Meghan ja Harry ottavat eron kuningasperheestä
Kommentit (8664)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olipas vahva nainen kun ei kestänyt yhtään mitään ja menee voimistamaan toisia vielä- Narsisti ei ikinä opi.
Tukea itselleen Meghan on näistä viimeisimmistä vierailupaikoistaan hakenut. Esittää mukavaa, herttaista ja huolehtivaa, jotta Kanadassa uskotaan hänen puhettaan, ettei hänessä itsessään ole mitään vikaa.
Mä luin viimeiset kaksi sivua tästä ketjusta ja te mammat ootte kyllä päästänne vialla ja pahasti.
Nää jutut on ihan sairaita.. keksimällä pitää keksiä että pääsee haukkumaan.. huh huh..Itse luen tätä ketjua aika huvittuneena ja toisaalta huolestuneena. Kertoohan tämä kirjoittelu aika ikäviä asioita ihmismielestä. Ihminen on laumasielu ja joukossa t yperyys todella kasvaa. Taas nähty täällä.
Ne laumasielutha ryntäsivät Meghania hehkuttamaan ja itsenäisesti ajattelevat varoittelivat alusta saakka että äläkäö uskoko lehtiä vaan tehkää omilla silmillä päätelmät. Ja oltiin nappiin oikeasssa mitä tulossa. Mene vaan itseesi siellä, kuka oli laumasielu?
Älä hätäänny. Lue rauhallisesti ja hengittele. Kyllä se nyt kuitenkin on niin, että Englannin roskalehdistö on pitänyt Meghania pihdeissään alusta alkaen. Viime aikoina voidaan kai puhua jo vainosta. Myös suuri lukijakunta on mennyt täysillä mukaan Meghanin parjaamiseen. Mutta tämähän on tuttua sosiaalipsykologiaa, ihmiset etsivät yhteistä vihollista laumasieluisesti. Halutaan olla enemmistön mukana. Raatelu voi jatkua aivan äärimmäisyyksiin asti ja tietyissä olosuhteissa käydä uhrin kannalta jopa hengenvaaralliseksi. Varmaan moni tietää William Goldingin kirjan Kärpästen herra. Minulle tulee jostain syystä se mieleen tästä ajojahdista.
Samaa mieltä..Ihan ku joku joukkopsykoosi
Harryltä ja Meghanilta on pakko ottaa arvonimi pois, ettei jää käsitystä, että Meghan kykeni höynäyttämään hovia.
Kanadalla on tiukat m—-muuttokriteerit, kaksi työtöntä ei ehkä ole kovin haluttua porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Harryltä ja Meghanilta on pakko ottaa arvonimi pois, ettei jää käsitystä, että Meghan kykeni höynäyttämään hovia.
Ei semmosta voi mitenkään jäädä.😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olipas vahva nainen kun ei kestänyt yhtään mitään ja menee voimistamaan toisia vielä- Narsisti ei ikinä opi.
Tukea itselleen Meghan on näistä viimeisimmistä vierailupaikoistaan hakenut. Esittää mukavaa, herttaista ja huolehtivaa, jotta Kanadassa uskotaan hänen puhettaan, ettei hänessä itsessään ole mitään vikaa.
Mä luin viimeiset kaksi sivua tästä ketjusta ja te mammat ootte kyllä päästänne vialla ja pahasti.
Nää jutut on ihan sairaita.. keksimällä pitää keksiä että pääsee haukkumaan.. huh huh..Itse luen tätä ketjua aika huvittuneena ja toisaalta huolestuneena. Kertoohan tämä kirjoittelu aika ikäviä asioita ihmismielestä. Ihminen on laumasielu ja joukossa t yperyys todella kasvaa. Taas nähty täällä.
Ne laumasielutha ryntäsivät Meghania hehkuttamaan ja itsenäisesti ajattelevat varoittelivat alusta saakka että äläkäö uskoko lehtiä vaan tehkää omilla silmillä päätelmät. Ja oltiin nappiin oikeasssa mitä tulossa. Mene vaan itseesi siellä, kuka oli laumasielu?
Älä hätäänny. Lue rauhallisesti ja hengittele. Kyllä se nyt kuitenkin on niin, että Englannin roskalehdistö on pitänyt Meghania pihdeissään alusta alkaen. Viime aikoina voidaan kai puhua jo vainosta. Myös suuri lukijakunta on mennyt täysillä mukaan Meghanin parjaamiseen. Mutta tämähän on tuttua sosiaalipsykologiaa, ihmiset etsivät yhteistä vihollista laumasieluisesti. Halutaan olla enemmistön mukana. Raatelu voi jatkua aivan äärimmäisyyksiin asti ja tietyissä olosuhteissa käydä uhrin kannalta jopa hengenvaaralliseksi. Varmaan moni tietää William Goldingin kirjan Kärpästen herra. Minulle tulee jostain syystä se mieleen tästä ajojahdista.
Samaa mieltä..Ihan ku joku joukkopsykoosi
Siellähän on kansakunta aika kahtia jakautunutta: Brexitin puolesta tai vastaan. Mikään ei yhdistä niin näppärästi kuin yhteinen vihollinen, joten siitä vain prinssin puoliso mestauspölkylle.
Luulen kyllä, että Brexitin kannattajat ovat enimmäkseen näitä Meghanin ja Harryn kiusaajia. Kautta linjan näkyy kouluttamattomuus, työttömyys, vähäiset älynlahjat, vieraiden vaikutteiden pelko.
He yrittivät lähteä niin että saavat sopimuksen ennen kuin tuon oikeusjutun tietoja alkaa tulla.
No ei ihan mennyt putkeen. Mitä veikkaatte, jääkö Harry jo suosiolla Englantiin sittenkin cai lähteekö Afrikkaan tms?
Avioliitto on ohi jok tap ennen vuotta 2021.
Ihmettelen, että tämä ketju saa täällä olla. Sanomilta aika riskialtista. Tämä on kuitenkin heidän lehtensä keskustelupalsta ja täällä on ihan hirveitä viestejä. Kelle ne pitäisi toimittaa? Ison-Britannian suurlähetystölle? Ei kai ulkomaisen ihmisenkään kunniaa saa loukata miten sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, että tämä ketju saa täällä olla. Sanomilta aika riskialtista. Tämä on kuitenkin heidän lehtensä keskustelupalsta ja täällä on ihan hirveitä viestejä. Kelle ne pitäisi toimittaa? Ison-Britannian suurlähetystölle? Ei kai ulkomaisen ihmisenkään kunniaa saa loukata miten sattuu.
Sen verran olen instagramia vilkaissut, että esim. siellä sussexit saa kyllä aika paljon tiukkaa palautetta ihan englantilaisilta.
Hän on vuotanut itsestään uusia kuvia Daily Mailiin.
Näyttää siltä että hänellä on ollut koko kuninkaallisuuden ajat tavarat valmiina Kanadassa.
Ilmiselvä tarkoitus oli vain piipahtaa imuroimassa Englannissa kaikki mitä irti lähtee.
Kohta varmaan käy ilmi että Frogmoren kupariammeet yms on myöskin Ksnadassa😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen verran olen instagramia vilkaissut, että esim. siellä sussexit saa kyllä aika paljon tiukkaa palautetta ihan englantilaisilta.
Mikä oikeusjuttu? Harry ja Meghan haastoi roska lehti Daily mailin luvatta julkaistusta yksityiskirjeestä, jonka Thomas M luovutti (rahasta?) lehdelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, luulisi suomalaisten olevan fiksumpia. Instagramissa voi myös pyytää poistamaan viestit, jotka ovat harassment / bullying. Tai sisältävät kiroilua, vihaa jne.
Tämä ketju on ihan luokaton, sisältää mielenvikaiseksi nimittelyä, salaliittoteorioita, aivan sairas. Ei tällaista pitäisi sallia kenestäkään eikä ole sallittukaan. Jostain syystä Sanoma nyt kokee tämän asialliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä oikeusjuttu? Harry ja Meghan haastoi roska lehti Daily mailin luvatta julkaistusta yksityiskirjeestä, jonka Thomas M luovutti (rahasta?) lehdelle.
Juurikin se. Ja Meghanhan herjasi isäänsä lehdessä, valehteli kirjeen sisällöstä minkä jälkeen isä vain oikaisi sylttytehtaan valheet.
Ja vastapuoli on Mail on Sunday
Meghan tulee häviämään jutun. Ei mitään toiveita.
Käsittelisikö julkisen sanan neuvosto? Onhan tämä kuitenkin aikakauslehden ylläpitämä keskustelupalsta.
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen ihmetellyt. Miten täysin tuntemattomasta ihmisestä joka ei mitenkään uhkaa suomalaista ihmistä voidaan kirjoittaa mitä kamalampia asioita jotka täyttävät vähintään kunnialoukkauksen kriteerit ? Varsinainen joukkopsykoosi ruokkii itse itseänsä ,eikä siihen puututa! Miksi ? Seuraavaksi Sanoma sitten tekee jutun tästä etusivulleen vai mikä voi kaiken tarkoitus? Vastuuta nyt Sanomilta!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen ihmetellyt. Miten täysin tuntemattomasta ihmisestä joka ei mitenkään uhkaa suomalaista ihmistä voidaan kirjoittaa mitä kamalampia asioita jotka täyttävät vähintään kunnialoukkauksen kriteerit ? Varsinainen joukkopsykoosi ruokkii itse itseänsä ,eikä siihen puututa! Miksi ? Seuraavaksi Sanoma sitten tekee jutun tästä etusivulleen vai mikä voi kaiken tarkoitus? Vastuuta nyt Sanomilta!!
Kahdesta kilpailevasta iltapäivälehdestä juuri Iltasanomat on se, joka on tästä tapauksesta tehnyt kohuotsikoita ja -juttuja. Ovat lähteneet ihan vain hakemaan klikkauksia ja siksi tämäkin ihmismielen töhnä saa olla täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mitä tarvetta tämä "palaute" täyttää tavallisen maija-matti suomalaisen elämässä?? Brittihovi ylipäätään ei vaikuta suomalaisen ihmisen elämään millään lailla!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itsehän te jahtasitte erittäin rumasti juuri täälläkin niitä jotka näkivät mitä on tulossa, että heijastelet ihan omia pyrkimyksiäsi nyt muihin. Mene vaan peilin eteen mokoma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mitä tarvetta tämä "palaute" täyttää tavallisen maija-matti suomalaisen elämässä?? Brittihovi ylipäätään ei vaikuta suomalaisen ihmisen elämään millään lailla!!
Ihan samassa Eu ssa ollaan. Samasta kukkarosta tukiaiset tähän rumbaan mennyt.