Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylipainoinen Roosa karisti 38 kiloa ja metamorfosoitui superbebeksi - "jokaisen ylipainoisen naisen rasvakerroksen alla lymyää superbeibe"

Vierailija
09.01.2020 |

Wau!

https://www.is.fi/laihdutus/art-2000006366229.html

Tässä se todistetaan, että jokaisen ylipainoisen naisen rasvakerroksen alla lymyää superbeibe. Se rasva pitää vain vuolla pois päältä peittämästä se upeus.

Tällaiset jutut motivoi.

Kommentit (107)

Vierailija
61/107 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kommentoi muuten mutta tuo vyötärö on hyvin uh..erikoinen. Mä en oikeasti usko näihin selfie muijiin joidenka vyötärö on muka yhdellä kädellä puristettavissa. Tuo ei ole normaalia edes oikeasti luisevalla. En tiedä mitä operaatiota nämä nykyajan "beibet" tekevät mutta näyttää todella epäinhimilliseltä. Katsokaa vaikka muitakin "fitness" ankkahuulia, niin kapeat vyötäröt että oikeasti pitäisi jo puuttua sisäelimiä. 

Photoshoppausta. Pöydänjalka mutkalla kun on kavennettu paikkoja:D

Tuo kuvahan on sivusta otettu..? Ihan samalta minun mahani näyttää aamulla ennenkuin syön mitään, ihan normaalia jos on hoikka. Edestä se on toki leveämpi siis sivuille päin. Ps, se on lihasta mikä on sinusta jotenkin mutkalla.

Katohan ajatuksen kanssa tota viimeistä kuvaa missä on bikineissä. Takapuolessa on outo lommo, vyötärö on luonnottoman kapea ja takana oleva ruokailuryhmä kupruilee. Aivan mallikirjaesimerkki huonosta kuvanmuokkauksesta.

Vierailija
62/107 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kommentoi muuten mutta tuo vyötärö on hyvin uh..erikoinen. Mä en oikeasti usko näihin selfie muijiin joidenka vyötärö on muka yhdellä kädellä puristettavissa. Tuo ei ole normaalia edes oikeasti luisevalla. En tiedä mitä operaatiota nämä nykyajan "beibet" tekevät mutta näyttää todella epäinhimilliseltä. Katsokaa vaikka muitakin "fitness" ankkahuulia, niin kapeat vyötäröt että oikeasti pitäisi jo puuttua sisäelimiä. 

Näimpä, sillä on muuten omituinen kohouma rinnan alla, just niinkuin vähän vedetty sisään tietyistä kohdista;) On hienoa että laihdutti mutta nämä käsivarrenpaksuiset vyötärö beibet ovat täyttä illuusiota ellei kyseessä ole joku hullu joka napsi kylkiluita poikki tai oikea korsettifriikki. Ja muuten..noin ison laihdutuksen jälkeen tasan tarkkaan jää löysää nahkaa..kyseessä ei ollut mikään muutama kilo. Minne se meni? Kuka maksoi? Joo-o..

Se kohouma on kylkiluut 🤦🏼‍♀️ Voi hyvänen aika, ettekö ole hoikkaa ihmistä ikinä nähneet? Ei nuorella välttämättä jää löysää nahkaa, riippuu ihan kudostyypistä.

No ei kyllä näytä perus kylkiluulta. Olen itsekin ollut luiseva, oikeasti eikä ne luut näytä tuollaiselta, olin myös alipainoinen mutta kummallisesti en omannut yhden kämmenen vyötäröä lol. 

Hommahan on niin että nykypäivän yksinkertaisiin uppoaa ihan mikä tahansa hömppä ja illuusio minkä takia teitä onkin niin helppo huijata. 

Kerrotko miten minua huijataan kun katson itseäni sivulta peilistä ilman paitaa ja näytän samalta?? Ja kyllä, se on kylkiluu. Kun päällä on hyvin vähän rasvaa menee maha kuopalle ja kylkiluut näkyvät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/107 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo kuvahan on sivusta otettu..? Ihan samalta minun mahani näyttää aamulla ennenkuin syön mitään, ihan normaalia jos on hoikka. Edestä se on toki leveämpi siis sivuille päin. Ps, se on lihasta mikä on sinusta jotenkin mutkalla.

Katohan ajatuksen kanssa tota viimeistä kuvaa missä on bikineissä. Takapuolessa on outo lommo, vyötärö on luonnottoman kapea ja takana oleva ruokailuryhmä kupruilee. Aivan mallikirjaesimerkki huonosta kuvanmuokkauksesta.

