Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meghan ja Harry ottavat eron kuningasperheestä

Vierailija
08.01.2020 |

Uusin ig postaus Sussex Royals sivulla.

Kommentit (8664)

Vierailija
2781/8664 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin HRH:t lähtee, eli eivät ole enää jatkossa kuninkaallisia korkeuksia. Kuningatar toisaalta käyttää heistä sanaa Sussexit, joten sama kaava kuin Dianalla ja Sarahilla. Lisäksi kuningatar sanoo, että he ovat edelleen tärkeä osa ”my family”, ei ”royal family”. Ovat siis tervetulleita perhejuhliin, mutta ei enää virallisiin tilaisuuksiin keräämään huomiota omille bisneksilleen.

Jenkeissä ja Kanadassa ei tuollaisiin asioihin taatusti kiinnitetä huomiota vaan surutta voivat esiintyä Englannin kuninkaallisina suhdeverkostoa ja liiketoimia sopiessaan ja luodessaan.

Mihinpä Meghan jatkossakaan käytöksestään pääsee, tulee samalla lailla rikkomaan välit sopimuskumppaneihinsa kuin tähänkin saakka. Voi se loukata vielä George Clooneytä, Oprahia, Obamaa jne. samalla lailla kuin omaa perhettään ja kuninkaallista perhettä.

Jos Oprah päätyy tavalliseksi kansalaiseksi, niin hän päätyy myös hylättyjen kerhoon.

Riittää, että Oprah esittää Meghanin mielestä turhan kriittisiä kysymyksiä, jotta Meghan on jatkossa kuin ei Oprahia tuntisikaan, vaikka kuinka nyt yrittää päästä tämän ystäväpiiriin.

Niin, miten Amerikan A-listan julkkikset olisivat nyt ikuisesti varattu Meghanin ystäviksi, kun tähän saakka kaikki muutkin perhe- ja ystävyyssuhteet ovat tavanneet katketa syystä tai toisesta?

Vierailija
2782/8664 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun Harry sanoo goodbyet kuninkaalliselle hömpötykselle niin Chelsy vois olla hänestä kiinnostunut. Harryn sanotaan kosineen Chelsyä aikanaan mutta tämä kieltäytyi ja valitsi suhteen purkamisen. Ja kun Chelsy ja Harry kummatkin selkeästi rakastavat Afrikkaa ja viihtyvät siellä mutta Meghan ei... 

Taitaa Harry aikanaan jättää Meghanin taakseen ja muuttaa Afrikkaan ...Elävät siellä sitten Chelsyn kanssa avoimessa suhteessa Harryn tehdessä hiljaista hyväntekeväisyyttä Kuningattaren nimissä olevissa järjestöissä:)

Semmoinen pikku juttu, että Harry on iskä. Joten kyllä Meghan, Archie ja Kanada menee Chelsyn ja Afrikan ohi.

Siellähän se puoliksi musta lapsi Afrikassa hyvin pärjää.

Yrittihän äitisikin sitä mutta ei onnistunut. Liikaa ylipainoa ja kroonistuneita tulehduksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2783/8664 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahhaaa kirjoitin jo ekoilla sivuilla että kuningatar tukee heidän päätöstään ja ei tosiaan ole potkinut heitä pihalle.

Mammat ne väitti kiven kovaa että potkut on saatu, vaan kuinkas kävikään!

Sen jälkeen alkoi valitus että hovin rahat kyllä kelpaa ja tittelit ja asunnot. Nyt on selvinnyt niinkuin ilmoittivatkin: eivät halua hovin rahoja ja tuskin titteleitäkään.

Koittakaa nyt mammat ottaa joku muu silmätikuksi.. oishan se varmaan ollu mukavaa kun ois saanut Meghania haukkua:D

Miksi ihmeessä Ellu olisi halunnut nuo jättää epäsuosituimpina kuninkaallisina omalle tontilleen? No korkeintaan Harryn, hän sanoo olevansa erittäin pettynyt menettäessään työntekijät.

Töissähän niitten piti olla. Ja sitten on muut perheasiat vasta.

Miten tyhmä olet?

Hahahhaaa no itse hön sanoi että olivat halunneet heidät pitää!! Eivätkä tosiaan ole epäsuosituimpia kuninkaallisia.

Kuinka tyhmä itse olet?

Täällä mammat kiven kovaa ovat vuositolkulla väittäneet että Meghan on tyrkky ja nyt sai mitä halusi eli prinsessaksi hoviin ja hovin rahat.

