Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko naisen aina jossain määrin esittää miehelle vaikeasti tavoiteltavaa, jottei vaikuttaisi liian helpolta nakilta?

Vierailija
10.01.2020 |

Niin?

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
62/80 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä olen kuullut samaa, että naista ei saa liikaa kehua, vaan pikemminkin käyttäytyä välinpitämättömästi, jolloin kiinnostus säilyy.

Tosiassa kyse on varmaan siitä, että ihmiset kehuu (liikaa) kumppania, joka on liian tasokas. Ja vastaavasti eivät kehu kumppania, joka ei ole niin tasokas. Ihmiset ovat sitten selittäneet itselleen, että "varmaan kehuin liikaa" vaikka tosiasiassa olivat valinneet liian tasokkaan kumppanin.

Parisuhteessa on mukavaa, kun mies kehuu ja sanoo mukavia asioita päivittäin. Teen niin miehellenikin. Sen sijaan tutustumisvaiheessa se on liian päällekäypää, ja on vaikea ottaa miestä silloin tosissaan. Mies alkaa vaikuttaa helposti imartelijalta ja tyhjänpuhujalta. Sen sijaan lempeästi ja kohteliaasti toteutettu ajatusten haastaminen on sek sikästä. Se on samalla suurin kohteliaisuus: tuolla toisella on mielenkiintoisia ajatuksia ja hän on älykäs sekä hyvä keskustelukumppani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemukseni on, että miehet ovat aina alussa todella aktiivisia ja antavat huomiota, mutta sen jälkeen kun itse ihastun ja alan antamaan miehelle huomiota niin miehen kiinnostus hiipuu! En siis alussa esitä vaikeasti tavoiteltavaa, vaan olen sitä, koska en ihastu nopeasti. Olenkin miettinyt, että pitäisikö minun vaan alkaa esittää vaikeasti tavoiteltavaa sen jälkeen kun olen ihastunut, että miehen mielenkiinto säilyisi ja hän ihastuisi minuun oikein kunnolla? Vasta tämän jälkeen pikkuisen alkaisin osoittaa enemmän kiinnostusta... Toimisikohan? Kokemuksia?Miehet täällä(kin) väittää muuta, mutta oma pitkähkö kokemukseni miehistä kertoo kyllä sen ikävän tosiasian, että miehet pysyy kiinnostuneina silloin kun saavat "saalistaa" naista. Sad but true...

Ongelma on siinä että tapailet miehiä jotka eivät halua pitkiä ja syviä suhteita (ainakaan sinun kanssasi). Siksi heille riittää se "saalistaminen". Jos tapailisit miehiä joiden ensisijainen tarkoitus on päästä parisuhteeseen, ei kiinnostuksesi taatusti karkottaisi ketään.

Vierailija
64/80 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä esittää, vaan olla vaikeastitavoiteltava eli tarkkaan harkita kenet seuraansa hyväksyy ja lopettaa suhde jo ensimmäisistä merkeistä, ettei homma toimi. Näin säästyy monilta ongelmilta jo etukäteen.

Minä olen aina harkinnut tarkkaan ja olen oikeasti vaikeasti tavoiteltava. Silti minua on haukuttu useasti esittäväni vaikeasti tavoiteltavaa, kun mies ei heti saa haluamaansa tulee h*orittelut ja muut haukkumiset kuvioihin. Onneksi olen vaikeasti tavoiteltava, on moni luoti väistetty.

Ehkä et sittenkään ole harkinnut tarpeeksi tarkkaan ketä päästät lähellesi, koska eihän tuollaisten miesten kanssa pitäisi olla missään tekemisissä. 

Sori mutta -uorittelu ei ole koskaan sanojen kohteen vika. Ei todellakaan kaikista voi päällepäin nähdä, millaiset käytöstavat heillä on. Jos tapaan mukavan tavallisen miehen ja menemme ulos, ja illan päätteeksi hän haluaa jotain mitä minä en ainakaan vielä, hänen mahdolliset -uora-huutelunsa eivät millään tavalla ole minun kontollani. Ja kyllä, näin on tapahtunut. Vastaan niihin aina vain että tietääkseni tällainen nainen ottaa rahaa seksistä, ja minä en halua sinulta rahaa enkä seksiä, eli nyt ei kuvaus osunut kohdalleen.

Ei tietenkään ole sanojan vika, pahoittelen, jos viestistä sai sen kuvan. Itse en ole koskaan tullut huoritelluksi päin naamaa ja en ole oikein pakkejakaan joutunut antamaan, koska en lähde suht tuntemattoman kanssa kahdenkeskeisille treffeille ollenkaan. Silloin on hyvin pieni vaara, että tuollaista huorittelua joutuu kohtaamaan, koska sellaiset moukat seuloutuvat jo ennen treffejä pois. Sitä kommentillani tarkoitin. 

Vierailija
65/80 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä olen kuullut samaa, että naista ei saa liikaa kehua, vaan pikemminkin käyttäytyä välinpitämättömästi, jolloin kiinnostus säilyy.

Tosiassa kyse on varmaan siitä, että ihmiset kehuu (liikaa) kumppania, joka on liian tasokas. Ja vastaavasti eivät kehu kumppania, joka ei ole niin tasokas. Ihmiset ovat sitten selittäneet itselleen, että "varmaan kehuin liikaa" vaikka tosiasiassa olivat valinneet liian tasokkaan kumppanin.

Parisuhteessa on mukavaa, kun mies kehuu ja sanoo mukavia asioita päivittäin. Teen niin miehellenikin. Sen sijaan tutustumisvaiheessa se on liian päällekäypää, ja on vaikea ottaa miestä silloin tosissaan. Mies alkaa vaikuttaa helposti imartelijalta ja tyhjänpuhujalta. Sen sijaan lempeästi ja kohteliaasti toteutettu ajatusten haastaminen on sek sikästä. Se on samalla suurin kohteliaisuus: tuolla toisella on mielenkiintoisia ajatuksia ja hän on älykäs sekä hyvä keskustelukumppani.

Tämä! Mieluummin kuulen lauseen "Mitä mieltä olet asiasta x ?" kuin että "Sulla on hyvä perse. "

Vierailija
66/80 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen pyrkinyt rehellisyyteen ja ystävällisyyteen. En ole koskaan seurustellut.

Miesten mielestä olen ”hyvä jätkä” ja miettivät miksei muut naiset ole yhtä rentoja kuin minä.

Ja sitten he ottavat tyttöystäväkseen jonkun muun.

Niillä kavereillani, jotka kikkailevat, esittävät ties mitä, valehtelevat raskauksistaan yms on miehiä vaikka joka sormelle.

Eivät enää edes kysele minun mieskuvioista, koska niitä ei ole koskaan ollut.

Niissä naisissa, joilla on sama ongelma olen huomannut liiallista miellyttämisenhalua, takertuvuutta tutustumisen alussa, asettumista terapeuttimaiseen rooliin (voit kertoa mitä vain, minä kyllä ymmärrän) ja huonoa itsetuntoa naisena (heijastuu käytökseen ja pukeutumiseen), mitkä varmaan ovat tulosta peloista ja huonoista kokemuksista. Ne pitäisi käsitellä pois vaikka terapiassa, jotta tuollainen jätkämäinen suojaava rooli jäisi pois. 

Vierailija
67/80 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä koko vaikeasti tavoiteltavan ideologiaa. Minä menin ensitreffeillä sänkyyn mieheni kanssa, molemmat sitä halusimme. Olin ihan sekaisin ihastuksesta ja niin hän vain juuri minun kanssani päätyi naimisiin, ei sellaisten kanssa jotka esittivät vaikeasti tavoitettavaa.

