Olen 32 vuotias vegaani mies. Kysy jotain, jos tahdot.
Vastailen ehkä n. tunnin. En välttämättä vastaa kaikkiin kysymyksiin, jos en halua tai osaa, mutta saatan vastaata asiattomiinkin kysymyksiin.
Kommentit (46)
Miksi vtussa kuvittelet, että ketään kiinnostaa paskan vertaa? ? 😂
Vierailija kirjoitti:
Miksi vtussa avasit tämän keskustelun? Epäkiinnostavat voi katsos ihan vaan ohittaa :D
Onko haastavaa, jos menet ystävien luokse syömään tai ravintolaan?
Vierailija kirjoitti:
En kuvittelekaan, mutta vastailen silti, kun kysymyksiä näyttää tulevan.
ap
Miksi kieltäydyt käyttämästä villaa? Suomessa n. puolet villasta menee roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Onko haastavaa, jos menet ystävien luokse syömään tai ravintolaan?
Ystävät tietävät, että olen vegaani, joten osaavat kyllä varautua. Tuskin kutsuvat syömään, jos eivät ole valmiita tekemään vegaanista ruokaa. Suuresta osasta ravintoloita saa nykyään ainakin jotain vegaanille sopivaa ruokaa. Tilanne on muuttunut runsaasti viime vuosina.
ap
Vierailija kirjoitti:
Käytän villaa, joskaan en ole ostanut villavaatteita itse aikoihin. Villasukat ja lapaset tulevat lahjoina sukulaisilta. Syön myös hunajaa. Nahkaa en käytä. Jos joku kokee, että en ole vegaani, pahoittelen harhaan johtamista. Yksinkertaisempaa sanoa olevansa vegaani kuin selventää jokaisen tuotteen kohdalla erikseen. En joka tapauksessa syö lihaa, maitoa, kananmunaa tms.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ootko mittauttanut testoja?
En ole.
ap
Vierailija kirjoitti:
Tämä on oikeasti sääli. Itse neulon ja virkkaan ja pohdin usein, että pitäisi käyttää enemmän suomalaista villaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta lihansyönti alkaa alentamaan testosteronitasoa vasta myöhemmällä iällä. Vasta silloin ap:lla on paremmat testoarvot kuin esim. minulla.
Koska salahuoneen salat julki & nakin dippaaminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta lihansyönti alkaa alentamaan testosteronitasoa vasta myöhemmällä iällä. Vasta silloin ap:lla on paremmat testoarvot kuin esim. minulla.
Ihmiset joilla on paljon testosteronia kehossaan ovat ällöttäviä, haisevat pahalta ja ovat väkivaltaan taipuvaisempia. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Koska salahuoneen salat julki & nakin dippaaminen?
Ihan hauska ajatus, että vegaanilla olisi salahuone lihan syöntiä varten. Melkoinen panostus lihansyönnin salaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset joilla on paljon testosteronia kehossaan ovat ällöttäviä, haisevat pahalta ja ovat väkivaltaan taipuvaisempia. Yök.
Tuskin on sitten vanhemmitenkaan erityisen paljon testoja kehossa. Muilla miehillä vaan alkaa olla vähemmän.
Alan tässä lopetella. Kiitos kysymyksistä ja hyvää jatkoa!
ap
Arvostan! Itse en syö lihaa, vain luomumunia ja maidosta pyrin käyttämään kasvimaitoina. Kalaa harvoin
16 vuotta.
ap