Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meghan ja Harry ottavat eron kuningasperheestä

Vierailija
08.01.2020 |

Uusin ig postaus Sussex Royals sivulla.

Kommentit (8664)

Vierailija
61/8664 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tätä se Ellun puheeseen työpöydälle valitut kuvat jo ennakoi. Olisi pitänyt jo siitä arvata!

Vierailija
62/8664 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsalaisten kohdalla mietittiin, että muutokset hovissa lisäävät Victorian ja tulevaisuudessa myös Estellen työtaakkaa. Mitenkähän Englannissa? Jos Elizabeth menehtyy lähivuosina, Charles nousee valtaan, Williamista tulee kruununprinssi, mutta hänen lapset ovat vielä liian nuoria edustamaan hovia työtehtävissä.

Sophie, Edward ja Prinsessa Anne on ahkeria edustamaan.

Mutta heidän edustamisestaan puuttuu lähes täysin kaikki huomioarvo, joka on kyseisessä tehtävässä olennaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/8664 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsalaisten kohdalla mietittiin, että muutokset hovissa lisäävät Victorian ja tulevaisuudessa myös Estellen työtaakkaa. Mitenkähän Englannissa? Jos Elizabeth menehtyy lähivuosina, Charles nousee valtaan, Williamista tulee kruununprinssi, mutta hänen lapset ovat vielä liian nuoria edustamaan hovia työtehtävissä.

Sophie, Edward ja Prinsessa Anne on ahkeria edustamaan.

Mutta heidän edustamisestaan puuttuu lähes täysin kaikki huomioarvo, joka on kyseisessä tehtävässä olennaista.

No ei se hovin lokaan vetäminenkään eduksi ole.

Vierailija
64/8664 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jee että on mukavaa lukea mammojen katkeraa tekstiä että muka Ellu olis heittäny pihalle.. missään tapauksessahan ei voi olla niin että mammat olis ollu vääräsä Meghanin suhteen..

Vierailija
65/8664 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Meg tyytymätön elämään kuninkaallisessa perheessä? Vai onko Hartsa vain odottanut tilaisuutta päästä pois? Jos oikein huonosti käy, tulemme näkemään pariskunnan kiertelemässä dollareita keräämässä ympäri Ameriikkaa, jossa kansa haluaa nähdä vilauksen eurooppalaisista siniverisistä.

Vierailija
66/8664 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jee että on mukavaa lukea mammojen katkeraa tekstiä että muka Ellu olis heittäny pihalle.. missään tapauksessahan ei voi olla niin että mammat olis ollu vääräsä Meghanin suhteen..

Se sai potkut. Miten siinä olisi voitu erehtyä

?

Ensin kuuden viikon pakkoloma, eilen hysteerinen hermostunt kummallinen kuvauspromo ja tänään kenkää.

Tän näki jo Williamin käytöksestä yli vuosi sitten.

Vierailija
67/8664 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen, että se on Harry, joka on pitkään toivonut pääsevänsä eroon hovista. Ehkä jo ennen kuin tapasi M:n.

Vierailija
68/8664 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun kaikki se mitä olen kertonut näistä kuvien puuttumisineen työpöydällä jne on nyt toteutunut niin joko täällä aletaan hiffata?

Vierailija
69/8664 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luopuvatkohan nyt sitten siitä asunnostaan, jonka kunnostamiseen käytettiin miljoonia veronmaksajilta. 

Se on kuningattaren omistuksessa ja oli useiden muiden huonokuntoisten vanhojen kiinteistöjen ohella määrätty kunnostettavaksi niillä veronmaksajien rajoilla ennen kuin oli edes tietoa kuka siellä tulee asumaan.

Vierailija
70/8664 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kun kaikki se mitä olen kertonut näistä kuvien puuttumisineen työpöydällä jne on nyt toteutunut niin joko täällä aletaan hiffata?

OMG av:lla on oma oraakkeli!!! 😲

Vierailija
71/8664 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käänne oli ennen Balmoralia ja siinnä puhuttelussa jossa Meghan kärähti.

Vierailija
72/8664 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höh milläs Meghanin haukkuminen nyt oikeutetaan

Ei kun ihanaa, nyt se häviää julkisuudesta!

Kenkää tuli!

Ihan tosiaanko luulet että he nyt häviävät julkisuudesta? :D Nythän Meghan on entistä vapaampi hankkimaan julkisuutta kaikilla haluamillaan keinoilla kun kuningasperheen säännöt ei estä.

Enemmän se olis Hovissa saanut julkisuutta mutta ilmeisesti sun pienet aivot ei vaan voi käsittää että ei sitten halunnutkaan sitä julkisuutta (niinkuin ovat sanoneetkin)

Varmasti saavat elää vapaammin rapakon toisella puolen, se suotakoon heille. Julkisuudesta eivät varmaan koskaan pääse taustojensa takia koskaan eroon mutta vapaampi elämä on varmaan se mitä eniten toivovat.

Ihminen joka on pyrkinyt näyttelijäksi Hollowoodin ja prinssin vaimoksi ei halunnut julkisuutta? Häätkin piti näyttää telkusta koko maailmalle. Selvähän se :) Ja hei, minähän tykkään Meghanista. Julkisuutta hän kyllä haluaa se nyt on ilmiselvää. 

Vierailija
73/8664 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se sai potkut. Miten siinä olisi voitu erehtyä

?

Ensin kuuden viikon pakkoloma, eilen hysteerinen hermostunt kummallinen kuvauspromo ja tänään kenkää.

Tän näki jo Williamin käytöksestä yli vuosi sitten.

Ja jotain lähdettä näille sun väittämille? Buahahhahaa kas kun ei ole!!

On vain faktat minkä hovikin on vahvistanut Meghan ja Harry jäävät omasta halustaan lomalle.

Ja seuraavien päivien aikana tulee myös tälle päätökselle Hovin tuki.

Aavee-mammalle tämä on toki hirveä paikka, pitäisi myöntää että on väärässä..

Usko toki omiin selityksiisi jos siitä saat paremman mielen ja tyydytyksen😂 Faktojen mukaan sinä olet väärässä meagain- hullu😂😂😂 buahahhahhaaA

Vierailija
74/8664 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä siis oli se kuninkaallinen ero, vain veikkaus maanantaista meni pieleen!

Vierailija
75/8664 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luulen, että se on Harry, joka on pitkään toivonut pääsevänsä eroon hovista. Ehkä jo ennen kuin tapasi M:n.

Se varmaan rakastui Meghaniin osittain siitä syystä että se on täysin päinvastainen nainen mitä hovi hänen odotti valitsevan. Veikkaan että Harry on kurkkuaan myöten täynnä tuota hovin touhua.

Vierailija
76/8664 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis missä Meghan kärähti?

Vierailija
77/8664 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höh milläs Meghanin haukkuminen nyt oikeutetaan

Ei kun ihanaa, nyt se häviää julkisuudesta!

Kenkää tuli!

Ihan tosiaanko luulet että he nyt häviävät julkisuudesta? :D Nythän Meghan on entistä vapaampi hankkimaan julkisuutta kaikilla haluamillaan keinoilla kun kuningasperheen säännöt ei estä.

Enemmän se olis Hovissa saanut julkisuutta mutta ilmeisesti sun pienet aivot ei vaan voi käsittää että ei sitten halunnutkaan sitä julkisuutta (niinkuin ovat sanoneetkin)

Varmasti saavat elää vapaammin rapakon toisella puolen, se suotakoon heille. Julkisuudesta eivät varmaan koskaan pääse taustojensa takia koskaan eroon mutta vapaampi elämä on varmaan se mitä eniten toivovat.

Ihminen joka on pyrkinyt näyttelijäksi Hollowoodin ja prinssin vaimoksi ei halunnut julkisuutta? Häätkin piti näyttää telkusta koko maailmalle. Selvähän se :) Ja hei, minähän tykkään Meghanista. Julkisuutta hän kyllä haluaa se nyt on ilmiselvää. 

Eli sun mielestä näyttelijä siis joka haluaa työksensä näytellä elokuvissa haluaa myös automaattisesti koko elämänsä julkisuuteen?

Vierailija
78/8664 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se varmaan rakastui Meghaniin osittain siitä syystä että se on täysin päinvastainen nainen mitä hovi hänen odotti valitsevan. Veikkaan että Harry on kurkkuaan myöten täynnä tuota hovin touhua.

Meghan väsytti Harryn. Harryhän yritti erota.

Vierailija
79/8664 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siinä kohtaa sillä ja Katella on jotain yhteistä!

Vierailija
80/8664 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siinä kohtaa sillä ja Katella on jotain yhteistä!

Kate on vaan osoittautunut täydelliseksi helmeksi. Ei ole kävelevä katastrofi kuten eräät.