Nöyryyttämisestä tykkääviä miehiä?
Siis ihan kunnon nöyryytyksestä puhutaan, kuten naiseksi pukeminen ja peppuun sträppäys, aisurileikit, homottelu, haukkuminen ja muu häpäisy.
Kommentit (12)
Saan orkun jos nainen haukkuu runkkariksi ja nauraa pienelle kullilleni
Tietysti tykkään. Olen switch ja tykkään nöyryytysleikeistä molemmin päin.
hierojabainen sanoi housut pois, nieleskelin ettei sortsien alla ole mitään. ei sanonut laittoi vain lakanan päälle
Meillä leikitty aisuleikkejä jo hetken aikaa. Minut laitetaan aina sidottuna siveysvyössä vaatekaappiin kun vaimon netistä bongaamat wannabe- alfat ja random nuoret miehet tulevat luoksemme kylään. Pääsen ainoastaan kuuntelemaan tapahtumia, mutta sekin on jo liikaa... Sängyn natina ja naimisen loiske saa minut suoraan sanottuna hulluksi, mutta en pysty tästä iratutumaan koska olen tälläinen maan matonen. Vaimo vie rahat ja vieraat nussivat minkä kerkiävät.
On yritetty kokeilla. Ei ehditty päästä edes alkuun kun alkoi naurattaa niin perkeleesti. 😂
Eikai tätä palstaa muunlaiset miehet luekaan?
Vierailija kirjoitti:
Eikai tätä palstaa muunlaiset miehet luekaan?
Jaaha.
sissypoika kirjoitti:
Meillä leikitty aisuleikkejä jo hetken aikaa. Minut laitetaan aina sidottuna siveysvyössä vaatekaappiin kun vaimon netistä bongaamat wannabe- alfat ja random nuoret miehet tulevat luoksemme kylään. Pääsen ainoastaan kuuntelemaan tapahtumia, mutta sekin on jo liikaa... Sängyn natina ja naimisen loiske saa minut suoraan sanottuna hulluksi, mutta en pysty tästä iratutumaan koska olen tälläinen maan matonen. Vaimo vie rahat ja vieraat nussivat minkä kerkiävät.
Kerro lisää näistä teidän aisuri leikeistä.
Voi teitä pikkupippelisiä. Vaimonne tarvii miestä joka samalla opettaa kuria nyhverölleen. Kuitenki te säälittävät rääpäleet sitä tahdotte
Aisurileikkejä silloin tällöin. Joudun (siis saan) katsella vierestä, miten vaimostani nauttii toinen mies ihan täysillä ja miten vaimo antautuu vieraalle miehelle naitavaksi nautinnollisin ilmein. Hän tietää, mistä minä kiihotun ja kiusaa minua kertomalla miten hyvältä toinen tuntuu. Nöyryyttävää (ja minulle se juttu) näissä on usein, kun en itse saa tuolloin naida, vaan vaimoni hoitelee minut käsipelillä tai pyytää itse runkkailemaan toisen miehen vielä ollessa paikalla. Samalla hän pyytää minua kertomaan nautinko siitä, että omaa vaimoa nussii toinen mies....olenko runkkari yms. Järkkyorgasmi takuuvarma.
Sitten välillä leikitään toisinkin päin, eli minulla sängyssä toinen nainen ja vaimo alistuu osaansa.
Näitä toki vain kerran pari vuoteen, eikä tarvitse vinoilla - jokainen nauttii mistä nauttii.
Juurikin se mitä kaipaisin mausteeksi seksiin. Mutta vaimosta ei ole sellaiseen. Ei halua puhua seksin aikana eikä oikein muutenkaan. Jos koitettu mutta enemmän kipu painotteista mistä vaimo pitää se ei ole omaan mieleen. Itse juurikin nöyryyttämisestä ja henkisestä alistamisesta nauttisin. Yleensä itse olen se jolla ohjat todella tiukasti makkarissa, kotona ja työpaikalla. Joskus kaipaa vaihtelua. Itse todellakin haluaisin viedä tuon todella pitkälle. Mutta kun ei niin ei.
Ps. Ei pieni munainen(ei halkokaan)
On se kiihottavaa tulla kunnolla alistetuksi ja häpäistyksi. Stayuppeja ja hametta pukiessa alkaa jo seisomaan, kun etukäteen jo tietää ettei se pelkästään tähän jää.