Mikä ehkäisykeino ei laita mieltä matalaksi?
Tuntuu vahvasti siltä, että e-pillerit (Dianette) pistää mielen matalaksi. Mikä ehkäisykeino olisi sellainen, joka ei niin vahvasti vaikuttaisi mielialaan?
Ikää muutaman vuoden päästä 40v., en tupakoi ja oon lapseton , jos niillä on jotain merkitystä.
Kommentit (49)
Siveysvyö, tiukalla. Mutta sellainen missä ei ole nikkeliä.
Kuparikierukasta tykkään, mutta en voi suositella sellaiselle jolla on valmiiksi kovat kivut ja runsas vuoto. Ite en kärsinyt kuukautiskivuista ennen mutta nyt on lievää kipuilua kuukautisten aikoihin. Vuoto runsastui jonkin verran mutta ei häiritsevästi.
Mullakin ollut kuparikierukka nyt noin 3 vuotta ja olen tosi tyytyväinen. Minulla se on itseasiassa niukentanut kuukautisia nyt ajan kuluessa, vaikka alkuun olikin vähän tavallista runsaammat ehkä noin puoli vuotta asennuksen jälkeen. Lieviä kuukautiskipuja aiheuttaa, mutta ei mitään sellaista, etteikö buranalla pärjäisi ja useimmiten pärjään nykyään myös kokonaan ilman särkylääkettä, kun menkat kestää 3pv, joista ainoastaan keskimmäisenä päivänä tulee kunnon vuotoa, mutta sitäkin niin vähän, että pärjää yhdellä siteen vaihdolla.
Kondomi tai mies sterilisaatioon.
Itse sain ehkäsyrenkaasta paniikkikohtauksia, ei enää koskaan hormoneja muhun
Vaihtaminen naisiin - raskaaksi ei tule ja molemmat saa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko parisuhteessa vai sinkku? Jos parisuhteessa, laita mies vasektomiaan.
Yksikään itseään kunnioittava mies ei itsestään mitään tuhkamunaa tee. Ja yksikään miestään kunnioittava nainen ei myöskään ikinä ehdottaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikään itseään kunnioittava mies ei itsestään mitään tuhkamunaa tee. Ja yksikään miestään kunnioittava nainen ei myöskään ikinä ehdottaisi.
Ja naisten pitää pukeutua peittäviin kaapuihin ettei Miestä ala liikaa haluttamaan. Urgh, päivän luiskaotsa on puhunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VASEKTOMIA
Ei pahemmin auta ap:ta, koska ap on nainen. Paitsi jos valitsee vain miehiä, joille on tehty vasektomia.
No jos pillereistä on puhe niin silloin kai jo muutenkin vedellään lähinnä paljaalla eli kumppani on vakituinen jolloin se vasektomiakin on ihan käypä valinta.
Randomien paneminen pillereiden tai kierukan varassa on vielä aavistuksen tyhmempää kuin valikoida (todistetusti) vasektomian teettäneitä miehiä kun yhtäläisen tautiriskin lisäksi kumppaneita löytyy helpommin enemmän ja raskauden riskikin on suurempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö.
t. itseään kunnioittava mies jolle vasektomia oli pelkkää plussaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai. Meillä on selvää, että mies menee vasektomiaan heti kun sen saa. En minä sitä ehdottanut, vaan ilmoitin että kun mies täyttää 30 vuotta, minun pillerinsyöntini loppuu kuin seinään. Sitten joko sterkkaan tai kumilla.
Mies odottaa 30-vuotispäiväänsä kuin kuuta nousevaa.
/18
Testosteronikorvaushoito miehelle hiukan reilummalla annoksella, niin lisääntyy lihaskin!
Vierailija kirjoitti:
Testosteronikorvaushoito miehelle hiukan reilummalla annoksella, niin lisääntyy lihaskin!
Oudoin ehkäisyneuvo jonka olen kuullut? En luottais.
Joutuuko gynekologilla käymään kaksi eri kertaa, jos haluaisi kuparikierukan? Siis tarkoitan, että ensimmäisellä kerralla keskustellaan vaihtoehdosta ja toisella kerralla se kierukka asennetaan, vai miten?
Onko mitään esteitä kuparikierukan asentamiselle?
Äläkää ny vittu mitään kierrukkaa, voi siltiki tulla vahinko. Ehkäisykapseli ehdottomasti.
Kuparikierukka. Otin synnytyksen jälkeen. Suosittelen! Ei lisännyt kuukautisvuotoa, vaikka runsaat oli aiemmin. Ehkä jopa vähän niukensi niitä!
Ei tuu mielialavaihteluita, ei tarvitse miettiä eikä säätää, huoleton! Edullinen kun miettii pitkällä tähtäimellä.
Miinuksena vatsan lievä turvotus tai sitten rengas jäi raskauden jälkeen ja tarvis lisätä liikuntaa. :D