Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaimoni luuraa?

M49
10.01.2020 |

Ymmärrän kyllä, ettette voi sitä tietää, kun en minäkään, mutta olisin halukas kuulemaan (järkeviä) ehdotuksia.
.
Vaimoni työpaikalla siirryttiin jo viime keväänä 4,5-päiväiseen viikkoon, niin että perjantaisin duunit loppuvat klo 12:30, joka on periaatteessa ihan kiva, kun voisi olla kotona jo siinä yhden kieppeillä ja aloittaa viikonlopun vieton.
Ongelmana on vaan, että näiden n. 9 kk:n aikana hän ei ole tullut kotiin ennen klo 15:ttä kuin ihan muutaman kerran; nytkään ei ole vielä kotona. Kun olen tästä kysynyt, niin selitys on yleensä että hänellä oli paljon hommia mitkä piti saada tehtyä ennen viikonloppua, eikä päässytkään lähtemään kuin vasta myöhemmin. Toinen selitys on että meni jonnekin shoppailemaan tms. Tai pari kertaa on väittänyt ihan vakavalla naamalla, että tämä ei pidä paikkaansa, minä vaan kuvittelen tai liioittelen.

.
Eli mitäs aaveet on mieltä, missä se vaimo luuraa joka hiton perjantai? (Ja haen tässä siis muitakin mahdollisia vastauksia kuin vain sitä kaikkein ilmeisintä, eli vierasta miestä.) Laitan vielä kyselynkin tähän ihan piruuttani, kun ne on aina hauskoja.

Missä vaimoni luuraa?

Vaihtoehdot

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apua epäluuloisuuteen ja sairaaseen mustasukkaisuuteesi.

Vierailija
62/62 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väliaikatiedote, olen itse työmatkalla ja yritin soittaa vaimolle että tulen kotiin hieman myöhemmin kuin ensin luulin. Ei vastausta duuninumerosta (työt siis jo päättyneet, eli ei mitenkään omituista), eikä kännykästä, eikä kotinumerosta. Laitoin sitten whatsappinä, on mennyt perille muttei ole luettu, vaikka tuosta on jo toista tuntia. Saa nähdä milloin kuuluu takaisinpäin.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme