Kuuluuko naisen aina jossain määrin esittää miehelle vaikeasti tavoiteltavaa, jottei vaikuttaisi liian helpolta nakilta?
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Joo, jos haluat pilata mahdollisuutesi minuun.
M31
Mielihyvin. Et ole kiinnostava.
Vaikeasti tavoiteltavaa esittävillä on usein ongelmia itsetuntonsa/mielenterveytensä kanssa ja ovat huomionkipeitä. Nauttivat siitä huomiosta kun mies yrittää iskeä eivätkä halua tämän loppuvan. Kannattaa pysyä erossa tällaisista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vaikeasti tavoilteltavan esittäminen on typerintä mitä nainen voi tehdä. Johtaa korkeintaan siihen että unelmiesi mies menee sivu suun ja ottaa seuraavan naisen.
Onko naisilla oikeasti niin huonot sosiaaliset taidot etteivät voi kiinnostua miehestä olematta "helppo tyrkky"?
Itse tapasin vuosi sitten nuoren kaunottaren, pysyi vierelläni kun ekan kerran juteltiin, kutsuin sitten pöytään istumaan ja oli siinä kanssani koko illan. Sen jälkeen myöhemmin laitoin viestiä ja kysyin treffeille. Millä tavalla nainen oli tyrkky? Mielestäni ei mitenkään, pysyi vain seurassani ja osoitti sillä tavalla kiinnostuksena. Kuinka vaikeaa tämä voi olla? Jotenkin outoa että joidenkin pitää alkaa esittämään jotain vaikeasti tavoiteltavaa...
Ja mitä näistä treffeistä seurasi?
Vierailija kirjoitti:
Vaikeasti tavoiteltavaa esittävillä on usein ongelmia itsetuntonsa/mielenterveytensä kanssa ja ovat huomionkipeitä. Nauttivat siitä huomiosta kun mies yrittää iskeä eivätkä halua tämän loppuvan. Kannattaa pysyä erossa tällaisista naisista.
Kunpa miehet tajuaisivatkin pysytellä erossa naisista, jotka eivät ole kiinnostuneita, eivätkä yrittäisi iskeä luullessaan naisen leikkivän vaikeastitavoiteltavaa. Jotkut miehethän kuvittelevat jopa normaalin ystävällisyyden olevan flirttiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikeasti tavoilteltavan esittäminen on typerintä mitä nainen voi tehdä. Johtaa korkeintaan siihen että unelmiesi mies menee sivu suun ja ottaa seuraavan naisen.
Onko naisilla oikeasti niin huonot sosiaaliset taidot etteivät voi kiinnostua miehestä olematta "helppo tyrkky"?
Itse tapasin vuosi sitten nuoren kaunottaren, pysyi vierelläni kun ekan kerran juteltiin, kutsuin sitten pöytään istumaan ja oli siinä kanssani koko illan. Sen jälkeen myöhemmin laitoin viestiä ja kysyin treffeille. Millä tavalla nainen oli tyrkky? Mielestäni ei mitenkään, pysyi vain seurassani ja osoitti sillä tavalla kiinnostuksena. Kuinka vaikeaa tämä voi olla? Jotenkin outoa että joidenkin pitää alkaa esittämään jotain vaikeasti tavoiteltavaa...
Siitä seurasi toiset treffit jotka päättyivät sänkyyni. Siitä asti asunut puoliksi minun luona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä esittää, vaan olla vaikeastitavoiteltava eli tarkkaan harkita kenet seuraansa hyväksyy ja lopettaa suhde jo ensimmäisistä merkeistä, ettei homma toimi. Näin säästyy monilta ongelmilta jo etukäteen.
Minä olen aina harkinnut tarkkaan ja olen oikeasti vaikeasti tavoiteltava. Silti minua on haukuttu useasti esittäväni vaikeasti tavoiteltavaa, kun mies ei heti saa haluamaansa tulee h*orittelut ja muut haukkumiset kuvioihin. Onneksi olen vaikeasti tavoiteltava, on moni luoti väistetty.
Ehkä et sittenkään ole harkinnut tarpeeksi tarkkaan ketä päästät lähellesi, koska eihän tuollaisten miesten kanssa pitäisi olla missään tekemisissä.
Niitä on kuule tosielämässä vaikea väistää kun pläjäyttävät haukut päin naamaa kun ei treffeile suostu. Valitettavsti heissä ei ole varoituskolmiota tatuoitu otsaan. En haluaisi olla tekemisissä mutta väkisin joutuu jos liikkuu muualla kuin netissä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun sinä et tiedä mitä se nainen sinusta ajattelee, vaikka luulisit hänen esittävän vaikeasti tavoiteltavaa. Onko se liian vaikea asia tajuta, että hyvin harva nainen esittää vaikeasti tavoiteltavaa, vaan on sitä = on turha tavoitella naista, jota ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun sinä et tiedä mitä se nainen sinusta ajattelee, vaikka luulisit hänen esittävän vaikeasti tavoiteltavaa. Onko se liian vaikea asia tajuta, että hyvin harva nainen esittää vaikeasti tavoiteltavaa, vaan on sitä = on turha tavoitella naista, jota ei kiinnosta.
Lue aloitusviesti niin ymmärrät vastaukseni. Vastasin kysymykseen kuuluuko naisen aina ESITTÄÄ vaikeasti tavoiteltavaa.
Miehenä vastaan, ettei minun kohdallani. Joissakin tapauksissa luulen, että olen joku ehdokas varasijoilla, joka huolitaan sitten vasta, jos naisen varsinainen kiinnostuksen kohde tekee oharit. Joskus luulen naisen pyörittävän miesrinkiä, eikä siksi ehdi pitämään yhteyttä minuun kuin tosi harvoin.
Ole minulle hankala, niin olet hetkessä poistettu osoitekirjastani. Jos olet tosissasi kiinnostunut minusta, pidä yhteyttä, älä etäisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä seurasi toiset treffit jotka päättyivät sänkyyni. Siitä asti asunut puoliksi minun luona.
Eli oikeaa suhdetta ei koitunut kummallekkaan. Jalka on tukevasti oven välissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo just :D ei kiitos tuollaiselle järjestelylle.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä esittää, vaan olla vaikeastitavoiteltava eli tarkkaan harkita kenet seuraansa hyväksyy ja lopettaa suhde jo ensimmäisistä merkeistä, ettei homma toimi. Näin säästyy monilta ongelmilta jo etukäteen.
Minä olen aina harkinnut tarkkaan ja olen oikeasti vaikeasti tavoiteltava. Silti minua on haukuttu useasti esittäväni vaikeasti tavoiteltavaa, kun mies ei heti saa haluamaansa tulee h*orittelut ja muut haukkumiset kuvioihin. Onneksi olen vaikeasti tavoiteltava, on moni luoti väistetty.
Ehkä et sittenkään ole harkinnut tarpeeksi tarkkaan ketä päästät lähellesi, koska eihän tuollaisten miesten kanssa pitäisi olla missään tekemisissä.
Sori mutta -uorittelu ei ole koskaan sanojen kohteen vika. Ei todellakaan kaikista voi päällepäin nähdä, millaiset käytöstavat heillä on. Jos tapaan mukavan tavallisen miehen ja menemme ulos, ja illan päätteeksi hän haluaa jotain mitä minä en ainakaan vielä, hänen mahdolliset -uora-huutelunsa eivät millään tavalla ole minun kontollani. Ja kyllä, näin on tapahtunut. Vastaan niihin aina vain että tietääkseni tällainen nainen ottaa rahaa seksistä, ja minä en halua sinulta rahaa enkä seksiä, eli nyt ei kuvaus osunut kohdalleen.
Minä olen pyrkinyt rehellisyyteen ja ystävällisyyteen. En ole koskaan seurustellut.
Miesten mielestä olen ”hyvä jätkä” ja miettivät miksei muut naiset ole yhtä rentoja kuin minä.
Ja sitten he ottavat tyttöystäväkseen jonkun muun.
Niillä kavereillani, jotka kikkailevat, esittävät ties mitä, valehtelevat raskauksistaan yms on miehiä vaikka joka sormelle.
Eivät enää edes kysele minun mieskuvioista, koska niitä ei ole koskaan ollut.
Ihmettelen aina niitä suhteita joissa mies on alkuun piirittänyt ja kyselly naista treffeille kymmeniä kertoja, ennenkuin nainen on suostunut. Todella creepyä käytöstä mieheltä.
Jos nainen pelleilee tuolla tavalla niin etsin parempaa seuraa.
M30 kirjoitti:
Ihmettelen aina niitä suhteita joissa mies on alkuun piirittänyt ja kyselly naista treffeille kymmeniä kertoja, ennenkuin nainen on suostunut. Todella creepyä käytöstä mieheltä.
No kun se nainen vain "esittelee" vaikeasti tavoiteltavaa.
En ymmärrä miksi kenenkään pitäisi esittää mitään muuta kuin mitä on.
Turhaa valheellista skeidaa.
Esittäminen on vähän huono lähtökohta parisuhteelle.
En ymmärrä koko vaikeasti tavoiteltavan ideologiaa. Minä menin ensitreffeillä sänkyyn mieheni kanssa, molemmat sitä halusimme. Olin ihan sekaisin ihastuksesta ja niin hän vain juuri minun kanssani päätyi naimisiin, ei sellaisten kanssa jotka esittivät vaikeasti tavoitettavaa.