No nyt nähtiin että ei halunnut, halusi ainoastaan olla rakastamansa miehen kanssa, hovin rahat ja tittelit eivät kiinostaneet varsinkaan kun niiden saamikseksi joutui koko ajan mielisairauden juorujen kohteeksi.

Mieluummin elää Harryn kanssa onnellisena sivussa kuninkaallisista tehtävistä ja luopuivat rahoista sekä luultavasti titteleistä.

Kuule tuo tiedote on työnantaja Kuningattaren, ja sattumoisin tiedän hänen toivoneen ongelman poistumista silmistään useammin kuin kerran ja arvaappa ihan itse minkä ongelman.

Nainen joka käärmeilee keskellä hovia sai ensin lähteä Kensingtonista ja nyt koko maasta niin käytä aivojasi.

Tuolla ei puhuta suoraan tällaisia vaan asiat ilmaistaan hienovaraisesti jos suinkin. Ellu oli ollut niin shokissa tiedotteistaan että ei pitkään aikaan.

Mutta mt ongelman edessä on hän aseeton. Jos esittää sellaista niin sitten saa lomaa, aina.

No nyt repesin, ai sä oikein tiedät mitä kuningatar ajattelee.. just joo😂😂😂😂😂 tää oli kyllä tämän ketjun paras vale😂😂

Luuletko että Joutuivat Kensigtonista kevyesti pois? Ja että se oli Harrylle mieluista? Hän on itse valittanut joutuneensa syrjään. Elluhan nämä päätökset tekee.

Vierailija
2784/8664 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä tittelit otetaan pois. se on aivan varma asia.  rahahanat menee kiinni samantien.

Ei mene rahahanat kiinni. Harrylla on aika mittavasti aikaisemmin omaksi saatua rahaa, miljoonia, niin varmaan niilläkin elelee lopun elämänsä. Mutta ei isukki poikaansa hylkää, pappa betalar jatkossakin. Vain se 5% suuruinen julkinen tuki jää pois, koska Harry ja Meghan päättivät luopua siitä itse. Eikä ne ole perheestä eroamassa, muuttavat vaan muualle osaksi aikaa. 

Vierailija
2785/8664 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahhaaa kirjoitin jo ekoilla sivuilla että kuningatar tukee heidän päätöstään ja ei tosiaan ole potkinut heitä pihalle.

Mammat ne väitti kiven kovaa että potkut on saatu, vaan kuinkas kävikään!

Sen jälkeen alkoi valitus että hovin rahat kyllä kelpaa ja tittelit ja asunnot. Nyt on selvinnyt niinkuin ilmoittivatkin: eivät halua hovin rahoja ja tuskin titteleitäkään.

Koittakaa nyt mammat ottaa joku muu silmätikuksi.. oishan se varmaan ollu mukavaa kun ois saanut Meghania haukkua:D

Miksi ihmeessä Ellu olisi halunnut nuo jättää epäsuosituimpina kuninkaallisina omalle tontilleen? No korkeintaan Harryn, hän sanoo olevansa erittäin pettynyt menettäessään työntekijät.

Töissähän niitten piti olla. Ja sitten on muut perheasiat vasta.

Miten tyhmä olet?

Hahahhaaa no itse hön sanoi että olivat halunneet heidät pitää!! Eivätkä tosiaan ole epäsuosituimpia kuninkaallisia.

Kuinka tyhmä itse olet?

Täällä mammat kiven kovaa ovat vuositolkulla väittäneet että Meghan on tyrkky ja nyt sai mitä halusi eli prinsessaksi hoviin ja hovin rahat.

No nyt nähtiin että ei halunnut, halusi ainoastaan olla rakastamansa miehen kanssa, hovin rahat ja tittelit eivät kiinostaneet varsinkaan kun niiden saamikseksi joutui koko ajan mielisairauden juorujen kohteeksi.

Mieluummin elää Harryn kanssa onnellisena sivussa kuninkaallisista tehtävistä ja luopuivat rahoista sekä luultavasti titteleistä.

Kuule tuo tiedote on työnantaja Kuningattaren, ja sattumoisin tiedän hänen toivoneen ongelman poistumista silmistään useammin kuin kerran ja arvaappa ihan itse minkä ongelman.

Nainen joka käärmeilee keskellä hovia sai ensin lähteä Kensingtonista ja nyt koko maasta niin käytä aivojasi.

