Ylipainoinen Roosa karisti 38 kiloa ja metamorfosoitui superbebeksi - "jokaisen ylipainoisen naisen rasvakerroksen alla lymyää superbeibe"
Wau!
https://www.is.fi/laihdutus/art-2000006366229.html
Tässä se todistetaan, että jokaisen ylipainoisen naisen rasvakerroksen alla lymyää superbeibe. Se rasva pitää vain vuolla pois päältä peittämästä se upeus.
Tällaiset jutut motivoi.
Kommentit (107)
Noiden tatskojen takia harva älykäs mies katsoo häneen päinkään, vaan ottaa mieluummin tatskattoman mutta lievästi ylipainoisen, jolla kuitenkin kauniit kasvot.
Vierailija kirjoitti:
Noiden tatskojen takia harva älykäs mies katsoo häneen päinkään, vaan ottaa mieluummin tatskattoman mutta lievästi ylipainoisen, jolla kuitenkin kauniit kasvot.
No kaikesta päätellen ne ”älykkäät miehet” eivät edes kiinnosta häntä, joten mitä väliä?
Hänen ihmistyyppinsä ja miesmakunsahan näkee heti hänen ulkonäöstään, eikä ton näköisiä naisia kiinnosta mitkään akateemiset älyköt, perusinsinöörit ja tavalliset nöyrät duunarit.
Naisesta tulee kiinnostavampi objekti, parisuhde markina-arvo säilyy paremmin ja miehen mielihalujen tyydytys onnistuu kun se pitää itsensä kunnossa synnytyskelpoisen käyttöikänsä 18-35 vuotiaaksi, muutaman vuoden heitolla riippuen objektin geeneistä...
Minun mielestä hän oli söpö pyöreenä. - 10 kg olisi riittänyt.
Muistan tuon olon, kun olin terve ja hyvännäköinen. En pääse enää koskaan samaan oloon ja ulkonäköön sairauteni takia. En tiedä miksi luen tällaisia, alkaa vaan itkettään.
Vierailija kirjoitti:
Naisesta tulee beibe kun vain painoa pudottaa 👍 Miehen pitäisi treenata näkyvät lihakset mutta naamaa kun ei voi vaihtaa... Helppo olla nainen 🤔
Jutun nainenhan sanoi pyöräilevänsä työmatkat 9km, ja käy salilla 3-4 kertaa viikossa. Kuvistakin näkee että on selvästi liikkuva ihminen. Kyllä tuolla liikuntamäärällä mieskin kasvattaa ihan näkyvät lihakset, jos yhtä tarkkaan seuraa myös syömisiään.
Ihme ulinaa siitä biologisesta faktasta, että samalla liikuntamäärällä miehelle kasvaa lihakset ja naiselle ei.
Vierailija kirjoitti:
Muistan tuon olon, kun olin terve ja hyvännäköinen. En pääse enää koskaan samaan oloon ja ulkonäköön sairauteni takia. En tiedä miksi luen tällaisia, alkaa vaan itkettään.
Pääsetpäs, ei muu kuin lenkille ja kasviksia naamariin.
Ihan sama.
Naiset on jotenkin hassuja tuon ulkonäköasian kanssa.
Minulle olisi kelvannut molemmat.
Sanotaan että parinkymmenen vuoden päästä näyttää taas erilaiselta ihan varmasti.
Onhan se kiva muuttua ja sisustaa kotia. Tehdä erilaisia juttuja itselle ja kodille.
Silti miehenä mulle on ihan sama. Noista molemmat naiset kelpaisi.
Olen itse kovakuntoinen ja kuntoilen. Tiedän kyllä että lihaa tulee ja lihaa mene.
Hassua silti että osa miehistä ei vaan tajua ja näkee sen beiben.
Minä näen beibejä joka puolella, mulla on kyky nähdä läskin sisään ja ei sitä läskiä tarvitse saada välttämättä pois.
Terveysriskihän läski on siinä missä huumeiden käyttökin on ja alkoholismi.
Jokaisen oma asia.
On kyllä surullista lukea että toiset voivat syödä suklaata ja sipsejä sekä herkutella ylenpalttisesti.
Minä olen läski vaikka syön vain normaalia ruokaa ja käyn säännöllisesti lenkillä.
Mieluummin olisin herkuttelemalla ansaitusti läski kuin tavallinen tuulipukuläski.
T: normaalit lautasmallit
Vierailija kirjoitti:
On kyllä surullista lukea että toiset voivat syödä suklaata ja sipsejä sekä herkutella ylenpalttisesti.
Minä olen läski vaikka syön vain normaalia ruokaa ja käyn säännöllisesti lenkillä.
Mieluummin olisin herkuttelemalla ansaitusti läski kuin tavallinen tuulipukuläski.
Voitko laittaa tähän päivän syömiset? Kuinka usein herkuttelet? Kuluuko kahvin kanssa pullaa tai muuta vastaavaa? Minkälaista lenkkeilyä? Pituus ja paino?
Nää naisvihaajat tässäkin ketjussa... kuulostaa siltä että oikeasti he vihaavatkin itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisesta tulee beibe kun vain painoa pudottaa 👍 Miehen pitäisi treenata näkyvät lihakset mutta naamaa kun ei voi vaihtaa... Helppo olla nainen 🤔
Ei nainenkaan voi vaihtaa naamaa.
Totta ja tuolla Roosallahan oli ihan nätit kasvonpiirteet jo ennen laihdutusta
Vierailija kirjoitti:
Laihdutus on "helppoa" jos on tosiaan joka päivä syönyt järkyttävät määrät paskaa ja siitä vaihtaa normaaliin ruokaan. Se on sitten haastavampaa kun syö sitä normaalia ruokaa jo, ja silti on 10 kiloa ylimääräistä. 6 olen jo pudottanut, että sinänsä en keksi tekosyitä tässä, mutta onhan se jokaiselle vaikeaa nipistää siitä kanafileestäkin ja vielä puolet vähemmän riisiä jne, kun on jo valmiiksi nälkä mutta kaikki huutaa SYÖ VÄHEMMÄN KALOIREITA LAISKA LÄSKI. Jokainen ylipainoinen ei istu kotona mättämässä pizzaa, sipsejä ja karkkia...
Sinulle paras vinkki ei ole se ruuan vähentäminen, vaan liikunnan määrän ja mieluiten painojen liikuttelun nostaminen. Sillä se hoituu, sen kautta voit jopa syödä enemmän ja alat myös laihtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehen naama saa olla vaikka millainen. Mitä kuluneempi sen parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko laittaa tähän päivän syömiset? Kuinka usein herkuttelet? Kuluuko kahvin kanssa pullaa tai muuta vastaavaa? Minkälaista lenkkeilyä? Pituus ja paino?
En voi diabeteksen takia syödä sokerisia vehnäherkkuja lainkaan. Minulla on syntymästä asti ollut diabetes.
Päivittäin tunnin reipas kävely 8km. Neljästi viikossa juoksen 10km lenkin aikaan 40min siihen päälle jooga tai nopeat venyttelyt 3o min.
Kävelylenkin jälkeen teen normaalin voimistelun.
Punnerrukset 21, 25, 21, 21, 55kpl, vatsat tai lankkua vähintään 15min ja selkä sama 15min, leuanvetoa 6, 8, 6,6,12kpl.
Joskus varioin ja seison käsillä ja punnertelen käsillä seisen tai teen erilaisia akrobaattisia temppuja mielenvirkistykseksi.
Jalat treenaan kyykkyinä lapsi sylissä tai ilman ja kyykkyhypyt ja yhden jalankyykyt, sen mukaan miltä jaloissa tuntuu.
Normaalisti syön ja tosiaan sairauden vuoksi en kykene syömään mitään herkkuja tai suolaisiakaan. Minulla on korkea verenpaine joten suolaiset herkut on pois myös.
Reissumies on ainoa leipä mikä minulle maistuu. Sitä menee maksimissaan 3 viipaletta päivässä.
Hapankaalia syön paljon ja erilaisia juureksia.
ylipainoa minussa on yli 12kg.
Teen treenit aamulla ja jätän aamupalan väliin koska en kerkeä. Treeneihin kuluu yhteensä se 2h päivä enempään ei ole aikaa.
Suvun kaikki naiset on isokokoisia ja lihavia. Myös isänpuolelta näin.
Eli minulla o läskigeenit. Se hyvä tässä on että moni mies ei pärjää mulle lainkaan.
Kerran oli nuoria miehiä lenkkipolun varrella tekemässä leukoja niin kiskaisin kylmiltään 26 kappaletta puhtaasti vanhoja muistellen.
Kuuntelin kun pojat keskusteli että "toi teki väärin ja jalat takana koukussa on helpompi tehdä."
En siinä sitten viitsinyt sanoa että pistäkääpä samat jalat koukussa takana.
Yleensähän miehet vetää keskimäärin sen 8 kpl leuannostoa. Muutenkin liikkeessä pitäisi vetää se rinta tangolle eikä leukaa. Joskus olen nähnyt että mies kykenee vetämään noin 15kpl.
Ihan hyvin mieheltä, mutta en kyllä lähtisi julkisesti tekemään tuollaisia tuloksia ilman paitaa kesäisin :D
Vähän naurettavaa siinä mielessä.
En kyllä ole ainoa kovakuntoinen ihminen jolla on rasvaprosentti ylipainon puolella. Meitä on paljon ja geeneistä se johtuu. Pidän kalorit 2000 tietämillä päivässä, muuten alkaa lihaskunto heikkenemään.
Olen siis 173cm pitkä ja painan 82kg.
Taustaltani olen permantovoimistelija 2o-vuoden takaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama.
Naiset on jotenkin hassuja tuon ulkonäköasian kanssa.
Minulle olisi kelvannut molemmat.
Sanotaan että parinkymmenen vuoden päästä näyttää taas erilaiselta ihan varmasti.
Onhan se kiva muuttua ja sisustaa kotia. Tehdä erilaisia juttuja itselle ja kodille.
Silti miehenä mulle on ihan sama. Noista molemmat naiset kelpaisi.
Olen itse kovakuntoinen ja kuntoilen. Tiedän kyllä että lihaa tulee ja lihaa mene.
Hassua silti että osa miehistä ei vaan tajua ja näkee sen beiben.
Minä näen beibejä joka puolella, mulla on kyky nähdä läskin sisään ja ei sitä läskiä tarvitse saada välttämättä pois.
Terveysriskihän läski on siinä missä huumeiden käyttökin on ja alkoholismi.
Jokaisen oma asia.
Vaikutat viisaalta mieheltä, jolla on sydän paikallaan. Kaikkea hyvää elämääsi. Toivottavasti löydät rakkauden (siihen myös uskon).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kaikesta päätellen ne ”älykkäät miehet” eivät edes kiinnosta häntä, joten mitä väliä?
Hänen ihmistyyppinsä ja miesmakunsahan näkee heti hänen ulkonäöstään, eikä ton näköisiä naisia kiinnosta mitkään akateemiset älyköt, perusinsinöörit ja tavalliset nöyrät duunarit.
Mitä ihmettä te oikein kuvittelette voivanne päätellä toisen ihmisen älykkyydestä, tai miesmausta hänen ulkonäkönsä perusteella? Alkaa kyllästyttää tämä "rumat tatuoinnit" -lässytys joka paikassa. Itselläni on vastaavanlaisia tatuointeja, nuorempana otettuja ja on ollut monenlaista älykästä ja akateemista ukkoa, tälläkin hetkellä. Opiskelen itsekin suositussa yliopistossa alaa, jota ei ole helppo päästä opiskelemaan, olen kiltti ja ystävällinen muille ja tatuoinnit eivät minusta huonompaa, tai rumempaa tee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi diabeteksen takia syödä sokerisia vehnäherkkuja lainkaan. Minulla on syntymästä asti ollut diabetes.
Päivittäin tunnin reipas kävely 8km. Neljästi viikossa juoksen 10km lenkin aikaan 40min siihen päälle jooga tai nopeat venyttelyt 3o min.
Kävelylenkin jälkeen teen normaalin voimistelun.
Punnerrukset 21, 25, 21, 21, 55kpl, vatsat tai lankkua vähintään 15min ja selkä sama 15min, leuanvetoa 6, 8, 6,6,12kpl.
Joskus varioin ja seison käsillä ja punnertelen käsillä seisen tai teen erilaisia akrobaattisia temppuja mielenvirkistykseksi.
Jalat treenaan kyykkyinä lapsi sylissä tai ilman ja kyykkyhypyt ja yhden jalankyykyt, sen mukaan miltä jaloissa tuntuu.
Normaalisti syön ja tosiaan sairauden vuoksi en kykene syömään mitään herkkuja tai suolaisiakaan. Minulla on korkea verenpaine joten suolaiset herkut on pois myös.
Reissumies on ainoa leipä mikä minulle maistuu. Sitä menee maksimissaan 3 viipaletta päivässä.
Hapankaalia syön paljon ja erilaisia juureksia.
ylipainoa minussa on yli 12kg.
Teen treenit aamulla ja jätän aamupalan väliin koska en kerkeä. Treeneihin kuluu yhteensä se 2h päivä enempään ei ole aikaa.
Suvun kaikki naiset on isokokoisia ja lihavia. Myös isänpuolelta näin.
Eli minulla o läskigeenit. Se hyvä tässä on että moni mies ei pärjää mulle lainkaan.
Kerran oli nuoria miehiä lenkkipolun varrella tekemässä leukoja niin kiskaisin kylmiltään 26 kappaletta puhtaasti vanhoja muistellen.
Kuuntelin kun pojat keskusteli että "toi teki väärin ja jalat takana koukussa on helpompi tehdä."
En siinä sitten viitsinyt sanoa että pistäkääpä samat jalat koukussa takana.
Yleensähän miehet vetää keskimäärin sen 8 kpl leuannostoa. Muutenkin liikkeessä pitäisi vetää se rinta tangolle eikä leukaa. Joskus olen nähnyt että mies kykenee vetämään noin 15kpl.
Ihan hyvin mieheltä, mutta en kyllä lähtisi julkisesti tekemään tuollaisia tuloksia ilman paitaa kesäisin :D
Vähän naurettavaa siinä mielessä.
En kyllä ole ainoa kovakuntoinen ihminen jolla on rasvaprosentti ylipainon puolella. Meitä on paljon ja geeneistä se johtuu. Pidän kalorit 2000 tietämillä päivässä, muuten alkaa lihaskunto heikkenemään.
Olen siis 173cm pitkä ja painan 82kg.
Taustaltani olen permantovoimistelija 2o-vuoden takaa.
Jos on perinnöllisesti ylipainoinen niin liikunta ei välttämättä ole este sille. Olet hyvä esimerkki siitä.
Tuosta on tehty myös dokkari jota en muista jossa kuvataan ja haastatellaan maratoonareita jotka ovat perinnöllisseti ylipainoisia.
Löytyi ainakin vuosia sitten youtubesta.
Lihaskunto pitää olla hyvä ettei nivelet mene, koska paino tuo lisää rasitusta lihaksille.
Vierailija kirjoitti:
Laihdutus on "helppoa" jos on tosiaan joka päivä syönyt järkyttävät määrät paskaa ja siitä vaihtaa normaaliin ruokaan. Se on sitten haastavampaa kun syö sitä normaalia ruokaa jo, ja silti on 10 kiloa ylimääräistä. 6 olen jo pudottanut, että sinänsä en keksi tekosyitä tässä, mutta onhan se jokaiselle vaikeaa nipistää siitä kanafileestäkin ja vielä puolet vähemmän riisiä jne, kun on jo valmiiksi nälkä mutta kaikki huutaa SYÖ VÄHEMMÄN KALOIREITA LAISKA LÄSKI. Jokainen ylipainoinen ei istu kotona mättämässä pizzaa, sipsejä ja karkkia...
Ei tuo ole yhtään sen vaikeampaa. Jos lihot "normaalilla ruoalla", syö sitä vähemmän. Vähennä, kunnes lakkaat lihomasta. Ihan yhtä helppoa kuin herkkujen lopettaminen.
Näin Iltiksessä hänen itsestään ottamia upeita kuvia ja ihmettelen edelleen, miten hän on onnistunut saamaan kuvissa vyötärön mitan suhteessa samaksi kuin kaulan. Hienoa, että onnistui karistamaan liikakilot. Mahtava saavutus liikakilojen karistamisessa.