Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä vaimoni luuraa?

M49
10.01.2020 |

Ymmärrän kyllä, ettette voi sitä tietää, kun en minäkään, mutta olisin halukas kuulemaan (järkeviä) ehdotuksia.
.
Vaimoni työpaikalla siirryttiin jo viime keväänä 4,5-päiväiseen viikkoon, niin että perjantaisin duunit loppuvat klo 12:30, joka on periaatteessa ihan kiva, kun voisi olla kotona jo siinä yhden kieppeillä ja aloittaa viikonlopun vieton.
Ongelmana on vaan, että näiden n. 9 kk:n aikana hän ei ole tullut kotiin ennen klo 15:ttä kuin ihan muutaman kerran; nytkään ei ole vielä kotona. Kun olen tästä kysynyt, niin selitys on yleensä että hänellä oli paljon hommia mitkä piti saada tehtyä ennen viikonloppua, eikä päässytkään lähtemään kuin vasta myöhemmin. Toinen selitys on että meni jonnekin shoppailemaan tms. Tai pari kertaa on väittänyt ihan vakavalla naamalla, että tämä ei pidä paikkaansa, minä vaan kuvittelen tai liioittelen.

.
Eli mitäs aaveet on mieltä, missä se vaimo luuraa joka hiton perjantai? (Ja haen tässä siis muitakin mahdollisia vastauksia kuin vain sitä kaikkein ilmeisintä, eli vierasta miestä.) Laitan vielä kyselynkin tähän ihan piruuttani, kun ne on aina hauskoja.

Missä vaimoni luuraa?

Vaihtoehdot

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että viettää ihan omaa aikaa. Käy kahvilla tai muuten kaupungilla. Onko kyseessä introvertti?

Vierailija
2/62 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva työ, kun pääsee noin aikaisin. Mitäs hän tekee työkseen / minkä tyyppistä työtä? Veikkaan, että on puhunut ihan totta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei 9 kk:n aikana kertaakaan ehdi yhdeksi kotiin eikä kuitenkaan valita työuupumuksesta (töiden kertymisestä) niin vieraissahan se käy. Luultavasti toisen varatun työkaverin kanssa, jolla on hyvä sauma pettää siinä perjantaisin klo 12:30-14:30 ennen kuin vaimonsa on kotona. 

Vierailija
4/62 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa aikaa veikkaan myös. Haluaa olla yksin ja puuhailla omia juttuja. Ei osaa kuitenkaan ilmaista tätä sinulle.

Vierailija
5/62 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että viettää ihan omaa aikaa. Käy kahvilla tai muuten kaupungilla. Onko kyseessä introvertti?

Eli siis joku shoppailun ja kavereiden kanssa hengailun tapainen? Voi olla.

Ei ole mikään introvertti, itse asiassa yksi eniten ekstroverteimpiä ihmisiä jota olen koskaan tavannut. Tietenkään se ei sinällään tarkoita, etteikö haluaisi hänkin joskus 'omaa aikaa'.

AP

Vierailija
6/62 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei 9 kk:n aikana kertaakaan ehdi yhdeksi kotiin eikä kuitenkaan valita työuupumuksesta (töiden kertymisestä) niin vieraissahan se käy. Luultavasti toisen varatun työkaverin kanssa, jolla on hyvä sauma pettää siinä perjantaisin klo 12:30-14:30 ennen kuin vaimonsa on kotona. 

Ensin ajattelin, että vieraissa on vaikea käydä keskellä arkipäivää, mutta eihän se välttämättä pidä paikkaansa, jos miehellä on sellainen duuni missä voi vapaasti mennä ja tulla, tai tekee vaikka kotoa käsin töitä.

Tai ehkä kaikkein ilmeisin vaihtoehto on se, että olisi joku samasta duunista, silloinhan heillä on molemmilla se sama iltapäivä aina vapaata, ja eipä tuo olisi maailman ensimmäinen eikä viimeinen työpaikkaromanssi.

AP

Vierailija
7/62 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet itse kotona klo 13 perjantaisin? Teetkö etätöitä? Silloin kyllä erittäin hassua, että vaimosi koko tänä aikana ole kertaakaan suunnitellut yhteistä ajanviettoa kanssasi töiden jälkeen. Oletko itse muuten esim. ehdottanut jotain yhteistä kivaa ja onko vaimo kiinnostunut? Jos et niin kokeilepa. Jos kyllä ja vaimo välttelee niin se johtuu siitä, että se on hänen ainoa tilaisuutensa olla jonkun toisen kanssa.

Vierailija
8/62 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin ajattelin, että vieraissa on vaikea käydä keskellä arkipäivää, mutta eihän se välttämättä pidä paikkaansa, jos miehellä on sellainen duuni missä voi vapaasti mennä ja tulla, tai tekee vaikka kotoa käsin töitä.

Tai ehkä kaikkein ilmeisin vaihtoehto on se, että olisi joku samasta duunista, silloinhan heillä on molemmilla se sama iltapäivä aina vapaata, ja eipä tuo olisi maailman ensimmäinen eikä viimeinen työpaikkaromanssi.

AP

Tää kuulostaa loogiselta. Ei silti että sillä mitään väliä on missä se mahdollinen mies ( tai nainen... ) on duunissa, ei se sun tilannetta paranna kuitenkaan.

Vierailija
9/62 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aikoinaan käytin "työajanpidennystä, kikyä" siihen, että paneskelin työkaverin kanssa kaikki minuutit mitä käytettävissä oli uskottavasti.

Ero tuli lopulta oman puolison kanssa kiinnijäämättä ihan omasta tahdosta.

Vaimosi sottailee. Ihan takuulla. Jos seksuaalipuolella on edes JOTAIN mikä ei teillä toimi,

olen varma tästä.

Olen pahoillani puolestasi.

Vierailija
10/62 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumia eivät varmasti käytä, joten seksihanat kiinni, ap, nyt heti!

Vierailija
11/62 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet itse kotona klo 13 perjantaisin? Teetkö etätöitä? Silloin kyllä erittäin hassua, että vaimosi koko tänä aikana ole kertaakaan suunnitellut yhteistä ajanviettoa kanssasi töiden jälkeen. Oletko itse muuten esim. ehdottanut jotain yhteistä kivaa ja onko vaimo kiinnostunut? Jos et niin kokeilepa. Jos kyllä ja vaimo välttelee niin se johtuu siitä, että se on hänen ainoa tilaisuutensa olla jonkun toisen kanssa.

Teen todellakin etätyötä kotoa käsin, en toki ole joka päivä kotona, mutta pyrin olemaan nimenomaan perjantait, että saa viikon paperityöt ym. tehtyä pois alta ennen viikonloppua.

Pitääkin tosiaan ehdottaa, että tehdään jotain yhdessä perjantaisin, saapa nähdä mikä on reaktio. Kiitos vinkistä, oli hyvä idea!

AP

Vierailija
12/62 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on kuuma rakastaja. Laita yksityisetsivä asialle.

Vierailija
13/62 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksen ääni kirjoitti:

Itse aikoinaan käytin "työajanpidennystä, kikyä" siihen, että paneskelin työkaverin kanssa kaikki minuutit mitä käytettävissä oli uskottavasti.

Ero tuli lopulta oman puolison kanssa kiinnijäämättä ihan omasta tahdosta.

Vaimosi sottailee. Ihan takuulla. Jos seksuaalipuolella on edes JOTAIN mikä ei teillä toimi,

olen varma tästä.

Olen pahoillani puolestasi.

Auts! :(

Meillä on tosiaan seksi kuivunut lähes kokonaan, sen jälkeen kun vaimoni vaihdevuodet alkoivat muutama vuosi sitten. Kuulemma ei enää lainkaan kiinnosta koko touhu. Siis ainakaan minun kanssani. Tosin tuo muutos tapahtui ainakin vuosi, pari ennen heidän uutta työaikajärjestelyään, muuten tämä olisikin aivan selvää pässinlihaa.

AP

Vierailija
14/62 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm.. vaihdevuosi-ikäinen nainen kuhnii kylillä töiden jälkeen eikä tule kotiin. Sanoo olevansa shoppailemassa tai kavereiden kanssa (onpa kavereillakin kivat työajat).. Seksi lakannut kiinnostamasta oman miehen kanssa pari vuotta sitten ja nyt ei kiinnosta myöskään kotona viikonlopunvietto ennen kuin normaali työaika on kulunut.. Kyllä tämä silti petokselta kuulostaa. Ikävää. Ikäkriisi tällä vaimolla myös, "nyt tai ei koskaan minä nautin elämästä!".

Vierailija
15/62 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät hyssykät. Muutama tunti. Saattaisin itse vaikka tuijottaa seinää tuon ajan.

Jos joutuisin noin tarkasti tilille ajastani, saattaisi olla entinen suhde.

Vierailija
16/62 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät hyssykät. Muutama tunti. Saattaisin itse vaikka tuijottaa seinää tuon ajan.

Onhan tuossa nyt sellaisen 78-117 tuntia miinus lomat kuitenkin. :D

Vierailija
17/62 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Noin tarkasti tilille"? Jos 9 kk:n aikana on korkeintaan viisi kertaa tullut suoraan kotiin. Oletko siis sitä mieltä, että olen kohtuuttoman tiukka tai vaativainen, jos ihmettelen missä hän aikaansa viettää noinkin säännöllisesti?

AP

Vierailija
18/62 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän käy terapiasa. Terapiasta ei aina halua kertoa edes puolisolle , syy kun voi olla vaikka parisuhdeongelmat.

Vierailija
19/62 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän käy terapiasa. Terapiasta ei aina halua kertoa edes puolisolle , syy kun voi olla vaikka parisuhdeongelmat.

Aivan. Seksuaaliterapiassa.

Vierailija
20/62 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on itse asiassa käynytkin mielessäni, unohdin vain laittaa vaihtoehdoksi tuohon kyselyyn. Voisi todellakin olla joku terapia tai muu vastaava, mistä ei halua puhua. Tosin se, ettei halua puhua, on jo sinällään erikoista, eikö?

AP