, outo, inhottava ja vastenmielinen. En ole sen jälkeen uhrannut ajatustakaan miehille, on niin paljon muutakin elämää.
Ero siinä on se, että naisten kelpaamattomuudesta ei tehdä lehtijuttuja, se ei ole yhteiskunnallinen ongelma ja naiset eivät tällä naisten palstalla vingu ja vänise asiasta
Missä?
Tällä palstalla. Ja en anna linkkiä, katsele reiällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen monta tällaista "aikamiespoikaa", ja kyllä se syy sinkkuuteen löytyy sieltä korvien välistä, eli persoonasta, ei ulkonäöstä, naisten naurattaa taidoista, rahasta, statuksesta, autosta , vaan persoonasta....
Kumma miten väkivaltaiset psykopaattimiehet aina löytävät seuraa.
Kuten sukellusvenehukuttaja ja Pettersson, paloittelija ynnä muut.
Niissä on vaan sitä jotain.
Kai ymmärrät että Madsenista on kiinnostunut 0,0000000000001 prosenttia naisista. Se että yleistät nuo itsekin mielestään sairaat yksilöt "naisiksi" on yksi esimerkki siitä miksi olet täysin pariutumiskelvoton yksilö. Jonkinlainen todellisuudentaju tarvitaan jos on mahdollisuus että miehestä tulee isä. Evoluutiossa on kehittynyt tehokkaat estot sun kaltaisten toivottomien tapausten pois karsimiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Esapeksi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esapeksi kirjoitti:
Olen m29 ja mulla on ollut fiksuja, hyvännäköisiä naisia. Komeaksi kehuttu, hyvällä itsetunnolla.
Mutta kummasti kun nainen kuulee että oon monisairas (5 numeroo kelakortin takana) ja tajuaa että oon todella köyhä niin juttu alkaa hiipumaan. Sairauksieni takia oon osittain eläkkeellä ja työ kevyt sekä pienipalkkainen.
Ei toki kaikki jutut noin mennyt mut ne tasokkaimmat naiset on tos kohtaa viheltäny pelin poikki.
No, en mä luovuta :)
Onko se siis mielestäsi väärin, että nainen ("ne tasokkaimmat naiset" joita itse siis tunnut tavoittelevan) ymmärtää tuossa kohtaa, että teillä on ihan erilaiset lähtökohdat, tulevaisuuden suunnitelmat, mahdollisuudet jne?
Jos se nyt yhtään helpottaa, niin enpä usko että naisena vastaavilla spekseillä olisi ympärillä kovin paljon ns. alfa uroksia pyörimässä. Siinä voi sitten pilata elämänsä murehtimalla sitä, miten laskelmoivia, kylmiä ja kyynisiä nykyihmiset ovat kun tälläinen helmi ei löydä vertaistaan..Kukaan tolkku ihminen ei halua uhrautua kohtuuttomasti ja se kohtuuttomuus jääköön jokaisen itse päätettäväksi, niin kipeältä kuin se tuntuisikin.
Sairaus/vamma/erilaisuus ei ole kivaa parisuhdemarkkinoilla mutta aina on niitä, joilla on jotain samantyyppistä häikkää tai rasitetta kuin sinulla itselläsi. Minusta on ihan reilua hyväksyä se, että toisille nyt vaan on annettu enemmän pelimerkkejä kuin toisille. Minulla ei ole mitään oikeuttaa pakottaa ketään omaan seuraani. Jos joku siitä luontevasti kiinnostuu, niin hyvä ja jos ei, niin hänellä on omat syynsä mennä. Menköön.
Kiitos, ensimmäinen järkevä vastaus viestiini. Antoi ajattelemisen aihetta.
Olen joskus nettideittailuissa laittanut viestiä naiselle joka oli pyörätuolissa. Vaikka kyllä sitäkin mietti. Tykkään nimittäin kävelylenkeistä. Eli samalla tavalla ehkä se terve ajattelee minusta.
Onhan tässä työstettävää, ettei katkeroidu. Äiti joskus neuvoi että kerro sairauksista ekoilla treffeillä niin näkee heti onko jatkoa. Kyllä mä kerron vasta toisilla tai kolmansilla, olen paljon muutakin kun sairauksieni summa. :)
Vierailija kirjoitti:
Miten lähestyy? Onko ne naiset ensin hymyilleet, katsoneet silmiin, ja sitten nauraneet? Itkeäkö olisi pitänyt?
Jos tappaa kiinnostuksen yhdellä lauseella, täytyy lauseen olla todella törkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä tähän päivään mennessä nauranut kenellekään päin naamaa tuollaisessa tilanteessa.
Baareissa ainakin saa helposti kunnon haistattelun vastineeksi kun erehdyt juttelemaan. Ihan arkipäivää tuolla yöelämässä. Nykyään ei tule enää edes yritettyä.
Tiedän, että naisten käytös johtuu siitä että monet miehet ei usko suosiolla.
M37
Minä juttelen aina ystävällisesti kaikkien kanssa, jotka minua lähestyvät. Oli mies sitten nuori, vanha, lihava, laiha tai vaikka kännissä kuin käki, minulta saa aina ystävällisen vastaanoton. Tämä ei silti tarkoita että olisin kiinnostunut näistä miehistä seurustelu tai seksimielessä. Omaan vain hyvät käytöstavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan nää selkeästi naisten markkinat joten helposti ei niin komea ujo mies jää ilman läheisyyttä.
Entäs se ei-kaunis, ylipainoinen mutta luonteeltaan mukava, uskollinen, hauska, perhekeskeinen nainen? Onko ihan ok. että hän jää ilman läheisyyttä?
Hän tuskin jää ilman läheisyyttä, koska miehet eivät välitä tulotasosta, pituudesta ym ominaisuuksista. Painoa voi halutessaan pudottaa
Ruma ja kookas Tinder löytö tässä terve! Kreikan miehet saavat nyt ilokseen eksoottisen suomalaisen naisen. Uskoisin saapuvani takaisin kunnon komistuksen kanssa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen monta tällaista "aikamiespoikaa", ja kyllä se syy sinkkuuteen löytyy sieltä korvien välistä, eli persoonasta, ei ulkonäöstä, naisten naurattaa taidoista, rahasta, statuksesta, autosta , vaan persoonasta....
Kumma miten väkivaltaiset psykopaattimiehet aina löytävät seuraa.
Vieläkö oot täällä? Saattehan tekin seuraa, ette vaan halua koska tiedätte seuralaisen olevan puhtaasti rahan perässä. Tosin! tässä samassa rytäkässä jää kokematta onnistuneen näyttelijän teettämä rakkaustarina. Väliäkö tuolla, jos ei kiinnosta ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki nauraa, kun mies ei ole lääkäri. Moni näistä miehistä jopa tienaa todella hyvin, ovat ehkä menestyviä yrittäjiä, mutta siitä huolimatta tavallinen nainen ei kelpuuta, koska tavallinen nainen haaveilee siitä että näytetään vanhemmille se lääkärimies tjsp. Lääkäriäkin enemmän tienaava mies jätetään väliin, koska se lääkärin näennäinen status voittaa aina.
Surulliseen tilaanhan olemme tulleet.
Please, kerro että olet 17-vuotias. Aika kamalaa, jos aikuinen mies ajattelee tuollaisia. Jossain kohti on jäänyt kehitys pahasti puolitiehen.
Itse pidän miehessä siitä et omaa peruskäytöstavat ja on kohtelias, ja huolehtii hygieniastaan, ei ryyppää, ei polta, ystävällinen, kiltti
Niitä vain ei tunnu juurikaan olevan, jos on niin kaikki on varattuja, naimisissa, lapsia on tai sitten ne on homoja
Myönnä vaan naisvihasi syy: et ole hetero.
Menkää ruokakauppaan kassajonoon.
Siellä kuulemma naiset tunkee oikein
miesparkojen iholle.
En ole kyllä mokomaa koskaan nähnyt, mutta pakkohan sen on totta olla kun vauvapalstalla niin lukee.🙄
Antaisin sellaisen vinkin, että sitä naisten kanssa olemista kannattaa harjoitella ja lämmitellä sellaisten naisten kanssa, joihin ei ole ihastunut. Jos ei ole koskaan käynyt naisten kanssa edes kahvilla niin vaikea se on ketään lähestyä. Itse olin 10 vuotta poissa seurustelukuvioista ja sitä ennenkin menestys oli olematonta. Kun oikeesti rupesin etsimään miesseuraa niin harjoittelin puolituttujen ja ihankivojen miesten kanssa. Osalle, esim veljeni ystäville sanoin ihan suoraan, että olen ihan pihalla tästä hommasta ja haluaisin tarjota kahvit eli lämmitellä miehen kanssa kahvittelu taitojani. Kaikki tajusi mitä tarkoitin ja tästä treenistä oli minulle hyötyä.
Jos miehellä ei ole kiinnostusta käydä töissä, ei harrastuksia, ei kavereita eikä maailman tapahtumatkaan kiinnosta, niin ei ihme ettei seuraa löydy. Ketä kiinnostaa istua hiljaa pimeän keittiöpöydän äärellä?
Vierailija kirjoitti:
Antaisin sellaisen vinkin, että sitä naisten kanssa olemista kannattaa harjoitella ja lämmitellä sellaisten naisten kanssa, joihin ei ole ihastunut. Jos ei ole koskaan käynyt naisten kanssa edes kahvilla niin vaikea se on ketään lähestyä. Itse olin 10 vuotta poissa seurustelukuvioista ja sitä ennenkin menestys oli olematonta. Kun oikeesti rupesin etsimään miesseuraa niin harjoittelin puolituttujen ja ihankivojen miesten kanssa. Osalle, esim veljeni ystäville sanoin ihan suoraan, että olen ihan pihalla tästä hommasta ja haluaisin tarjota kahvit eli lämmitellä miehen kanssa kahvittelu taitojani. Kaikki tajusi mitä tarkoitin ja tästä treenistä oli minulle hyötyä.
Seksi kenen tahansa tuntemattoman kanssa on ihan erilaista kuin rakastamansa henkilön kanssa. Enpä tiedä, onko tuollaisesta harjoittelusta juurikaan hyötyä. Ja uuden kumppanin kanssa täytyy kuitenkin opetella harrastamaan seksiä, koska se on joka parin välillä erilaista. Mun mielestä on ihana opetella yhdessä ja oppia joka kerta jotain lisää.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö edes mihin kirjoitat?
Sinä et halua miestä, et ajattele heitä ja parisuhdetta ollenkaan. Hiukan eri asia kuin haluta parisuhdetta, karkeista pakeista huolimatta.
Mksi ei saisi olla katkera jos ei saa naista ja mielestään huonompien miesten kanssa pyöritään.
Kyllä luulisi tälläisen taviksen ja huumorintajuisen kiinnostavan enemmän kun vaikka sovinistit ja rikolliset , mutta ei...