Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liika miellyttäminen ja siitä pois pääseminen

Vierailija
09.01.2020 |

Viestini on enimmäkseen muille liika miellyttäjille? Kertoisitteko omia kokemuksia ja miten näistä tavoista pois oppiminen on sujunut?

Elän keski-iän kriisiä läpi, pyristelen irti liiasta miellyttämisen halusta (seksissä) pois. Ymmärrän, että tämä on helppo kuitata vitsillä ja mitätöidä olemattomiin. Veikkaanpa kuitenkin, että tämä ongelma voi olla osana parisuhteiden ristiriidoissa ja eroissa.

Liika miellyttämisen halu ja omat epävarmuudet liittyvät feikkaamiseen ja omien tarpeiden sivuuttamiseen ja seksielämään, joka ei itseä tyydytä. Omat orkut ovat todellakin omissa käsissä, kun ne saadaan seksin jälkeen kiihottuneessa olotilassa, kun toinen on nukahtanut. Kohtaaminen on silloin aika toispuoleista.

Edelleen, uskon, tämä tekstini mukainen käytös on monelle pöyristyttävää ja halveksuttavaa toimintaa. Niin minullekin, vaikka itsekin olen näin toiminut suurimman osan elämääni. Hirveää olla näin pettynyt itseensä, ristiriitaista ja kamalaa. On me näistä nyt keskusteltu puolisoni kanssa...

Nyt kuitenkin pyristelen itse tästä pois. Kehoni ei enää kestä tätä, miellyttäjän mieli rakoilee. Vaikeaa on! Nyt esimerkiksi viimeisen 7 vuorokauden aikana 4:nä iltana olen tyydyttänyt miehen, toinen vain voi vapaana selällään nauttia. Kaikki muut illat myös annoin toiselle, ei vain ihan loppuun asti. Itse teen itseni päivällä yms. omalla ajalla mieluiten. Yritän pakottaa nykyään itseni masturboimaan mieheni vieressä, jos sopiva hetki löytyy. Samoin pakotan itseni ottamaan nautintoa sormetuksesta ja hieronnasta vastaan, vaikka vaikeaa se on vieläkin. Hirveän vaikea pyytää itselleen mitään tai vaatia toinen antamaan. Helposti tuntuu, että on jotain 'velkaa'.

Nuokin neljä kertaa meni niin, että toinen nukahtaa heti onnellisena. Toki rakastan tehdä rakkaani onnelliseksi. Vuosien jälkeen kehoni ja mieleni ei enää vain voi hyvin.

Laitoin tämän viestin, jos joku muukin olisi kamppaillut tällaisten ongelmien kanssa. Itsetunto-ongelmiahan nämä ovat. Miellyttäjä minussa on kyllä niin voimakas, että hyväksyn kyllä, ettei se kokonaan minnekään katoa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa samaistua, minusta kun seksin tarkoituksena on juuri partnerin miellyttäminen. Ja jos molemmat pyrkivät siihen, niin silloin molemmat yleensä myös saavat tyydytyksen — tai oikeastaan tuplatyydytyksen, eli oman ja toisen. Ja jos täytyisi valita, että joko minä saan orkun mutta vaimoni ei, tai päinvastoin, niin valitsisin jälkimmäisen joka kerta. Joskus hän ei ole oikein sopivalla tuulella ja 'antaa' vain minun mielikseni, mutta minulta menee siinä jo maku koska tiedän että koko homma tähtää ainoastaan minun tyydytykseeni, joka, kuten sanoin, on minulle se vähemmän tärkeä juttu.

Vierailija
2/9 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuttua! N

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatkohan jo kohtuuttomasti syytä itsellesi? Ei normaalijärkinen mies voi mitenkään kuvitella, että selällään nautinnon vastaanottaminen toisi sen vaimollekin. Ja että vaimo tyytyisi asiaan vuodesta toiseen. Jos mies ei tajua asiaa, vaikka sanot sen selvin sanoin, on hyvin vähän tehtävissä. Ennen pitkää seksi loppuu kokonaan. Olisi miehen oma etu tyydyttää myös naisensa, kuten myös päinvastoin.

Vierailija
4/9 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, ettei miestä vaan kiinnosta sun nautinto.

Ja miksi sitä ei se kiinnosta? No ei vain välitä sinusta tarpeeksi.

Vierailija
5/9 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä asia on vähän toisinpäin, railakkaina iltoina vaimoni saa useammankin orgasmin, mutta sitten alkaa jarruttelemaan kun minun mielestäni alkaisi olemaan minun vuoroni. Olen selittänyt asiaa itselleni sillä että tykkään antaa hänelle suuseksiä, nautin myös suuresti siitä että hän nauttii, teen sen pyytettömästi ja jos sen johdosta jään ilman niin ei se ole huono juttu. Ymmärrän jarruttelunkin helposti, jos itse saisin useamman orgasmin ja sessio olisi kestänyt tunnin, ei välttämättä olisi suurempia haluja sitä jatkaa.

Vaikka olenkin tilanteessa tyytyväinen ja seksi on kivaa, jälkeenpäin olo on vähän pettynyt. Tulee sellainen ajatus että "jos antaisin vähemmän, saisin itse enemmän". Niinä kertoina seksissä kun en aktiivisesti aja häntä kohti orgasmeja, koko seksi tuntuu jotenkin lattealta ja vaivaantuneelta. Aivan kuin hän luulisi että en ole halukas tai "sillä tuulella", eikä sitten itsekään "aktivoidu".

Toivoisin että hän kävisi ahnaasti kimppuuni, niin kauan että taputan patjaa ja pyydän lopettamaan. Ja tiedän kyllä että tärkeintä tässäkin asiassa olisi keskustella puolison kanssa avoimesti, en vaan uskalla. Ei tunnu niin isolta asialta että ottaisin mitään riskiä hienosti toimivan arjen kanssa. Mutta...

Vierailija
6/9 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on painiskeltu jokseenkin saman teeman ympärillä. Suosittelen perehtymään kirjallisuudesta ja netistä tunnelukkoihin. Sieltä esimerkiksi uhrautumisen tunnelukko. Rikasta matkaa oman itsesi löytömatkalle!

Vierailija
7/9 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset mene seksilakkoon? Pelkäätkö että mies esim. lyö kostoksi?

Vierailija
8/9 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä todella miellyttäminen? Seksi on kahden kauppa ja ainakin puolet nautinnosta tulee siitä toisen nautinnosta. Tuskin siis tuollainen "miellyttäminen" kovin miellyttävää sille äijällekään.

Että ei uskalla nauttia toisen seurassa, uskalla heittäytyä, uskalla haluta, ei ole miellyttämistä, vaan tunnelukkoja tms. mitä tuolla ylhäällä mainittiin. Pelkäätkä miestäsi jotenkin? Pelkäätkö yleensä intiimeissä tilanteissa?

Taas kerran: keskustelkaa keskenänne, edetkää kaikessa rauhassa

Toki voi olla että mies on vaan itsekäs, mutta ei tuo oikein siltä kuulosta.

Vierailija
9/9 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

TUTTUA!