Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meghan ja Harry ottavat eron kuningasperheestä

Vierailija
08.01.2020 |

Uusin ig postaus Sussex Royals sivulla.

Kommentit (8664)

Vierailija
6141/8664 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo Archie vähän roikkuu oudosti tossa kantorepussa. Ei se ole haukkumista jos sanoo niin. Jos kantaja olisi kuka tahansa muu kuin Meghan, silti ihmiset sanoisi, että vauva vähän roikkuu hassusti tossa repussa.

Vierailija
6142/8664 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meghan lenillä eilen 2 turvamiehen saattelemana. Minua kiinnostaisi tietää, kuka maksaa näiden kolmen turvajärjestelyt 24 tuntia /vrk? Meghan saattaa tipahtaa pois jossain vaiheessa, mutta Harry ja Archie ei. Kyllä siitäkin pitkä penni tulee vuosien saatossa. Itsekö maksavat? 

Anteeksi, lenkillä. Kuva ILtasanomissa tai Iltalehdessä.

Miten se roikotti Archieta niin tottumattoman oloisesti? Jotenkin feikki koko lenkki poseeraus. Hymy kameralle valmiina, lapsi - check, koirat - check. Kattokaa nyt kaikki miten tavis mä olen.

Ja höpönlöpön, kyllä on taas niin katsojan silmissä negatiivisuus!

On niin aidon onnellisen ja säteilevän näköinen, kohta perhe koossa. Tuohan on sellainen kantoreppu, jossa lapsi "roikkuu"!  Varmasti ihanaa, kun voi ulkoilla tuolla vain parin turvamiehen varmistamana!

Sillä on se alatuki kiilautunut persrakoon, lapsi roikkuu vinossa ja systeemi on liian tiukalla, jolloin naama on ihan kiinni rinnassa. Ei näytä hyvältä.

Ihan sama mitä tekee ja missä kuvataan, haukkujien lopputulos on sama: Ei näytä hyvältä.

Mieti omalle kohdallesi. Täysin sama mitä teet ja Ei näytä hyvältä. Jatkuvasti kuvattuna, ehkä ilme ei ole aina aurinkoinen. Tukka huonosti. Huono päivä tai herranjestastas kantorepun alatuki huonosti!

Menee todella jo naurettavuuksiin, onkohan nää haukkujat miten täydellisiä itse? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6143/8664 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuo Archie vähän roikkuu oudosti tossa kantorepussa. Ei se ole haukkumista jos sanoo niin. Jos kantaja olisi kuka tahansa muu kuin Meghan, silti ihmiset sanoisi, että vauva vähän roikkuu hassusti tossa repussa.

Juu. Meilläkin koulussa ihan vaan tosiasiat todettiin yhdelle, joka oli outo ja ruma. Ei se ole haukkumista. Kyllä muillekin sanotaan, kun on outo.

Vierailija
6144/8664 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meghan lenillä eilen 2 turvamiehen saattelemana. Minua kiinnostaisi tietää, kuka maksaa näiden kolmen turvajärjestelyt 24 tuntia /vrk? Meghan saattaa tipahtaa pois jossain vaiheessa, mutta Harry ja Archie ei. Kyllä siitäkin pitkä penni tulee vuosien saatossa. Itsekö maksavat? 

En ymmärrä tätä länkytystä turvaamisen maksamisesta. Samalla tavalla se olisi maksanut aiemminkin. Ei Harry tai Archie ole valinnut mihin perheeseen on syntynyt. Turvaamista tämä perhe tarvitsee joka tapauksessa eli missä tahansa ja teki mitä töitä tahansa.

Ei olisi. Se olisi ollut paljon halvempaa siellä Kensingtonin palatsissa. Ja nyt se maksaa moninkertaisesti siihen verrattuna. 

Ei voi ketään pakottaa asumaan tietyssä paikassa vain kustannusten takia. Olisi kyllä kamalaa, jos ei saisi muuttaa omasta lapsuuden paikasta pois.

Sitten oitää maksaa itse

Vierailija
6145/8664 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tätä länkytystä turvaamisen maksamisesta. Samalla tavalla se olisi maksanut aiemminkin. Ei Harry tai Archie ole valinnut mihin perheeseen on syntynyt. Turvaamista tämä perhe tarvitsee joka tapauksessa eli missä tahansa ja teki mitä töitä tahansa.

Ne häipy hovista, joten ei heille pidä enää kustantaa mitään. Siitä länkytys.

Länkytys jossa ei ole mitään logiikkaa. Toistan: heitä olisi pitänyt ja pitää turvata koko elämänsä elivät sitten missä tahansa ja miten tahansa,koska Ovat syntyneet kuninkaaliseen perheeseen. Voit Meghan hullu jo unohtaa tämän osion.

Vierailija
6146/8664 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne häipy hovista, joten ei heille pidä enää kustantaa mitään. Siitä länkytys.

Länkytys jossa ei ole mitään logiikkaa. Toistan: heitä olisi pitänyt ja pitää turvata koko elämänsä elivät sitten missä tahansa ja miten tahansa,koska Ovat syntyneet kuninkaaliseen perheeseen. Voit Meghan hullu jo unohtaa tämän osion.

Ei pidä jos eroavat perheestä. Ja Meghan ei sinne syntynyt.

Vierailija
6147/8664 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noin isoa vauvaa kannetaan tuollain repussa? Eikö kärryt olisi sopivammat? Retkotti siinä lapsukainen...

Vierailija
6148/8664 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, lenkillä. Kuva ILtasanomissa tai Iltalehdessä.

Miten se roikotti Archieta niin tottumattoman oloisesti? Jotenkin feikki koko lenkki poseeraus. Hymy kameralle valmiina, lapsi - check, koirat - check. Kattokaa nyt kaikki miten tavis mä olen.

Ja höpönlöpön, kyllä on taas niin katsojan silmissä negatiivisuus!

On niin aidon onnellisen ja säteilevän näköinen, kohta perhe koossa. Tuohan on sellainen kantoreppu, jossa lapsi "roikkuu"!  Varmasti ihanaa, kun voi ulkoilla tuolla vain parin turvamiehen varmistamana!

Sillä on se alatuki kiilautunut persrakoon, lapsi roikkuu vinossa ja systeemi on liian tiukalla, jolloin naama on ihan kiinni rinnassa. Ei näytä hyvältä.

Pitäiskö sun tehdä ihan lasu tästä?

Vierailija
6149/8664 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten noin isoa vauvaa kannetaan tuollain repussa? Eikö kärryt olisi sopivammat? Retkotti siinä lapsukainen...

Selvästi huomaa miten aidon myötätuntoinen olet lapsukaista kohtaan.

Vierailija
6150/8664 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu. Meilläkin koulussa ihan vaan tosiasiat todettiin yhdelle, joka oli outo ja ruma. Ei se ole haukkumista. Kyllä muillekin sanotaan, kun on outo.

On vähän eri asia huomautella koulukaverille kuin puhua julkkiksesta, joka varsin luultavasti on tilannut itse kuvaajan paikalle (ja sattumoisin juurikin samaan aikaan kun William puolisoineen isännöi suuren luokan kestejä).

Outo roikkumisasento antaa myös ymmärtää, ettei Meghan ole välttämättä niin tottunut kantamaan vauvaa kantorepussa, mikä puolestaan antaa ymmärtää, että kyseessä on lavastettu tilanne.

Vierailija
6151/8664 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vähän eri asia huomautella koulukaverille kuin puhua julkkiksesta, joka varsin luultavasti on tilannut itse kuvaajan paikalle (ja sattumoisin juurikin samaan aikaan kun William puolisoineen isännöi suuren luokan kestejä).

Outo roikkumisasento antaa myös ymmärtää, ettei Meghan ole välttämättä niin tottunut kantamaan vauvaa kantorepussa, mikä puolestaan antaa ymmärtää, että kyseessä on lavastettu tilanne.

Vastauksesi antaa ymmärtää, että nautit kiusaamisesta. Mahdollisesti kouluajoista lähtien. Ilmiö on täysin sama.

"Minä vain totean tosiasioita, ei se tee asiasta kiusaamista, että nautin tästä, että saan tuoda faktat julki."

Vierailija
6152/8664 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastauksesi antaa ymmärtää, että nautit kiusaamisesta. Mahdollisesti kouluajoista lähtien. Ilmiö on täysin sama.

"Minä vain totean tosiasioita, ei se tee asiasta kiusaamista, että nautin tästä, että saan tuoda faktat julki."

" Lisäksi muutkin on samaa mieltä. ME yhdessä vain kerrotaan totuus"

Vierailija
6153/8664 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi. Se olisi ollut paljon halvempaa siellä Kensingtonin palatsissa. Ja nyt se maksaa moninkertaisesti siihen verrattuna. 

Ei voi ketään pakottaa asumaan tietyssä paikassa vain kustannusten takia. Olisi kyllä kamalaa, jos ei saisi muuttaa omasta lapsuuden paikasta pois.

Sitten oitää maksaa itse

Miksi? Ei Harry ole valinnut syntyä tuohon perheeseen. Kyllä sen isän pitää hoitaa maksut, kun tietoisesti on lapset tuohon tilanteeseen tehnyt. Ottaa nyt vastuuta tekemisistään.

Vierailija
6154/8664 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantoasento näyttää pahalta, mutta jospa on kääntänyt vaan lapsen kasvot piiloon nähdessään kuvaajat, ja muuten kantanut normaalisti pystyssä? Vähän hassua kyllä tuo lapsen ylenmääräinen piilottelu, mutta kai ne on nuo julkisuustraumat.

Vierailija
6155/8664 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hassu viesti tuo Meghanin ulkoilukuva. Hymyili suoraan kameralle vaikka oikeastihan he lähtivät mediaa pakoon. Kuninkaallinen protokolla ei tainnut miellyttää ja ensin M kapinoi sitä vastaan ja sitten löi hanskat tiskiin. Totuus kuitenkin on, että tuo pari tarvitsee mediaa ja julkisuutta ylläpitääkseen elintasoaan. Arvostaisin, jos eläisivät tästä eteenpäin hiljaiseloa Kanadassa, sulkisivat somet jne., mutta uskon, että muuttavat jenkkeihin ja alkavat rahastaa rojaalilla brändillään.

Vierailija
6156/8664 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kantamisen eduista löytyy paljon tietoa. Kannetut lapset nimenomaan ovat jäntevämpiä.

Vierailija
6157/8664 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän hassu viesti tuo Meghanin ulkoilukuva. Hymyili suoraan kameralle vaikka oikeastihan he lähtivät mediaa pakoon. Kuninkaallinen protokolla ei tainnut miellyttää ja ensin M kapinoi sitä vastaan ja sitten löi hanskat tiskiin. Totuus kuitenkin on, että tuo pari tarvitsee mediaa ja julkisuutta ylläpitääkseen elintasoaan. Arvostaisin, jos eläisivät tästä eteenpäin hiljaiseloa Kanadassa, sulkisivat somet jne., mutta uskon, että muuttavat jenkkeihin ja alkavat rahastaa rojaalilla brändillään.

Ymmärsin että asuvat saaressa. Miksi pitää lähteä ulkoilemaan saaren ulkopuolelle?

Vierailija
6158/8664 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kantamisen eduista löytyy paljon tietoa. Kannetut lapset nimenomaan ovat jäntevämpiä.

Aina kannetut lapset liikkuvat huonommin kuin lapset jotka ovat ihan vauvasta saakka saaneet liikkua vapaasti. Olet joko trolli tai tietämätön.

Vierailija
6159/8664 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäkö huomasi Meghanin amerikkalaisena kirjoittaneen puheen?

yksi lipsaus : sana gotten

hahah, ja luulivat ettei huomata. Meghan on typerä.

Tottakai Meghan tai ennemminkin se Meghanin imagonpelastamistiimi sen oli kirjoittanut. Harry luki kaiken suoraan paperista eivätkä tuntuneet hänen omilta sanoiltaan.

Vierailija
6160/8664 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos samoin!

Kerrotko vielä, ketä minä kiusasin viestilläni?