Musta toi takapuoli näyttää siltä että siihen on jäänyt vähän löysää, ei ole siis pyörä ja vähän roikkuu. Vyötärö ihan normaali hoikan ihmisen vyötärö ja ruokailuryhmässä en nää mitään outoa 🤔

Vierailija
64/107 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noiden tatskojen takia harva älykäs mies katsoo häneen päinkään, vaan ottaa mieluummin tatskattoman mutta lievästi ylipainoisen, jolla kuitenkin kauniit kasvot.

No kaikesta päätellen ne ”älykkäät miehet” eivät edes kiinnosta häntä, joten mitä väliä?

Hänen ihmistyyppinsä ja miesmakunsahan näkee heti hänen ulkonäöstään, eikä ton näköisiä naisia kiinnosta mitkään akateemiset älyköt, perusinsinöörit ja tavalliset nöyrät duunarit.

Mitä ihmettä te oikein kuvittelette voivanne päätellä toisen ihmisen älykkyydestä, tai miesmausta hänen ulkonäkönsä perusteella? Alkaa kyllästyttää tämä "rumat tatuoinnit" -lässytys joka paikassa. Itselläni on vastaavanlaisia tatuointeja, nuorempana otettuja ja on ollut monenlaista älykästä ja akateemista ukkoa, tälläkin hetkellä. Opiskelen itsekin suositussa yliopistossa alaa, jota ei ole helppo päästä opiskelemaan, olen kiltti ja ystävällinen muille ja tatuoinnit eivät minusta huonompaa, tai rumempaa tee.

Niin tympii minuakin. Olen aina inhonnut syvästi konservatiivisia ja erilaisuutta pelkäävä ihmisiä. Ei ulkonäöllä ole väliä, olen itsekin tavallisen näköinen, mutta ajatuksiltani en. Tylsyys, harmaus ja keskinkertaisuus paljastuu juuri tästä tatuointivihasta.

Nimenomaan henkinen kypsyys ”paljastuu” jos ei nuorena ole sortunut tommosiin tuhlaamaan rahaa.. monethan niitä katuu sitten aikuisempana

Vierailija
65/107 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noiden tatskojen takia harva älykäs mies katsoo häneen päinkään, vaan ottaa mieluummin tatskattoman mutta lievästi ylipainoisen, jolla kuitenkin kauniit kasvot.

No kaikesta päätellen ne ”älykkäät miehet” eivät edes kiinnosta häntä, joten mitä väliä?

Hänen ihmistyyppinsä ja miesmakunsahan näkee heti hänen ulkonäöstään, eikä ton näköisiä naisia kiinnosta mitkään akateemiset älyköt, perusinsinöörit ja tavalliset nöyrät duunarit.

Mitä ihmettä te oikein kuvittelette voivanne päätellä toisen ihmisen älykkyydestä, tai miesmausta hänen ulkonäkönsä perusteella? Alkaa kyllästyttää tämä "rumat tatuoinnit" -lässytys joka paikassa. Itselläni on vastaavanlaisia tatuointeja, nuorempana otettuja ja on ollut monenlaista älykästä ja akateemista ukkoa, tälläkin hetkellä. Opiskelen itsekin suositussa yliopistossa alaa, jota ei ole helppo päästä opiskelemaan, olen kiltti ja ystävällinen muille ja tatuoinnit eivät minusta huonompaa, tai rumempaa tee.

Niin tympii minuakin. Olen aina inhonnut syvästi konservatiivisia ja erilaisuutta pelkäävä ihmisiä. Ei ulkonäöllä ole väliä, olen itsekin tavallisen näköinen, mutta ajatuksiltani en. Tylsyys, harmaus ja keskinkertaisuus paljastuu juuri tästä tatuointivihasta.

Nimenomaan henkinen kypsyys ”paljastuu” jos ei nuorena ole sortunut tommosiin tuhlaamaan rahaa.. monethan niitä katuu sitten aikuisempana

Kerron sinullekin salaisuuden.. jotkut ihmiset OIKEASTI pitävät tatuointeja hyvännäköisinä, eikä se ole heille mikään ohimenevä trendi 😱

Vierailija
66/107 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mikä helvetti on "superbeibe", mutta veikkaan sen olevan jotain, mitä en missään tapauksessa halua olla :D

Vierailija
67/107 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kaunis on, mutta aivan liikaa tatuointeja 😕

Nostan hattua. Hieno painonpudotus.

Vierailija
68/107 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai että superbeibe jokaisesta :D Entä jos on naama kuin petolinnun perse ja tissit vyötäröllä, ja samanlainen oli tilanne jo nuorena ja hoikkana?

"Paino oli korkeimmillaan 96 kilossa. Nyt se on 58 kiloa."

Jos näitä kahta tilaa verrataan, niin tottakai on "beibempi" jälkimmäisessä. Toinen noista on aina parempi, huolimatta muista spekseistä. Joten sen tulee olla tavoite.

Vai että oikein "tulee olla tavoite". Samalla lailla kuin miehillä "tulee olla tavoite" olla lihaksikkaita ja rasvaprosentti lähestyä nollaa.

Ei nyt tietenkään nollassa pidä olla kellään, miehillä normaali rasvaprosentti on noin 15. Nykyään tuohon harva pääsee.

Vierailija
69/107 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä että itsekin kadut niitä nuorena otettuja töherryksiä 🤔

"Töherryksiä"? Sinä et ole nähnyt minua, etkä voi siten sanoa tatuointejani töherryksiksi. Enkä varsinaisesti kadu mitään, mutta kyllähän se välillä ihmetyttää, että ihmisiä, joilla on tatuointeja niputetaan samaan massaan ja haukutaan jotenkin typeriksi ja töherretyiksi. Tärkeämpää on se kuinka käyttäytyy kuin miltä näyttää ja sen voisi täällä moni haukkuja muistaa, vaikka kommentoidaankin anonyyminä.

Vierailija
70/107 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä surullista lukea että toiset voivat syödä suklaata ja sipsejä sekä herkutella ylenpalttisesti.

Minä olen läski vaikka syön vain normaalia ruokaa ja käyn säännöllisesti lenkillä.

Mieluummin olisin herkuttelemalla ansaitusti läski kuin tavallinen tuulipukuläski.

T: normaalit lautasmallit

Tuossa suomalaisessa lautasmallissa on liikaa hiilihydraatteja ja liian vähän rasvaa ja proteiinia. Hiilihydraatteja voi helposti vähentää vaikkapa jättämällä leivät ja perunat syömättä. Rasva ja proteiini pitävät nälän loitolla paremmin, ja ei, se ei ole vaarallista vaikka näin on väitetty vuosikymmeniä. Ne ylimääräiset hiilihydraatit muuttuvat läskiksi elimistössä.

Vierailija
71/107 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä oli nätit kasvot, kauniit hiukset ja muodot paikoillaan jo valmiiksi, joten toki hänestä tuli superbeibe laihtuessaan.

Moni hoikkakin on ruma esim. kasvoiltaan (esim. minä itse olen sellaisesta esimerkki).

Aloitus on siis pahasti kärjistävä: ei hoikkuus välttämättä tee kaunista kenestäkään. Toki terveyssyistä kannattaa ylipainoisen laihduttaa.

Vierailija
72/107 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma terveyden kannalta.

En voi kyllä häntä silti superbeibenä pitää, koska mustetta on enemmän kuin eilisen Hesarissa.

Vierailija
73/107 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva tyyli minusta ja tosi kaunis nainen. Olen korkeakoulutettu mutta ns. vaihtoehtokulttuurin ystävä, joten en näe tatuoinneissa mitään rumaa, itsellä ei ole mutta ihmettyttää nämä asenteet niitä kohtaan.

Vierailija
74/107 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeaa jälkeä! Todella herkullinen nainen. Ennen projektia en olisi vilkaissutkaan mutta laihdutuksen ja treenin tuloksena! Nam!

Vierailija
75/107 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on naisia jotka ovat jo hoikkia, mutta eivät he mitään superbebejä ole. Eikä tietenkään tarvi ollakkaan, terve ihminen on aina parempi tavoite. Eikä jokainen ylipainoinen laihduttuaan mystisesti muutu kuumaksi kissaksi. 

Vierailija
76/107 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa työtä tuo tyttö on tehnyt! Mutta miksi tuota kuvaa on pitänyt muokata... ottakaa silmä käteen ja katsokaa sen persettä ja sen takana olevaa pöydän jalkaa. Miksi hän on edelleen niin epävarma että pitää muokata vaikka tuloksen näkisi kyllä muutenkin.

Vierailija
77/107 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs me sitten tehdään, kun old school -tyylin tatuoinnit menee pois muodista?

Vierailija
78/107 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upee muutos! Mulla on sama projekti työn alla ja ihanaa nähdä miten muut onnistuu.

Eikä nuo tatuoinnit niin hirveitä ole. Okei, jonkun tusinatytön päällä olisivat mutta hänelle sopii.

Vierailija
79/107 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tällä naamalla ja lirutukalla tule mitään superbeibeä vaikka kuinka treenaisi :D hitto kun kasvot ja tukka muuttuisikin treenin myötä niin asuisin salilla.

Vierailija
80/107 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs me sitten tehdään, kun old school -tyylin tatuoinnit menee pois muodista?

En tiedä sinusta, minä jatkan elämääni ja otan niitä lisää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi