Meghan ja Harry ottavat eron kuningasperheestä
Kommentit (8664)
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta Meghan. Itse soittaa kuvaajan näihin kuviin. Itse vuotaa kuulumisiaan medialle.
Seuraava oikea todellinen mielenkiinto häntä khotaan on se oikeudenkäynti jossa saa turpiinsa.
Milloin se oikeudenkäynti on? Pitäisi olla luvassa joku mehevä paljastus, jota on pantattu siihen asti.
Tuo voisi olla jostain mainoksesta. Lapsettomalle mallille isketty lapsi ja käsketty esittää äitiä. Täysin epäluonteva ote. Hyvä ettei ole ylösalaisin.
Vauva on liian iso tuohon rintareppuun. Ja siitä olen samaa mieltä, että paparazzit on soitettu paikalle. Ei ole sattumaa! Ettekö nyt näe, ihan selvää poseerausta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virnuilee tosi omahyväisesti. Ei ole sellaista aitoa onnea vaan esittelyä. katsokaapa minä voitin, hihii.
Tämä on sinun tulkintasi. Perustuu varmaan kiusaajaluonteeseesi.
Eikö sinua hävetä?
Se on koulukiusaajatyyppinen ihminen, mitä vaan se inhon kohde tekee, on se jotenkin väärin https://cdn.someecards.com/someecards/usercards/1324596542030_7713053.p…
Kantorinkka olisi parempi. Lapsi näkisi kulkusuuntaan ja istuisi tukevasti.
Luultavasti tuo on kyllä nukke jota roikottaa
Vierailija kirjoitti:
11 alasammuttua helikopterilentäjä- toveria ja muistotilaisuus heille niin Kenraali menee Disneyn leijonakuningasiltaan niin oikeasti sotilas????
Pikkaisen suututtaneet brittejä. Voi hyvää päivää.
"Mitä Meghan haluaa, sen Meghan myös saa". Pitihän Meghanin päästä tapaamaan ihailemaansa megajulkkista Beyoncea. Samoin oli hyödynnettävä Meghanin ainutlaatuinen tilaisuus saada itsensä Disney-prinsessaksi Harryn arvovallalla.
Vierailija kirjoitti:
Vauva on liian iso tuohon rintareppuun. Ja siitä olen samaa mieltä, että paparazzit on soitettu paikalle. Ei ole sattumaa! Ettekö nyt näe, ihan selvää poseerausta!
Oivoi voi, ettekö nyt enää muuta keksi😂 alkaa mennä jo niin naurettavaksi nää väitteet, keksimällä keksitään jo juttuja että päästään haukkumaan ja arvostelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi että media jättäisi nyt Meghanin rauhaan, mutta ei. Meghan näyttää kaikesta huolimatta olevan kiinnostavampi kuin kuivunut ja pöhöttynyt Kate. Meghan voitti 6-0 😊
Kuivunut ja pöhöttynyt? Nehän ovat lähes toistensa vastakohtia, päätä nyt kumpaa Kate mielestäsi on!
Tuo on Ergo Omni carrier jossa tuonikäisen pitäisi olla toisinpäin. Muuten on tukehtumisriski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virnuilee tosi omahyväisesti. Ei ole sellaista aitoa onnea vaan esittelyä. katsokaapa minä voitin, hihii.
Eikö sinua hävetä?
Sinä se täällä olet nyt suurin kiusaaja. Muut arvostelevat julkkista, joka ei koskaan tule kuulemaan sanaakaan näistä kommenteista, mutta sinä nimittelet suoraan tavallisia ihmisiä. Ei vissiin hävetä kuitenkaan?
Kerropa, että jos nyt oletetaan argumentin vuoksi, että Meghan ihan oikeasti on tilannut paikalle paparazzit ja se kävisi julki ihan sataprosenttisella varmuudella, niin olisiko ok arvostella häntä millään tavalla? Vai olisivatko kaikki soraäänet kiusaamista?
Tosin minä luultavasti ymmärrän kiusaamisen vähän eri tavoin kuin sinä. Jos aaveemammat kirjoittaisivat Meghanin ja Harryn sometileille solvauksia tai matkustaisivat tuonne Kanadaan ja hyppäisivät puskista Meghanin eteen heittelemään häntä mädillä kananmunilla, niin se olisi kiusaamista.
Mutta Meghanin toimien ja motiivien spekulointi jollain suomalaisella randomilla keskustelupalstalla ei ole kiusaamista, vaikka se olisikin negatiivissävytteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oivoi voi, ettekö nyt enää muuta keksi😂 alkaa mennä jo niin naurettavaksi nää väitteet, keksimällä keksitään jo juttuja että päästään haukkumaan ja arvostelemaan.
Keksimällä keksitään mitä? Jos sinulla on lapsi, tiedät varsin hyvin että lapsi roikkuu väärin rintarepussa, ja niissä on myös painorajoitus. Näyttää siltä että olisi liian iso tuohon rintareppuun, ja sen lisäksi solkia ei ole kiristetty tarpeeksi, että paino pysyisi tasaisesti, joten näyttää epämukavalta. Tämä on lavastettu kuva. Eli astuttu ulos autosta vauvan ja koirien kanssa, ja pyydetty tuttuja tai paparazzeja napsaisemaan kuva. Näin ne julkkikset usein tekevät. Luuletko että jossain metsikössä vaanii yötä päivää jotain paparazzeja, JUURI siellä minne Meghan päätti mennä kävelylle? Hahah!
Meghan ja vauva henkivartijoineen metsäkävelyllä ja Harry tullut kotiin.
Minä pidän kyllä itse Meghanista, mutta tuo vauva roikkuu tuossa kantorepussa.
Jos olisi ihan normaaliasennossa, niin tuskin kukaan mitään sanoisi.
Itse olette niitä kiusaajia, kun haukutte toisia kiusaajiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinua hävetä?
Sinä se täällä olet nyt suurin kiusaaja. Muut arvostelevat julkkista, joka ei koskaan tule kuulemaan sanaakaan näistä kommenteista, mutta sinä nimittelet suoraan tavallisia ihmisiä. Ei vissiin hävetä kuitenkaan?
Kerropa, että jos nyt oletetaan argumentin vuoksi, että Meghan ihan oikeasti on tilannut paikalle paparazzit ja se kävisi julki ihan sataprosenttisella varmuudella, niin olisiko ok arvostella häntä millään tavalla? Vai olisivatko kaikki soraäänet kiusaamista?
Tosin minä luultavasti ymmärrän kiusaamisen vähän eri tavoin kuin sinä. Jos aaveemammat kirjoittaisivat Meghanin ja Harryn sometileille solvauksia tai matkustaisivat tuonne Kanadaan ja hyppäisivät puskista Meghanin eteen heittelemään häntä mädillä kananmunilla, niin se olisi kiusaamista.
Mutta Meghanin toimien ja motiivien spekulointi jollain suomalaisella randomilla keskustelupalstalla ei ole kiusaamista, vaikka se olisikin negatiivissävytteistä.
Motiivi on täsmälleen sama kuin kiusatessa kouluaikana. Nauttii kun saa "kertoa totuuden", saa yhdessä keksiä solvauksia ja kokemusta me hengestä. Ei kukaan muuten tällaista soopaa suolla. Täytyy olla kiusaaja muutenkin. Normaali ihminen ei edes osaa moista.
Hei kiusaajiksi meitä muita kommentoijia sanonut ihminen:
Älä ota niin tosissaan tätä keskustelua. Viihdettähän tämä on eikä mitään muuta. Ei kukaan inhoa Meghania, hän on vain yksi julkisuuden henkilö, jonka vauhdikkaat käänteet herättävät keskustelua.
Ei se ole mitään haukkumista, jos joskus joku kommentti ei sinua miellytä.
Mielipiteitä on erilaisia, ei tarvitse aina olla samaa mieltä.
Tuonikäisellä myös tuo ”niskasta tukeminen” näyttää tosi omituiselta.
mekki itse pyytänyt kuvaajat paikalle. katsokaa koiria. ne ovat aivan alistuneen ja kärsineen näköisiä.
sitä lapset ja eläimet mitä emäntäkin.
ei kukaan ulkoiluta noin koiriaan. samalla yrittää lasta pitää jotenkin kasassa.
ja tuo lapsi pitäisi olla kärryissä eikä tuollaisessa repussa. iso penska jo.
tekemällä tehty kuvaus.
Moni julkimo ottaa lavastettuja kuvia, jotta ei paparazzit niin häiritse. Heillä on sellainen sopimus. Esim. Kardashianeilla.
Eihän kukaan saisi koskaan kulkea missään rauhassa.
Eikö sinua hävetä?