Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko naisen aina jossain määrin esittää miehelle vaikeasti tavoiteltavaa, jottei vaikuttaisi liian helpolta nakilta?

Vierailija
10.01.2020 |

Niin?

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen pyrkinyt rehellisyyteen ja ystävällisyyteen. En ole koskaan seurustellut.

Miesten mielestä olen ”hyvä jätkä” ja miettivät miksei muut naiset ole yhtä rentoja kuin minä.

Ja sitten he ottavat tyttöystäväkseen jonkun muun.

Niillä kavereillani, jotka kikkailevat, esittävät ties mitä, valehtelevat raskauksistaan yms on miehiä vaikka joka sormelle.

Eivät enää edes kysele minun mieskuvioista, koska niitä ei ole koskaan ollut.

Ei tuo johdu siitä että et ole vaikeasti tavoiteltava vaan että et anna miehille oikeanlaisia singnaaleja. Pelkkä rentous ei johda suhteeseen vaan pitää myös osata ilmaista romanttinen kiinnostus.

Opin itse tämän näin miehenä kantapään kautta. Jos olet aina vain se mukava hyvä kaveri niin sellaiseksi jäät. Mutta tämän vaihtoehto ei ole ryhtyä kusipääksi tai pelimieheksi vaan olla edelleen se mukava kaveri joka kuitenkin ilmaisee selkeästi jos on kiinnostunut jostain.

Vierailija
42/80 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esittäminen on vähän huono lähtökohta parisuhteelle.

Jos on aloitettu esittämisellä, niin mahtaako mikään mukaan olla totta? Jos on kiinnostunut kannattaa ja ilmaista ja myös toisin päin. Jos ei kiinnosta, sanoo suoraan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä koko vaikeasti tavoiteltavan ideologiaa. Minä menin ensitreffeillä sänkyyn mieheni kanssa, molemmat sitä halusimme. Olin ihan sekaisin ihastuksesta ja niin hän vain juuri minun kanssani päätyi naimisiin, ei sellaisten kanssa jotka esittivät vaikeasti tavoitettavaa.

Aivan sama kokemus. Päädyimme juhlista yhteisen sänkyyn mutta huomasin heti että kyseessä oli todella mukava ja luotettava mies. Aamulla kysyi puhelinnumeron ja jo samana iltana soitti ja kysyi treffeille. Ei kuulemma malttanut odottaa kauempaa. Nyt 20 vuotta yhdessä joten ei ihan hetken juttu ollut.

Vierailija
44/80 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä koko vaikeasti tavoiteltavan ideologiaa. Minä menin ensitreffeillä sänkyyn mieheni kanssa, molemmat sitä halusimme. Olin ihan sekaisin ihastuksesta ja niin hän vain juuri minun kanssani päätyi naimisiin, ei sellaisten kanssa jotka esittivät vaikeasti tavoitettavaa.

Aivan sama kokemus. Päädyimme juhlista yhteisen sänkyyn mutta huomasin heti että kyseessä oli todella mukava ja luotettava mies. Aamulla kysyi puhelinnumeron ja jo samana iltana soitti ja kysyi treffeille. Ei kuulemma malttanut odottaa kauempaa. Nyt 20 vuotta yhdessä joten ei ihan hetken juttu ollut.

Kiva jos noinkin. Tommosessa on kuitenkin vain niin iso riski ettei toinen tunne samoin tms.

Vierailija
45/80 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemukseni on, että miehet ovat aina alussa todella aktiivisia ja antavat huomiota, mutta sen jälkeen kun itse ihastun ja alan antamaan miehelle huomiota niin miehen kiinnostus hiipuu! En siis alussa esitä vaikeasti tavoiteltavaa, vaan olen sitä, koska en ihastu nopeasti. Olenkin miettinyt, että pitäisikö minun vaan alkaa esittää vaikeasti tavoiteltavaa sen jälkeen kun olen ihastunut, että miehen mielenkiinto säilyisi ja hän ihastuisi minuun oikein kunnolla? Vasta tämän jälkeen pikkuisen alkaisin osoittaa enemmän kiinnostusta... Toimisikohan? Kokemuksia?Miehet täällä(kin) väittää muuta, mutta oma pitkähkö kokemukseni miehistä kertoo kyllä sen ikävän tosiasian, että miehet pysyy kiinnostuneina silloin kun saavat "saalistaa" naista. Sad but true...

Vierailija
46/80 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Itse olen ollut ihan vaan oma itseni, ja jos ensitreffeilla on tehnyt mieli harrastaa seksia, niin sita on harrastettu. Sama homma tunteiden kanssa, ei mulla ole mitaan ongelmia ollut sanoa jos tykkaan toisesta, enka todellakaan ole katsonut kalenterista etta onko jo kulunut tarpeeksi aikaa etta sen voi sanoa. 

Samoin jos on olleet ihanat treffit, niin ihan heti kun toinen on kadonnut nakyvista niin olen kylla laittanut viestia ja sanonut etta mulla oli tosi kivaa (enka siis odottanut jotain hemmetin kolmea paivaa ennen yhteydenottoa). Mutta olen sen kylla sanonut varmaan jo treffien aikanakin tai heti niitten loputtuakin. :) 

Olen vahan silleen ajatellut, etta ne jotka mua ei tuommoisena handlaa, eivat sitten ole mulle tarkoitettuja. 

Mun mielesta on todella typeraa ylipaataan esittaa jotain, mita ei ole. Ma olen tunteellinen, romanttinen, hieman naiivi su-wakki hippi puunhalaaja, ja kylla annan itsestani heti myoskin semmoisen kuvan. :D 

Vierailija
47/80 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luonteeltani vähän häilyvä ja epävakaa, mutta siis hyvin mukava ja kiltti. Minulla on sellainen olo, että yllä mainitut seikat jossain määrin ovat miesten etsimisessä hyvä asia, sillä minusta ei voi olla varma (ennen lopullista seurustelupäätöstä). Minut pitää ottaa itselleen ennen kuin kukaan muu ehtii tai muuten vain häilyn pois. En myöskään osaa osoittaa mitään varmuutta, ennen kuin mies on sen tehnyt. Vaikea selittää :)

Vierailija
48/80 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva jos noinkin. Tommosessa on kuitenkin vain niin iso riski ettei toinen tunne samoin tms.

Mutta olisihan siinä ollut ihana yhteinen yö kuitenkin.

Vierailija
49/80 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo nainen on sellainen joka makaa kaikkien kanssa. Mikäli sinulla on vain muutama (alle viisi) kumppania elämäsi aikana, niin kukaan ei luule sinua helpoksi. Riippumatta siitä kuka tekee aloitteen.

Vierailija
50/80 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppo nainen on sellainen joka makaa kaikkien kanssa. Mikäli sinulla on vain muutama (alle viisi) kumppania elämäsi aikana, niin kukaan ei luule sinua helpoksi. Riippumatta siitä kuka tekee aloitteen.

Mieluummin mina olen helppo kuin "vaikea" nainen. ;D Mita pahaa on olla helppo? 

Sitapaitsi, mista ne mun kumppanit tietaa montako kumppania mulla on ollut? 

Vierailija
51/80 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvasin että joku sanoo näin.

En kyllä koe sitä ihanana että mennään sänkyyn ja sitten en kelpaisikaan miehelle parisuhteeseen.

Vierailija
52/80 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma havaintoni on, ettei tuolla ole mitään merkitystä. Mies joko on kiinnostunut tai ei ole. Kiinnostunut kestää sen tavoittelurumban tai vastaa takaisin naisen kiinnostukseen, epäkiinnostunutta ei saa kiinnostumaan kummallakaan lailla.

Vierailija
53/80 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikeasti tavoilteltavan esittäminen on typerintä mitä nainen voi tehdä. Johtaa korkeintaan siihen että unelmiesi mies menee sivu suun ja ottaa seuraavan naisen.

Onko naisilla oikeasti niin huonot sosiaaliset taidot etteivät voi kiinnostua miehestä olematta "helppo tyrkky"?

Itse tapasin vuosi sitten nuoren kaunottaren, pysyi vierelläni kun ekan kerran juteltiin, kutsuin sitten pöytään istumaan ja oli siinä kanssani koko illan. Sen jälkeen myöhemmin laitoin viestiä ja kysyin treffeille. Millä tavalla nainen oli tyrkky? Mielestäni ei mitenkään, pysyi vain seurassani ja osoitti sillä tavalla kiinnostuksena. Kuinka vaikeaa tämä voi olla? Jotenkin outoa että joidenkin pitää alkaa esittämään jotain vaikeasti tavoiteltavaa...

Ja mitä näistä treffeistä seurasi?

Siitä seurasi toiset treffit jotka päättyivät sänkyyni. Siitä asti asunut puoliksi minun luona.

Eli oikeaa suhdetta ei koitunut kummallekkaan. Jalka on tukevasti oven välissä.

Meinaatko että ei voi olla suhteessa jos ei asu yhdessä? 20-luvullako olet syntynyt?

Vierailija
54/80 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä mitä tällä vaikeastitavoiteltavalla tarkoitetaan. Mikäli sillä viitataan sukupuoliseen kanssakäymiseen nii ei kannata heti ensimmäisenä harjoittaa. Muuten niin sellainen eipäs-juupas muissa asioissa on typerää, varsinkin aikuisella iällä.

Vierailija
55/80 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Ei. Itse olen ollut ihan vaan oma itseni, ja jos ensitreffeilla on tehnyt mieli harrastaa seksia, niin sita on harrastettu. Sama homma tunteiden kanssa, ei mulla ole mitaan ongelmia ollut sanoa jos tykkaan toisesta, enka todellakaan ole katsonut kalenterista etta onko jo kulunut tarpeeksi aikaa etta sen voi sanoa. 

Samoin jos on olleet ihanat treffit, niin ihan heti kun toinen on kadonnut nakyvista niin olen kylla laittanut viestia ja sanonut etta mulla oli tosi kivaa (enka siis odottanut jotain hemmetin kolmea paivaa ennen yhteydenottoa). Mutta olen sen kylla sanonut varmaan jo treffien aikanakin tai heti niitten loputtuakin. :) 

Olen vahan silleen ajatellut, etta ne jotka mua ei tuommoisena handlaa, eivat sitten ole mulle tarkoitettuja. 

Mun mielesta on todella typeraa ylipaataan esittaa jotain, mita ei ole. Ma olen tunteellinen, romanttinen, hieman naiivi su-wakki hippi puunhalaaja, ja kylla annan itsestani heti myoskin semmoisen kuvan. :D 

Mä taas olen hidas hämäläinen ja mietin joka viestiä tarkkaan, yleensä en sano mitään mitä en tarkoita, vaan odotan että se tietyn hetken korostunut fiilis tasaantuu ja pohdin sitten tunteideni ilmaisun hyviä ja huonoja puolia. Eli _en_ yritä esittää vaikeasti tavoiteltavaa, vaikka kestäisikin kauan vastata kivaan viestiin. Itse asiassa hieman ahdistaa koko sen prosessin ajan, että en kai aiheuta toiselle stressiä hitaudella ja pilaa ehkä mahiksiani. Näin me ollaan erilaisia :D

Vierailija
56/80 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä olen kuullut samaa, että naista ei saa liikaa kehua, vaan pikemminkin käyttäytyä välinpitämättömästi, jolloin kiinnostus säilyy.

Tosiassa kyse on varmaan siitä, että ihmiset kehuu (liikaa) kumppania, joka on liian tasokas. Ja vastaavasti eivät kehu kumppania, joka ei ole niin tasokas. Ihmiset ovat sitten selittäneet itselleen, että "varmaan kehuin liikaa" vaikka tosiasiassa olivat valinneet liian tasokkaan kumppanin.

Vierailija
57/80 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu esittää! Elämä ei ole peli.

Vierailija
58/80 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläkin sama kokemus, löysin mieheni nimenomaan yhden illan jutun kautta. Ja sitten toisaalta minulla on ollut muutama sellainenkin yhden illan juttu, josta ei mitään sen kummempaa kehkeytynyt, mutta oikein mukava yö kuitenkin oli :)

Vierailija
59/80 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina on riski että toinen ei tunne samoin. Mutta ei se liitty mitenkään siihen että pitäisi olla vaikeasti tavoiteltava.

Vierailija
60/80 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä olen kuullut samaa, että naista ei saa liikaa kehua, vaan pikemminkin käyttäytyä välinpitämättömästi, jolloin kiinnostus säilyy.

Tosiassa kyse on varmaan siitä, että ihmiset kehuu (liikaa) kumppania, joka on liian tasokas. Ja vastaavasti eivät kehu kumppania, joka ei ole niin tasokas. Ihmiset ovat sitten selittäneet itselleen, että "varmaan kehuin liikaa" vaikka tosiasiassa olivat valinneet liian tasokkaan kumppanin.

Tota, jos vastapuoli ei vaikuta musta yhtään innostuneelta niin en kai mä nyt sellaista toiste näe. Jokainen ansaitsee kumppanin, joka on kiinnostunut ja osoittaa sen. ”Tasoista” viis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi