Meghan ja Harry ottavat eron kuningasperheestä
Kommentit (8664)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon seurannut tätä keskustelua about alusta saakka, samoin luen brittilehtien keskustelupalstoja ja töissäkin jutellaan monarkiasta erään toisen hovihullun kanssa.
Ainoa, josta mä OLEN huolissani, on se porukka, joka täällä ja Iltiksen kommenteissa PUOLUSTAA raivoisasti Meghania ja haukkuu ihmisiä, jotka eivät Meghanin julkisuuskuvasta ja tempauksista pidä. Mä en osallistu keskusteluihin, joihin mulla ei ole sanottavaa, enkä mä välitä tippaakaan, jos jotain ei kiinnosta monarkia tai jos joku ajattelee, että onpas tylsää.
SITÄ mä ihmettelen kuitenkin, että kuinka nämä jaksavat hyökkäillä keskustelijoiden ja meidän pask*njauhajien päälle ikään kuin heitä itseään haukuttaisiin? Täällä palstalla tuskin kukaan tuntee Meghania, on edes nähnyt, joten kaikki on spekulaatiota. Faktaa on kuitenkin, että Meghan on vihastuttanut britit ja monet julkkikset, hänet on leimattu narsistiksi julkkispsykologien puolesta jne. Lisäksi hovin lähteet ovat vahvistaneet alusta saakka, että kyseessä on hankala tyyppi. Hovin lähteethän tunnetusti ovat niitä, joihin tiedotusvälineet luottavat. Heidän henkilöllisyys hovin sisältä vahvistetaan ennen tiedottamista. Elisabet ei voi juoruilla, mutta hän voi antaa siunauksensa näille juoruille olemalla kommentoimatta, jos faktat ovat kunnossa.
Meghania arvostelee hänen oma perhe, entiset ystävät, entiset työntekijät ja exät... en tunne oikeasta elämästä tai julkisuudestakaan ketään, keneltä löytyy noin paljon vihamiehiä menneisyydestä ja nykyisyydestä.
Ja siis näiden faktojen valossa mietin, että onko näiden Meghania puolustavien päässä ihan kaikki kunnossa? On täysin luonnollista alkaa tuntea vastenmielisyyttä jopa vierasta julkkistakin kohtaan, jos tässä ilmentyy kaikki se, jota halveksuu tuntemissaankin ihmisissä.
En voi sietää oman edun tavoittelua, itsekkyyttä, omahyväisyyttä, valehtelua ja sitä, että vanhoja, pyhiä traditioita ei kunnioiteta. Meghania on helppo vihata, koska hän edustaa ihmistyyppiä, joka ei piittaa kuin itsestään.
Joten ihmettelen kyllä, miten kukaan häntä ryhtyy puolustamaan... eli voisiko olla, että sellaiset ihmiset raivostuvat Meghanin vihaamisesta, jotka hyväksyvät hänen toimensa... ja samalla omat itsekkäät tekonsa.
En ota kantaa Meghaniin (en olemitään mieltä hänestä, enkä ole ketjuun aiemmin kirjoittanut), mutta minulle tuli mieleen, että nämä puolustelijat ovat samoja, jotka sanovat, että riitaan tarvitaan aina kaksi. Ja jos joku valittaa eksästään, niin he menevät heti sanomaan ”mikä onkaan miehen versio tapahtuneesta”. En sitten tiedä, ovatko itse olleet vastaavassa tilanteessa niitä kiusaajia vai kiusattuja.
Ja mitä Meghaniin tulee, niin pitää muistaa median valta. Se hallitsee näkökulmillaan ja valokuvien valinnoilla. Mutta pitää muistaa, ettei savua ilman tulta.
No nythän Meghanin osalta ei enää tarvitse olla median varassa, kun voi lukea suoraan hänen omia julkaisujaan. Ne on vielä karumpia kuin yksikään juorulehden juttu.
What, onko sillä joku oma julkinen blogi tms?
Instagram.
Hah, joutuvat pian maksamaan itse turvamiehensä.
Vierailija kirjoitti:
Odotan mielenkiinnolla näiden pölvästeille kommenttia tähän asiaan. Syyttömiähän nämä tietysti uskovat olevansa tähänkin asiaan. Mihin ne nyt muuttaa? Ei ne känädään jää, koska loiseläminen päättyy siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan mielenkiinnolla näiden pölvästeille kommenttia tähän asiaan. Syyttömiähän nämä tietysti uskovat olevansa tähänkin asiaan. Mihin ne nyt muuttaa? Ei ne känädään jää, koska loiseläminen päättyy siellä.
Eivät he Kanadaan ole varmaan missään vaiheessa suunnitelleet jäävänsä pysyvästi. Veikkaisin, että Los Angelesin glitter houkuttaa enemmän, mutta sinne ei voinut mennä suoraan imagosyistä. Ei oikein ole uskottavaa vaikertaa julkisuuden vainoamista, jos ratkaisuna on muutto Hollywoodiin.
No, aika näyttää! Popparit esiin :D
Maksaakohan Charles jatkossa turvamiehet?
Poistetaanko tämäkin ketju, jos kysyy mielipidettä siitä, että Megsu ei edes tuo Archieta käymään synnyinmaassaan?
Jutut sen kuin vain vähenevät. Pian ei juuri kukaan ole heistä kiinnostunut.
Nyt on nähty Meghanin uusi tyyli. Säteilevän sininen kotelomekko (mikä kaamea sana), jonka alla panssarimainen alusasu, joka litistää olemattomat muodot, ja peittää hikiläiskät. Uudet laminaatit hampaissa ja överit kulmakarvat. Mutta mikä on tuo arpi nenän päällä...?
Linkki uusiin kuviin:
Esimakua Meghanin tavistyylistä? Herttuatar sädehtii tiukassa kotelomekossa https://www.iltalehti.fi/muoti/a/d6de0b07-cc19-453e-93ca-8549a49ae524 Sussexin herttuapari edusti Lontoossa ensi kertaa vetäydyttyään kuninkaallisesta perheestä.
Teeskentelijä akka. Mutta kiristää pitää viattomalla lapsella.
Meghanille riittää täysin tällaiset näyttäytymiset kuninkaallisissa tilaisuuksissa. Ei hän ole missään vaiheessa aikonutkaan alkaa elää kuninkaallisen perheen elämää. Nähtiinhän tämä jo viime kesänä, kun hän ei millään ehtinyt kuningattaren luo Balmoraliin. Mitä hän sateisessa Skotlannissa tylsässä linnassa, kun Välimerellekin pääsi Elton Johnin kustantamalle lomalle yksityiskoneella.
Jatkossa Meghan piipahtaa kuninkaallisten perhejuhlissa kuin punaisella matolla. Onhan hän alleviivannut, että titteleistä riippumatta Harry on kuudes kruununperimyslistalla, ja myös Archiessa virtaa kuninkaallinen veri. Ja muut ajat hän pörrää A-julkkispiireissä ja käärii rahaa.
Mitähän se Meghan ajattelee Harrin tekevän? Hänelle on tuttua tavallinen elämä ja työnteko, Harrylle ei. Ei varmaan kykene asettumaan tämän asemaan, että mitä se todellisuus miehelle tulee olemaan.
Meganilla oli mahdollisuus vaikuttaa tärkeinä pitämiinsä asioihin kuninkaallisessa roolissa. Eikö se Michelle Obamakin häntä ohjeistanut jossain kohtaa, että ns. Valitsee taistelunsa, sopeutuu hoviin tietyiltä osin ja lopuilla keskittyy niihin oikeesti tärkeisiin juttuihin.
No, ei kyennyt sopeutumaan yhtään. Nyt vie miehen ja lapsenkin pois, osaa varmasti manipuloida Haaryn kaipuuta tavalliseen elämään, joka ei kyllä koskaan tule olemaan realistisesti täysin mahdollista. Harry tunnistetaan kaikkialla, tulojen pitää olla kovat, koska tarvitsevat aina extra suojelua, eivät vaan voi elää tavis arkea. Sorry vaan.
Harryn kasvu prosessi oli niin mahtava, kapinoi asemaansa kohtaan, josta ei pääse irti, lopulta hyväksyy osansa ja päättää käyttää asemaansa hyvää. Toivoo puolisoa, jonka kanssa tämä tehdä. Tuleekin puoliso, joka herättää luultavasti tahallisesti vanhan kaipuun toisenlaiseen elämään ja käyttää omiin tarkoitusperiensä. Harmi juttu kerta kaikkiaan. Toivottavasti tarina saa hyvän lopun.
Ehkä Elisabeth on kaukaa viisas. Koeaika on tämän vuoden, jotta Harry voi palata Iso-britanniaan.
Elisabeth Antaa Harryn sählärä, kunnes itse tajuaa tehneensä virheen. Archie lapsi tässä säälittää, ei koe normaalia tasa-painoista perhearkea.
Ei kukaan jaksa jatkuvaa muuttamista ja alistamista. Jossain vaiheessa hermot menee.
Ja meghan kiusaa erossa. Saattepa nähdä. Liiton loppu tulee olemaan hirveä.
Hänen puolustajat ja ihailijat, jotka ajattelette heidän olevan onnellisia. Tulette näkemään, että kaikki on kulissia ja suunniteltua meghanilta.
Vierailija kirjoitti:
Linkki uusiin kuviin:
Esimakua Meghanin tavistyylistä? Herttuatar sädehtii tiukassa kotelomekossa https://www.iltalehti.fi/muoti/a/d6de0b07-cc19-453e-93ca-8549a49ae524 Sussexin herttuapari edusti Lontoossa ensi kertaa vetäydyttyään kuninkaallisesta perheestä.
Noihan on vanhoja kuvia ja on vielä hovin jäsen noiden ottoaikaan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on nähty Meghanin uusi tyyli. Säteilevän sininen kotelomekko (mikä kaamea sana), jonka alla panssarimainen alusasu, joka litistää olemattomat muodot, ja peittää hikiläiskät. Uudet laminaatit hampaissa ja överit kulmakarvat. Mutta mikä on tuo arpi nenän päällä...?
Noi on melkein kuukausi sitten otettuja kuvia?
Tiedän missä Meghan ja Harry olivat 2 pvää kun kihlautuivat. Mutta en ikinä kerro :)
Vierailija kirjoitti:
Tiedän missä Meghan ja Harry olivat 2 pvää kun kihlautuivat. Mutta en ikinä kerro :)
Olivatko Suomessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olivatko Suomessa?
.
Ihan niille Sussex Royal nettisivuilleen kirjoittelee. Nyt tämäkin ketju on vihdoin hiljentynyt kun tämän parin puolustelijat eivät voi enää heitä puolustaa. Kukaan ei enää voi väittää, että halusivat vain hiljaista tavallista elämää kun Meghan on suoraan sanonut, että halusivat vain rusinat pullasta. Eikä voi enää pidätellä kiukkuaan kun näin ei annettu tehdä. Siksi julkaisut.