Mitä telkkarista katsottiin vaikka 15 v sitten??!
Oikeasti... kanavia on yli 10, maikkari, sub, ava, jim, fox, liv, sub jne... ohjelmaa tulee 24/7. Silti huomaan katsovani frendien uusintoja n. viidettätoista kertaa. Tarjonta on niin surkeaa, erilaisia deittiohjelmia, paiseohjelmia, remppaa, laihdutusta jne...
Tyhmistyykö ihmiskunta vai onko kaikki hyvät sarjat siirtyneet telkkarista suoratoistopalveluihin? Mitä sinä katselit telkkarista v. 2004? Tuollaisia ohjelmia on ainakin tullut https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Luokka:2000-vuosikymmenen_televisiosarj…... jotenkin tuntuu että TV-tarjonta on ollut tuolloin paljon parempaa...
Kommentit (35)
Jenkkiläisiä rikossarjoja tuli arkisin ainakin 2000-luvulla. Lost ja muodon vuoksi sarjat, olihan näitä. Tosi-tv teki tuloaan ja ensimmäiset realityt oli jopa ihan katsottavia.
Sarjoja kyllä kaipaisi takaisin telkkariin eikä näitä tikusta keksittyjä ohjelmia jossa julkikset keskustelevat tyhjänpäiväistä milloin missäkin. Kanavia on ihan liikaa siihen nähden ettei ohjelma tarjontaan haluta panostaa tai ostaa ulkomailta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
24 ja Täydelliset naiset, Sopranos, Mullan alla. Silloin vielä piti odottaa joitakin sarjoja vuosi ellei kaksi, että uudet kaudet tulivat meilläkin telkkarista.
Niinpä ja nuo oli kaikki hyviä sarjoja... no, aika entinen ei koskaan palaa. Ilmaiskanavat on valloittanut tosi-TV scheisse...
Tosi-tv taisi käynnistyä jo 90-luvun puolella. Ensimmäisen big brotherin näin Italian televisiosta jo 2001 tjsp. Mietin jo silloin, kuka tuollaista shaibaa viitsii katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
24 ja Täydelliset naiset, Sopranos, Mullan alla. Silloin vielä piti odottaa joitakin sarjoja vuosi ellei kaksi, että uudet kaudet tulivat meilläkin telkkarista.
Niinpä ja nuo oli kaikki hyviä sarjoja... no, aika entinen ei koskaan palaa. Ilmaiskanavat on valloittanut tosi-TV scheisse...
Tosi-tv taisi käynnistyä jo 90-luvun puolella. Ensimmäisen big brotherin näin Italian televisiosta jo 2001 tjsp. Mietin jo silloin, kuka tuollaista shaibaa viitsii katsoa.
Itse muistan selviytyjät v.2001 kun se alkoi ja oli niiiiin hyvä ( uutta ja ihmeellistä ). Ap
Muutamia TV-sarjoja mitä katsottiin 1995:
X-files
Äärirajoilla
Klaani
Baywatch
Maanalainen armeija iskee jälleen
Happy Days
Zorro
Xena
Rooman sheriffi
Laatusarjoja riitti silloin!
CSI, Kova laki ja Salkkarit, välillä myös kokkausohjelmia.
Olen itse nyt 29v ja en ole katsonut telkkaria kohta 5 vuoteen, enkä edes valehtele. En voi olla ainut? Yläpeukku jos sinäkään et katso telkkaria. Itse katson kaiken tietokoneelta, tabletilta, älypuhelimesta. On mulla myös netflix tilaus :)
En enää muista mutta lopetin TV:n katselun 2005-2006. Siihen loppui.
Lost, Täydelliset naiset, Ewerwood.
Monet ovat lopettaneet telkkarin katselun - itse en ole vielä ”osannut” tehdä sitä ( enkä kyllä tiedä miksi ). Äsken juuri kolmosella ja nelosella loppui Villa Hintikka ja paasosen pilttaritoimisto - jee 🥳 Ap
Madventures, taitaa mennä 2000-luvun alkuun? Kaikki nyt youtubessa, katsoin niitä yks päivä. Ei hitto missä murjuissa ne on yöpyny ja mitä kaikkea kammottavaa ovat syöneet ja missä ihme paikoissa ovat kiertäneet. Parempi ohjelma mitä muistinkaan!
Kohta 10 vuoteen en ole televisiota katsellut. Nykyään suoratoistopalvelut täyttää tämän tarpeen, ennen niitä notkuin vaan netissä ja katselin suosikkisarjoja ja - leffoja dvd:iltä ja blue-ray:lta.
N35
Team Ahma, Salkkarit, ei vaan ne vuodet olivat kiireisiä, en juurikaan katsonut tv:tä, tuli netti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse muistan selviytyjät v.2001 kun se alkoi ja oli niiiiin hyvä ( uutta ja ihmeellistä ). Ap
Se oli sentään vielä kilpailu, toisin kuin nykyiset roskat joissa lähinnä katsotaan kun joku idiootti heiluu kolmen promillen kännissä. Tai sitten joku menee naimisiin jonkun turhapuron kanssa ja riitelee jatkuvasti.
Peruskanavilla tänään on kaksi katsomisen arvoista ohjelmaa joista molemmat uusintoja. Nörtit ja kova laki.