Aivan sama kokemus. Päädyimme juhlista yhteisen sänkyyn mutta huomasin heti että kyseessä oli todella mukava ja luotettava mies. Aamulla kysyi puhelinnumeron ja jo samana iltana soitti ja kysyi treffeille. Ei kuulemma malttanut odottaa kauempaa. Nyt 20 vuotta yhdessä joten ei ihan hetken juttu ollut.

Kiva jos noinkin. Tommosessa on kuitenkin vain niin iso riski ettei toinen tunne samoin tms.

Mutta olisihan siinä ollut ihana yhteinen yö kuitenkin.

Arvasin että joku sanoo näin.

En kyllä koe sitä ihanana että mennään sänkyyn ja sitten en kelpaisikaan miehelle parisuhteeseen.

Eikö sitten kannata puhua asiasta etukäteen, että kumpikin tietää toisen odotukset? Jos mies sanoo suoraan, ettei hän etsi nyt mitään suhdetta, niin sitten sinulla on tehtävänä päätös että haluatko viettää potentiaalisesti ihanan yön sen miehen kanssa, vai etkö ota sitten mitään.

Vierailija
68/80 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä koko vaikeasti tavoiteltavan ideologiaa. Minä menin ensitreffeillä sänkyyn mieheni kanssa, molemmat sitä halusimme. Olin ihan sekaisin ihastuksesta ja niin hän vain juuri minun kanssani päätyi naimisiin, ei sellaisten kanssa jotka esittivät vaikeasti tavoitettavaa.

Aivan sama kokemus. Päädyimme juhlista yhteisen sänkyyn mutta huomasin heti että kyseessä oli todella mukava ja luotettava mies. Aamulla kysyi puhelinnumeron ja jo samana iltana soitti ja kysyi treffeille. Ei kuulemma malttanut odottaa kauempaa. Nyt 20 vuotta yhdessä joten ei ihan hetken juttu ollut.

Kiva jos noinkin. Tommosessa on kuitenkin vain niin iso riski ettei toinen tunne samoin tms.

Mutta olisihan siinä ollut ihana yhteinen yö kuitenkin.

Arvasin että joku sanoo näin.

En kyllä koe sitä ihanana että mennään sänkyyn ja sitten en kelpaisikaan miehelle parisuhteeseen.

Eikö sitten kannata puhua asiasta etukäteen, että kumpikin tietää toisen odotukset? Jos mies sanoo suoraan, ettei hän etsi nyt mitään suhdetta, niin sitten sinulla on tehtävänä päätös että haluatko viettää potentiaalisesti ihanan yön sen miehen kanssa, vai etkö ota sitten mitään.

No aika harva mies en etukäteen sanoo. Ja voihan olla, että mies on kiinnostunut, mutta sitten kemiat ei kuitenkaan ole natsanneet sängyssä tai tuli jotain muita fiiliksiä, ettei jatkoa syntynyt.

Mulle on käynyt joskus ja aika useinkin silloin kun oli menovaihe päällä, että ravintolassa tanssin ja juttelin kivantuntuisen miehen kanssa ja sitten mentiin meille ja niin edelleen.

Mutta sitten se sänkyynmeno jotenkin latisti tunnelman ja itseä alkoi harmittaa ja tympiä se mies ja koko homma.

Vaikka olisin jo ajatellut, en siis sanonut, että kiva juoda aamulla yhdessä kahvit ja vaikka viettää seuraavakin päivä, niin sitten aloin vihjailla miehelle, että parempi kuitenkin nyt lähteä loppuyöksi kotiinsa.

Ihan samoin voi näitä fiiliksiä tulla sille miehellekin. Se on enemmän poikkeus kuin säätö, että näistä jotain tulisi.

Ei ne kaikki ole mitään ihania öitä, joita heti sänkyyn mennessä vietetään. Olen aina ihmetellyt olenko sitten jotenkin outo, kun en lainkaan ajattele, että näin edes voisi ja pitäisikään olla, sehän olisihan aika ihmeellistä, että ne kaikki olisivat ihania kokemuksia.

Monesti kävi niinkin, että kaduin kun olin niin nopeasti mennyt sänkyyn, olisihan ehkä voinut tuollakin jotain jatkoa kun olisi ensin tutustuttu paremmin.

Nykyään en en edes mieti, että menisin jonkun kanssa heti sänkyyn, tuli ihan tarpeeksi niitä koettua ja todettua, että tosi harva johti yhtään mihinkään.

Vierailija
69/80 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin ihastuin mieheeni juuri siksi, että ei ollut heti sänkyyn pyrkimässä, ei edes vihjaillut.

Vaikka kemia ja vetovoima oli voimakas niin kumpikin ajatteli, että tämä on niin arvokasta, että kannattaa aloittaa suhde muuta kautta. Juuri tuon keskustelun kautta, tutustua toiseen ja toisen ajatuksiin ja tutustua ensin ihmisenä ja persoonana.

Ei niin, että tutustuu ensimmäisenä niihin toistensa genitaaleihin. ☺

En esitä vaikeasti saavutettavaa vaan ajattelen näin.

Vierailija
70/80 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun naisena kiinnostun miehestä oikeasti, on lähes satavarmaa, että hän juoksee karkuun. Sitten taas toisinpäin, kuten esimerkiksi viime päivinä olen kirjoitellut kieli poskella pelleillen ja huumoria heittäen jonkun miehen kanssa, johon en edes koskaan ajatellut omaavani mahdollisuuksia, ja hän onkin ihan päätäpahkaa ihastunut minuun. Wattafak oikeesti. 

Vierailija
71/80 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Mieluummin kuulen lauseen "Mitä mieltä olet asiasta x ?" kuin että "Sulla on hyvä perse. "

Ap puhui välinpitämättömästi suhtautumisesta. Ajatteletteko, että siihen sisältyy minkäänlainen kohtelias ajatusten haastaminen?

Jos joku käyttäytyy *välinpitämättömästi* ja koet olevasi tälle yhdentekevän ihan sama, kävele pois. Olit sitten nainen tai mies.

Sivusta

Vierailija
72/80 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemukseni on, että miehet ovat aina alussa todella aktiivisia ja antavat huomiota, mutta sen jälkeen kun itse ihastun ja alan antamaan miehelle huomiota niin miehen kiinnostus hiipuu! En siis alussa esitä vaikeasti tavoiteltavaa, vaan olen sitä, koska en ihastu nopeasti. Olenkin miettinyt, että pitäisikö minun vaan alkaa esittää vaikeasti tavoiteltavaa sen jälkeen kun olen ihastunut, että miehen mielenkiinto säilyisi ja hän ihastuisi minuun oikein kunnolla? Vasta tämän jälkeen pikkuisen alkaisin osoittaa enemmän kiinnostusta... Toimisikohan? Kokemuksia?Miehet täällä(kin) väittää muuta, mutta oma pitkähkö kokemukseni miehistä kertoo kyllä sen ikävän tosiasian, että miehet pysyy kiinnostuneina silloin kun saavat "saalistaa" naista. Sad but true...

Ongelma on siinä että tapailet miehiä jotka eivät halua pitkiä ja syviä suhteita (ainakaan sinun kanssasi). Siksi heille riittää se "saalistaminen". Jos tapailisit miehiä joiden ensisijainen tarkoitus on päästä parisuhteeseen, ei kiinnostuksesi taatusti karkottaisi ketään.

Tästä ei ole kyse, kyllä nämä miehet ovat valikoituneet jatkoon sen vuoksi, että etsivät parisuhdetta. Useamman kerran on vielä käynyt niin, että kun minä kyllästyn siihen, että mies passivoituu (ei ota yhteyttä/ ehdota tapaamisia) sen jälkeen kun minä olen osoittanut ihastumiseni, ja katkaisen sitten koko suhteen miehen nihkeyden vuoksi, mies alkaakin taas pommittaa viesteillä jne. Minulla on tässä vaiheessa mennyt fiilis, kun mies nihkeilee ja suhde on ohi. Ehkäpä leikin seuraavaksi jääprinsessaa, kun miehet selkeästi tätä haluavat!

Vierailija
73/80 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli todella vaikeaa hahmottaa kun ulkomailla ensi askelia hapuilin.

Nimim. "no ei sitten-mies, unohda koko juttu".

Vierailija
74/80 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin ihastuin mieheeni juuri siksi, että ei ollut heti sänkyyn pyrkimässä, ei edes vihjaillut.

Vaikka kemia ja vetovoima oli voimakas niin kumpikin ajatteli, että tämä on niin arvokasta, että kannattaa aloittaa suhde muuta kautta. Juuri tuon keskustelun kautta, tutustua toiseen ja toisen ajatuksiin ja tutustua ensin ihmisenä ja persoonana.

Tuolla tavalla eteneminen olisi minusta ihanteellista mutta aika harvassa varmaan ovat ne miehet, jotka tuollaiseen lähtevät. Sänkyyn on päästävä heti.

Vierailija
75/80 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikeasti tavoilteltavan esittäminen on typerintä mitä nainen voi tehdä. Johtaa korkeintaan siihen että unelmiesi mies menee sivu suun ja ottaa seuraavan naisen.

Onko naisilla oikeasti niin huonot sosiaaliset taidot etteivät voi kiinnostua miehestä olematta "helppo tyrkky"?

Itse tapasin vuosi sitten nuoren kaunottaren, pysyi vierelläni kun ekan kerran juteltiin, kutsuin sitten pöytään istumaan ja oli siinä kanssani koko illan. Sen jälkeen myöhemmin laitoin viestiä ja kysyin treffeille. Millä tavalla nainen oli tyrkky? Mielestäni ei mitenkään, pysyi vain seurassani ja osoitti sillä tavalla kiinnostuksena. Kuinka vaikeaa tämä voi olla? Jotenkin outoa että joidenkin pitää alkaa esittämään jotain vaikeasti tavoiteltavaa...

Mutta kun sinä et tiedä mitä se nainen sinusta ajattelee, vaikka luulisit hänen esittävän vaikeasti tavoiteltavaa. Onko se liian vaikea asia tajuta, että hyvin harva nainen esittää vaikeasti tavoiteltavaa, vaan on sitä = on turha tavoitella naista, jota ei kiinnosta.

Tämä. Usein jos nainen on vaikeasti tavoiteltava, se tarkoittaa ettei kiinnostusta hänen puoleltaan ole. On toivottavaa että mies siirtyy seuraavaan kohteeseen.

Vierailija
76/80 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin äärettömän narsistinen ja miesvihamielinen palsta, mutta sen vain sanon, että kun nainen haluaa jännän pelimiehen, niin silloin kannattaa esittää vaikeaa jne.

Näin varmistetaan se että saadaan sitä mitä tilattiin.

Vierailija
77/80 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse alan kyllä epäilemään miehen mielenkiinnon laatua jos ei kehu paljoakaan.

Vierailija
78/80 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse alan kyllä epäilemään miehen mielenkiinnon laatua jos ei kehu paljoakaan.

Minäkin. Ja tietysti oletan ettei kehu koska ei näe minussa mitään kehumisen aihetta.

Vierailija
79/80 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla tavalla eteneminen olisi minusta ihanteellista mutta aika harvassa varmaan ovat ne miehet, jotka tuollaiseen lähtevät. Sänkyyn on päästävä heti.

Pitää pystyä pitämään kiinni omista standardeista eikä antaa kenenkään pakottaa mihinkään joka ei tunnu itsestä sopivalta.

Vierailija
80/80 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää pystyä pitämään kiinni omista standardeista eikä antaa kenenkään pakottaa mihinkään joka ei tunnu itsestä sopivalta.

Tietysti eikä minulla tällaisia kokemuksia onneksi olekaan. Joskus omien standardien selkiytymiseen tosin saattaa tarvita jonkin huonon kokemuksen. Sen jälkeen niistä todellakin osaa pitää kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan