Mikä ehkäisykeino ei laita mieltä matalaksi?
Tuntuu vahvasti siltä, että e-pillerit (Dianette) pistää mielen matalaksi. Mikä ehkäisykeino olisi sellainen, joka ei niin vahvasti vaikuttaisi mielialaan?
Ikää muutaman vuoden päästä 40v., en tupakoi ja oon lapseton , jos niillä on jotain merkitystä.
Kommentit (49)
Mikä tahansa hormoniton ehkäisyväline.
Steri. Iloista paneskelua vailla hormoneita.
Varmat päivät. Keskeytetty yhdyntä.
Kondomi tai kuparikierukka ja tietty sterilisaatio. Kaikki muut hormonaalisia.
Vierailija kirjoitti:
Varmat päivät. Keskeytetty yhdyntä.
En suosittele kenellekään.
Tosi vaikeaa sinun kohdallasi sanoa. Itselläni ei laita mikään mutta jollain toisella kaikki hormonaalinen saattaa vaikuttaa mielialaan. Et voi tietää omaa reaktiotasi kuin kokeilemalla.
Vierailija kirjoitti:
VASEKTOMIA
Ei pahemmin auta ap:ta, koska ap on nainen. Paitsi jos valitsee vain miehiä, joille on tehty vasektomia.
Joko kuivana kakkoseen on mainittu?
Suosittelen kuparikierukkaa, ollut käytössä koko aikuisiän. Huoleton ja edullinen pitkän päälle. Ei ole itselläni edes lisännyt vuotoja.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen kuparikierukkaa, ollut käytössä koko aikuisiän. Huoleton ja edullinen pitkän päälle. Ei ole itselläni edes lisännyt vuotoja.
Mulla oli 7 v...aiheutti jatkuvaa tulehdusta ja viikon runsaat menkat, hb alle 120. Viimeiset 10 vuotta eli klipsien jälkeen menkat on olleet 3-4 pv, ei runsaat, ja hb 140.
Iloinen paneskelija
Vierailija kirjoitti:
Joko kuivana kakkoseen on mainittu?
No laitetaan nyt liukkarin kanssa niin ei AP:n mieli madallu.
Oletko parisuhteessa vai sinkku? Jos parisuhteessa, laita mies vasektomiaan.
Minä kävin puoli vuotta sitten sterilisaatiossa ja olen todella tyytyväinen. Energiaa riittää vaikka millä mitalla ja halut ovat palanneet. En ymmärtänytkään missä sumussa olin kulkenut vuosikausia hormonaalisen ehkäisyn takia.
T: N 40 v, vela
Kondomi