Tänään baariin
Kommentit (6)
Olen eri kuin ap, mutta minä ainakin laukesin parikin kertaa ja olen nyt naimisissa ensimmäisen yhden illan jutuksi luulemani miehen kanssa. Kaipa tuo vaihtelee, jotkuthan eivät laukea vuosikymmentenkään suhteissa.
Joo laukean kyllä ja käytän kortsua, jos neiti/rouva niin haluaa.
t.ap
Vierailija kirjoitti:
Joo laukean kyllä ja käytän kortsua, jos neiti/rouva niin haluaa.
t.ap
Rouva? Onko yleistäkin että varatut lähtee matkaan? Eikö sua häiritse olla varatun kanssa vai koetko kiihottavaksi että kelpaat varatuille? Suosittelen lämpimästi käyttämään kortsua ihan itsensi takia. Yksi väärä kaato ja loppuelämä voi olla pilalla.
Kuule yllättävän helposti ne varatut lähtee mukaan ja antaa kunnolla. Tiedä vaikka sunkin muijaasi oon pannut.
t.ap
Yhden illan jutuissa seksi on vähintään sata kertaa parempaa kuin parisuhteessa saman naisen jyystäminen vuodesta toiseen. Itsekin ollut naimisissa saman naisen kanssa jo 15 vuotta, eikä saman rönttösen näkeminen kiihota juuri ollenkaan, vaan on nimenomaan sitä paineiden purkamista.
Voiko seksi olla hyvää yhden illan jutuissa vai onko se vain paineen purkamista? Laukeatko/ saatko laukeamaan joka kerta vieraan kanssa? Käytätkö kondomia?