Onko VOXRA turvallinen ja hyvä lääke masennukseen
Ilmeisesti ei ole ssri-lääke. Onko tämä jotenkin parempi kuin ssri?
Kommentit (50)
Mä oon tykännyt voxrasta. Olin itkuinen, stressasin ja jännitin/pelkäsin tulevia juttuja. Sain ssri-lääkettä citalopram, mutta tuli seksuaalista haluttomuutta ja orgasmi oli erittäin vaikea saada. Töissä nukutti. Nukuin 9 tuntia. Halusin lääkkeestä pois, mutta lopetusoireet oli kauheita: huimausta, viuhahduksia päässä, hermostuneisuutta ja ärtyneisyyttä, lihomista. Piti lopettaa monen kuukauden ajan hiljalleen vähentämällä.
Sitten koin stressaavia asioita työelämässä, joten pyysin lääkäriltä sellaista masennuslääkettä, että ei olisi haluttomuutta ja orgasmivaikeuksia. Kirjoitti voxraa. Ihan mahtavaa, haluan päivittäin, nautin ja saan orgasmin! :)
Suosittelen. Itselle ei ole ollut sivuvaikutuksia. Hiukset on paksut, en punastele, olo tasainen (lukuunottamatta psm-oireita). Nukun vähemmän eli 7-8 tuntia riittää.
No ite käyttänyt 6 vuotta. En oo tappanut itseäni. Mut ei kyllä hyvin mene. Kotona 247.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tykännyt voxrasta. Olin itkuinen, stressasin ja jännitin/pelkäsin tulevia juttuja. Sain ssri-lääkettä citalopram, mutta tuli seksuaalista haluttomuutta ja orgasmi oli erittäin vaikea saada. Töissä nukutti. Nukuin 9 tuntia. Halusin lääkkeestä pois, mutta lopetusoireet oli kauheita: huimausta, viuhahduksia päässä, hermostuneisuutta ja ärtyneisyyttä, lihomista. Piti lopettaa monen kuukauden ajan hiljalleen vähentämällä.
Sitten koin stressaavia asioita työelämässä, joten pyysin lääkäriltä sellaista masennuslääkettä, että ei olisi haluttomuutta ja orgasmivaikeuksia. Kirjoitti voxraa. Ihan mahtavaa, haluan päivittäin, nautin ja saan orgasmin! :)
Suosittelen. Itselle ei ole ollut sivuvaikutuksia. Hiukset on paksut, en punastele, olo tasainen (lukuunottamatta psm-oireita). Nukun vähemmän eli 7-8 tuntia riittää.
Mikä annos sulla on?
Käyttääkö kukaan enää seroniliä? Itsellä setralin ja hikoilen kuin sika.
Itse sain tinnituksen Voxrasta. Kyllä kannatti kokeilla lähes hyödytöntä lääkettä.
Minulla oli aloittaessa pääkipua, ahdistusta, nukkumisvaikeuksia, tinnitusta yms. mutta ne meni ohi ja lääke toimii ihan hyvin. Aamulla virkeämpi olo kuin ennen ja nukun nyt n. 9h
Olen myös jotenkin rauhoittunut ja mieliala tasoittunut vaikka virtaa onkin enemmän. Lopetin samalla myös tupakan polton.
Vierailija kirjoitti:
Itse sain tinnituksen Voxrasta. Kyllä kannatti kokeilla lähes hyödytöntä lääkettä.
Ja jos joku ei tiedä mitä se tarkoittaa, se tarkoittaa korvan sointia. Korvat soi 24/7 aamusta iltaan ja yölläkin orkesteri korvassa. Koskaan ei kuule hiljaisuutta.
Kuin paidannappeja söis. Ei mitään vaikutusta mihinkään, ei myöskään sivuvaikutuksia. Siihen aikaan oli vielä niin uusi, ettei saanut Kela-korvaustakaan; kauhea summa ihan turhaan.