Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meghan ja Harry ottavat eron kuningasperheestä

Vierailija
08.01.2020 |

Uusin ig postaus Sussex Royals sivulla.

Kommentit (8664)

Vierailija
7621/8664 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista, että kenenkään mielestä Andrew ei näemmä ole uhka monarkialle kaikkine titteleineen mutta Harry on.

Vierailija
7622/8664 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika hyvin ottaa kuningashuone paskat niskaansa tältä pariskunnalta hymyillen. Harryhän on touhunnut omiaan Meghanin kanssa ja käyttänyt kuninkaallista asemaansa väärin. Onneksi nykyään on joka paikan kännykkäkuvaajat valmiudessa niin tiedämme ettei Disney kosiskellut Meghania mukaan elefantin ääneksi vaan Harry pyysi sitä tilaisuudessa jossa olivat mukana kuninkaallisina. Tuollainen on pöyristyttävää käytöstä. Disneyn edustajalla ei ollut mahdollisuutta kieltäytyä, siihen tapaan tup " pyyntö" esitettiin. 

ilman kuvaajaa pariskunta kertoisi julksiuudessa kuinka Meghania pyydettiin produktioon mukaan ja anelujen jälkeen tämä sitten suostui. Samaa tuubaa kuin tuo lehdistön haastaminen oikeuteen. ensin heitetään itse eka kivi ja sitten syytellään muita. 

veikkaan että pariskunta joutuu luopumaan myös Sussexista.

Harry käyttäytyy kuin uhmaava murrosikäinen ja Charles on päättänyt antaa pojan lyödä päätään seinään, eihän se muuten mitään opi. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. 

Harryn ja Meghanin tempaukset tuntuvat oudoilta juuri siksi, että tällaista touhua on totuttu yleensä näkemään murrosikäisillä nuorilla eikä neljäkymppisiään lähestyvillä aikuisilla.

Kuka MIES oikeasti, jättää tärkeän työnsä (ja merkitykselliset hyväntekeväisyystyöt) esittäen asian ilmoitusluontoisesti työpaikallaan pohtimatta mihin pulaan jättää firman, muuttaa vieraaseen maahan ja odottaa isin elättävän hänet edelleen, sen takia ettei vaimo sopeutunut hänen perheeseensä?

No, teini voi suunnitella tällaista, mutta realiteetit yleensä estävät käytännön toteutuksen.  

Harry on 35 eli puolessa välissä neljääkymppiä. Joo ihan käsittämättömän lapsellista touhua. Harry on kuitenkin kauan elänyt hovin ja veromaksajien varoilla. Yhtäkkiä joku nainen kääntää pään. Ei olisi tämän kaiken arvoinen. Pian lähtee lätkimää ja Harry palaa häntä koipien välissä .

Harryhan on viiden vuoden päästä saamassa vapaan käyttöoikeuden suuriin perintörahoihinsa.

Koska Meghan tuntuu saaneen kiedottua Harryn täysin pikkusormensa ympärille ja tehneen hänestä nyt entistäkin riippuvaisemman itsestään, niin saattaakin hyvin olla, ettei Meghan koe tarvetta erota useaan vuoteen, ennen kuin kaikki hyöty Harrysta on saatu.

Harry puolestaan tuskin itse tulee saamaan eroa aikaiseksi, jos Meghanilla on muita suunnitelmia, eli taitaa Harry kokea saman kohtalon kuin Wallisin kynsiin joutunut sukulaisensa liitossaan, jossa nainen teki mitä tykkäsi ja mies vaan alistui kohtaloonsa.

Kuinkahan kauan kestää ennenkuin perintö on tuhlattu?

Ei pitkään, jos ostattelee miljoona-asuntoja alleen ja pojalleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7623/8664 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kiinnostuksen Harryn ympärillä. Onhan hän Dianan poika, muuten hän ei olisi lainkaan niin kiinnostava ollut koskaan. Vaikea ja itsekäs luonne. Ei mikään komistus. Mutta miksi ihmiset luulevat että hänen poistumisensa kuninkaallisista tapahtumisista jotenkin olisi mullistava kuninkaallisten tulevaisuuden suhteen? Ei hän mikään kruununprinssi ole, hänen asemansa oli hyvin pieni muutenkin. Lehdistö on tehnyt siitä suurempaa kuin se oikeasti on. 

Ollut hovin näkyvimpiä ja pidetyimpiä jäseniä, joka toteaa, ettei hovin ja Britannian edustajana työskentely kiinnosta, vaan haluaa jatkossa ainoastaan hyötyä taustastaan rahallisesti, eikä sillä ole mielestäsi mitään merkitystä Britannian hoviin ja kansan näkemyksiin siitä?

Kaikki valitukset voi osoittaa hoviin. Valitkoon jatkossa parempia hovin jäseniä niin ei käy näin.

Eikun... eihän niitä valita. Olisikohan siinä ongelma? Kuka tänä päivänä uskoo prinsessasatuihin? Harry ei ole ikinä valinnut syntyä prinssiksi eikä ole yleisölle mitään velkaa.

Mikään Ei ole estänyt Harryn siirtymistä tavikseksi ilman Meghania.

Vierailija
7624/8664 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meksulta on kovat luulot itsestään. Ihan pelastaja jo, niinpä niin.

https://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/a/30b053f3-9bae-4317-a341-c67c9…

Varsinainen "pelastaja", joka manipuloituaan Harryn jättämään kuninkaalliset velvoitteet, perheensä ja ystävänsä, mikä tukee ainoastaan Meghanin omia suunnitelmia, pakeni itse Kanadaan ja jätti Harryn täysin yksin kohtaamaan ilmoituksen aikaansaaman tyrmistyksen.

Meghan on saanut käännettyä Harryn on syylliseksi lähtöön hovista ja itsensä "pelastavaksi enkeliksi". Mikä manipuloija.

Mikähän on sanomienkin agenda, kun et ole vieläkään saanut banneja? Salaliittoteorioista puheenollen.....;)

Agenda on saada sinut realiteetteihin, jossa et ole. Sinusta kaikki muut ovat hulluja edelleen vaikka olit harhainen alunkin perin tämän naisen suhteen.

Vierailija
7625/8664 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista, että kenenkään mielestä Andrew ei näemmä ole uhka monarkialle kaikkine titteleineen mutta Harry on.

Andrewlle viritettiin kaikenlaista ja ne tiedetään. Meghan voi olla jopa takana niissäkin jutuissa, sellaista kuuluu USA:sta ja Briteistä jokapuolelta että mahdollisesti on takana.

Vierailija
7626/8664 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1372 kuollutta Coronaan. Kova on vauhti.

Vierailija
7627/8664 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole nykyajan "minä, minä, minä, kaikki-minulle-heti" wannabe-julkkistyrkyistä enää prinsseiksi ja prinsessoiksi saati kuninkaiksi tai kuningattariksi, joten todennäköistä on, että monarkiat tulevat kaatumaan omaan mahdottomuuteensa.

Vierailija
7628/8664 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noillahan rupeaa olemaan kovaa bisneskilpailua kaikenlaisen roskan kauppaamisessa Duchess-brändin alla. Fergiellä nyt kokonainen kokoelma erilaista Duchess-kamaa myynnissä.

https://www.dailymail.co.uk/news/article-7926791/Fergie-unveils-latest-…

Kannattaisi nuorenparin rekisteröidä äkkiä Dude and Dutette of Dumberdon-tuotemerkki.

Vierailija
7629/8664 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valviraan ja poliisijohdollekin, kyllä

Vierailija
7630/8664 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole nykyajan "minä, minä, minä, kaikki-minulle-heti" wannabe-julkkistyrkyistä enää prinsseiksi ja prinsessoiksi saati kuninkaiksi tai kuningattariksi, joten todennäköistä on, että monarkiat tulevat kaatumaan omaan mahdottomuuteensa.

Olisi Harryn kannattanut valita vaimoksi joku muu kuin wannabe julkkistyrkky, nyt eläisivät itsenäisinä ja onnellisina ja ihanassa sovussa koko suvun kanssa. Ja kenties jopa siellä minne Harry eniten tahtoi eli Afrikassa.

Vierailija
7631/8664 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghanilla ei ole kuin 4 milj ja silti kun haluaa asunnon joka 24 miljoonaa niin arvaahan sen mihin Harryn rahat ja arvo käy.

Vierailija
7632/8664 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

William ja Kate ovat hyvää laatua, oivaltaneet ettei kaikkea hyvää vaihdeta pois. Pidä kaikki hyvä, on hyvä oppi.

Vierailija
7633/8664 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meghanilla ei ole kuin 4 milj ja silti kun haluaa asunnon joka 24 miljoonaa niin arvaahan sen mihin Harryn rahat ja arvo käy.

Täällä puhutaan ihan faktoilla nyt 😁

Vierailija
7634/8664 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi Harryn kannattanut valita vaimoksi joku muu kuin wannabe julkkistyrkky, nyt eläisivät itsenäisinä ja onnellisina ja ihanassa sovussa koko suvun kanssa. Ja kenties jopa siellä minne Harry eniten tahtoi eli Afrikassa.

Nyt Harry sen sijaan on Meghanin talustusnuorassa Kanadassa eikä pääse ikinä päättämään omista asioistaan eikä siis itsenäistymään. Nyt tehdään juuri niin kuin Meghan haluaa. Ja siitä Harryn pitää olla vielä kiitollinenkin ja ilmaista se Meghanille nostamalla oikeusjuttuja ja katkomalla välit omiin ystäviinsä ja sukuunsa sekä nöyrtyä vastaanottamaan oman isänsä maksama elatus ilman vastineeksi tekemäänsä työpanosta. Itsenäisen miehen elämää...

Vierailija
7635/8664 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se selvää ettei Kalifornian lähiölikka tajua hevonpersettä mistään satavuotisista perinteistä, USA vaan 243 v vanha :)

briteissä 600v tuota systeemiä

Vierailija
7636/8664 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapahtui eilen se mitä odottelinkin 4.5 richter  maanjäristys Vancouverissa.

1.35 Pm ja 22 miles from Vancouver Island, Jouluna jo 3.2 myös.

Joulunahan oli 6.9 kokoinenkin tuolla. Niitten kämppä voi olla pian entinen.

UK:n sukulaiset todella huolestuneita tilanteesta.

Vierailija
7637/8664 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen, että kovasti Meghanista virheitä kaivavalla on ongelma hyväksyä, että Meghan on puoliksi musta. Päivä, pari sitten hän sanoi myös shamaanipoikaystävän (mustaihoinen) pilaavan Norjan Märtha Louisen. Eli onko kyse silkasta rasismista?

Monet mustaihoisen brittiperheet eivät toivo ainakaan heidän tyttäristään kasvavan M:n kaltaisia ”prinsessoja”. Huono esimerkki tytöille. M petti tytöt, nuoret ja aikuiset, jotka odottivat saavansa hienon naisen hoviin.

Vierailija
7638/8664 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista on tuo Etelä Korean guru Harryn opettajana amer Meghanin kanssa kun P-Korea on targettina juuri Iranin jälkeen. Kas kun sattuukin olemaan juuri sieltä.

Vierailija
7639/8664 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt Harry sen sijaan on Meghanin talustusnuorassa Kanadassa eikä pääse ikinä päättämään omista asioistaan eikä siis itsenäistymään. Nyt tehdään juuri niin kuin Meghan haluaa. Ja siitä Harryn pitää olla vielä kiitollinenkin ja ilmaista se Meghanille nostamalla oikeusjuttuja ja katkomalla välit omiin ystäviinsä ja sukuunsa sekä nöyrtyä vastaanottamaan oman isänsä maksama elatus ilman vastineeksi tekemäänsä työpanosta. Itsenäisen miehen elämää...

Williamille ei olisi ikinä voinut käydä näin. Ei ole huijattavissa.

Vierailija
7640/8664 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se selvää ettei Kalifornian lähiölikka tajua hevonpersettä mistään satavuotisista perinteistä, USA vaan 243 v vanha :)

briteissä 600v tuota systeemiä

Kun Ellu on lähemmäs sata kohta niin on elänyt miltei puolet koko Amerikan historiasta, kuningataräiti 104 ja oli lähempänä tuota vielä.

Ajatelkaahan mittasuhteita kulttuurisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän