Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meghan ja Harry ottavat eron kuningasperheestä

Vierailija
08.01.2020 |

Uusin ig postaus Sussex Royals sivulla.

Kommentit (8664)

Vierailija
6161/8664 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuo kamera nyt on tuonne eksynyt? Ei näytä Meghania eikä turvamiehiä ainakaan haittaavan. Meghan oikein säteilee huomiosta.

Vierailija
6162/8664 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amerikkalaiset jotka eivät osaa lukea Kuningattaren tiedoituksia ovat ihan hykerrelleet miten ihmeellisenä kuningatar pitää Meghania :)

Vaikuttaa tosiaan siltä, että siellä Meghania uskotaan täysillä.

Olisiko myös hieman sama juttu kuin Suomi-Ruotsi suhteissa, että USAlaisista on hauska kokea olevansa parempia kuin britit ja päinvastoin, eli Meghan saa pelkästään lisää suosiota haukkumalla brittejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6163/8664 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Espanjasta :

Funny the links between the Russian Yuri Milner -owner of the house where H&M dwell for "free"-, millions donated to the Clinton Foundation and Uranium One, a gov owned Russian company with headquarters in... Toronto. Harry is a security risk, he was in the Army and toured military bases and installations. I don't say he's a traitor... but certainly is the dumbest royal. Maybe part of the chat with Boris.

No niin ja tämäkin että venäl oligarkki omisti huvilan oli ekana AV llä :) Ja epäilyt näistä muista kytkennöistä.

Vierailija
6164/8664 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amerikkalaiset jotka eivät osaa lukea Kuningattaren tiedoituksia ovat ihan hykerrelleet miten ihmeellisenä kuningatar pitää Meghania :)

Olisiko myös hieman sama juttu kuin Suomi-Ruotsi suhteissa, että USAlaisista on hauska kokea olevansa parempia kuin britit ja päinvastoin, eli Meghan saa pelkästään lisää suosiota haukkumalla brittejä?

No niillähän on päätavoite saada kuningashuone pois, ja silti ne ovat ihan kuningashuonefaneja samalla. Tämä kaksijakoisuus on sama niillä suhteessa seksiin, pitää olla kirkkosiveää mutta samalla ei yhtään 14 neitsyttä.

Vierailija
6165/8664 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuo kamera nyt on tuonne eksynyt? Ei näytä Meghania eikä turvamiehiä ainakaan haittaavan. Meghan oikein säteilee huomiosta.

Jos ei hyvyimisi, olisi sekin viesti, että huonosti menee.

Et ole kuullut paparazzeista?

Vierailija
6166/8664 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tuolla tavalla roikottomalla Archie raukka ei ainakaan lisäänny. Kamalan näköistä.

Tuossakin Meghan esittelee lähinnä itseään: katsokaan näin rentoa meininkiä MINÄ vapauduttuani hovin ikeestä elän ja loistan. Ai niin onhan mulla tää lapsikin.

Vierailija
6167/8664 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole ihan kiva asia, että voivat elää vähemmän vihamielisessä ympäristössä. Ei kai se ole sinulta pois. Et varmaan toivo heille pahaa! Tai jos toivot, ymmärrät, että se kertoo vain sinusta.

Vierailija
6168/8664 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö mikä on paparazzin työ? Heidän toimenkuvaan kuuluu ”kytätä” julkisuuden henkilöitä ja kirjoittaa heistä juttuja.

Minusta Meghan näyttää onnelliselta mutta miten kukin sen sitten haluaa ilmaista.

Vierailija
6169/8664 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, tuolla tavalla roikottomalla Archie raukka ei ainakaan lisäänny. Kamalan näköistä.

Tuossakin Meghan esittelee lähinnä itseään: katsokaan näin rentoa meininkiä MINÄ vapauduttuani hovin ikeestä elän ja loistan. Ai niin onhan mulla tää lapsikin.

Traagista tosiaan. Onpa paha ihminen.

Vierailija
6170/8664 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghan itse soittanut taas kuvaajan paikalle.

Vierailija
6171/8664 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai, sinun mielestäsi kaikki mitä Meghan tekee on huonosti, joka ikistä asiaa pitää arvostella negatiivisesti.

Minusta ihan tavallinen kuva jonka saisi varmaan jokaisesta äidistä otettua.

Vierailija
6172/8664 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meghan lenillä eilen 2 turvamiehen saattelemana. Minua kiinnostaisi tietää, kuka maksaa näiden kolmen turvajärjestelyt 24 tuntia /vrk? Meghan saattaa tipahtaa pois jossain vaiheessa, mutta Harry ja Archie ei. Kyllä siitäkin pitkä penni tulee vuosien saatossa. Itsekö maksavat? 

En ymmärrä tätä länkytystä turvaamisen maksamisesta. Samalla tavalla se olisi maksanut aiemminkin. Ei Harry tai Archie ole valinnut mihin perheeseen on syntynyt. Turvaamista tämä perhe tarvitsee joka tapauksessa eli missä tahansa ja teki mitä töitä tahansa.

Ei olisi. Se olisi ollut paljon halvempaa siellä Kensingtonin palatsissa. Ja nyt se maksaa moninkertaisesti siihen verrattuna. 

Ei voi ketään pakottaa asumaan tietyssä paikassa vain kustannusten takia. Olisi kyllä kamalaa, jos ei saisi muuttaa omasta lapsuuden paikasta pois.

Sitten oitää maksaa itse

Miksi? Ei Harry ole valinnut syntyä tuohon perheeseen. Kyllä sen isän pitää hoitaa maksut, kun tietoisesti on lapset tuohon tilanteeseen tehnyt. Ottaa nyt vastuuta tekemisistään.

Ei ole Harry edes kuvassa.

Vierailija
6173/8664 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä on tietenkin ihan vaan fakta, ei yhtään kiusaajaluonteen spekulaatiota.

Vierailija
6174/8664 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen toki, mutta just tämä on koomista, että Briteissä olisivat kyllä saaneet kävellä ihan rauhassa metsäkävelyjä. Ei ollut paparazzikuvia. Mutta mediaa piti lähteä pakoon ja Kanadassa media ei yhtään näytä haittaavan.

Vierailija
6175/8664 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virnuilee tosi omahyväisesti. Ei ole sellaista aitoa onnea vaan esittelyä. katsokaapa minä voitin, hihii.

Vierailija
6176/8664 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä on tietenkin ihan vaan fakta, ei yhtään kiusaajaluonteen spekulaatiota.

Juu mammojen mukaan Meghan itse aina soittaa kuvaajat paikalle, ainoastaan silloin kun kyseessä on joku mokaustilanne Meghan ei ole soittanut heitä paikalle.

Vierailija
6177/8664 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen toki, mutta just tämä on koomista, että Briteissä olisivat kyllä saaneet kävellä ihan rauhassa metsäkävelyjä. Ei ollut paparazzikuvia. Mutta mediaa piti lähteä pakoon ja Kanadassa media ei yhtään näytä haittaavan.

Ihan ite pitää soitella kuvaaja passiin.

Vierailija
6178/8664 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että media jättäisi nyt Meghanin rauhaan, mutta ei. Meghan näyttää kaikesta huolimatta olevan kiinnostavampi kuin kuivunut ja pöhöttynyt Kate. Meghan voitti 6-0 😊

Vierailija
6179/8664 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei kiinnosta Meghan. Itse soittaa kuvaajan näihin kuviin. Itse vuotaa kuulumisiaan medialle.

Seuraava oikea todellinen mielenkiinto häntä khotaan on se oikeudenkäynti jossa saa turpiinsa.

Vierailija
6180/8664 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla oikeastikin onnellinen, mutta tuollainen suoraan kameralle suunnattu jenkkihymy kyllä tekee tilanteesta vähän hupaisan ja feikin oloisen. Ja tosiaan, Archie on varmaan ekaa kertaa tuossa repussa, ainakin Meghanin kantamana.