Tuolla ei puhuta suoraan tällaisia vaan asiat ilmaistaan hienovaraisesti jos suinkin. Ellu oli ollut niin shokissa tiedotteistaan että ei pitkään aikaan.

Mutta mt ongelman edessä on hän aseeton. Jos esittää sellaista niin sitten saa lomaa, aina.

No nyt repesin, ai sä oikein tiedät mitä kuningatar ajattelee.. just joo😂😂😂😂😂 tää oli kyllä tämän ketjun paras vale😂😂

Kyllä tuo ihan puhetta on ollut.

Harhat pahenee vaan

Mitenkä ne ovat harhoja kun kai itsekin luit mistä Harry valitti: eristämisestä. Kensingtoniin hän halusi jäädä keskiöön. Meghan taas koki Nottinghan Cottagen pettymykseksi.

Ilmeisesti sinä pidät ihan jonain toisena henkilönä sillä kohtelet erittäin huonosti täällä. En ole sinun eijojasi.

Vierailija
2786/8664 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä tittelit otetaan pois. se on aivan varma asia.  rahahanat menee kiinni samantien.

Ei mene rahahanat kiinni. Harrylla on aika mittavasti aikaisemmin omaksi saatua rahaa, miljoonia, niin varmaan niilläkin elelee lopun elämänsä. Mutta ei isukki poikaansa hylkää, pappa betalar jatkossakin. Vain se 5% suuruinen julkinen tuki jää pois, koska Harry ja Meghan päättivät luopua siitä itse. Eikä ne ole perheestä eroamassa, muuttavat vaan muualle osaksi aikaa. 

Kyn kuningatar kuolee, nuo rahat siirtyvät Williamin taakse. Hän ei noille niitä jakele.

Vierailija
2787/8664 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen että kuningasperhe laskee että liitto on joka tapauksessa ohi parissa vuodessa ja Harry palaa sitten kotiin.

Luulen samaa. Ja vaikka Harry on mennyt hirveällä kiireellä naimisiin ja hankkinut lapsen, vaikka häntä on varoiteltu ja kehotettu himmaamaan tahtia, niin luulen, että paluu on helppo, vaikka nöyryyttävää varmasti olisi tuollainen virhe tunnustaa. Valtaosa kanssaihmisistä ajattelisi, että mitäs minä sanoin. Kansa kuitenkin varmasti näkisi hänet ressukkana, ehkä jopa uhrina, joka vaan rakastui väärään tyyppiin. Sympaattinen romantikko saisi helposti anteeksi, jos nyt tuota ilmaisua voisi tällaisessa yhteydessä käyttää.

Haluan lapsi mutta en voi odottaa koska olen jo vanha...

Yleensä noille kuninkaallisille tuppaa tulemaan lapsia aika pian avioitumisen jälkeen, olivatpa nuoria tai vanhoja.

Se kuuluu etikettiin. Se on niiden ammatti. 

Vierailija
2788/8664 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen että kuningasperhe laskee että liitto on joka tapauksessa ohi parissa vuodessa ja Harry palaa sitten kotiin.

Luulen samaa. Ja vaikka Harry on mennyt hirveällä kiireellä naimisiin ja hankkinut lapsen, vaikka häntä on varoiteltu ja kehotettu himmaamaan tahtia, niin luulen, että paluu on helppo, vaikka nöyryyttävää varmasti olisi tuollainen virhe tunnustaa. Valtaosa kanssaihmisistä ajattelisi, että mitäs minä sanoin. Kansa kuitenkin varmasti näkisi hänet ressukkana, ehkä jopa uhrina, joka vaan rakastui väärään tyyppiin. Sympaattinen romantikko saisi helposti anteeksi, jos nyt tuota ilmaisua voisi tällaisessa yhteydessä käyttää.

Entä poikansa? Harry palaa kotiinsa ja poika jää Kanadaan?

Vierailija
2789/8664 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyn kuningatar kuolee, nuo rahat siirtyvät Williamin taakse. Hän ei noille niitä jakele.

Charles rahoittaa Williamia ja Harrya. Jatkossakin. Ei ole rahat mummolta tullutkaan vaan isukilta!

Vierailija
2790/8664 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näen jo sieluni silmin Harryn sellaisena Edwardin kaltaisena surullisen hahmon ritarina - kruunusta luopunut Edwardhan oli loppuelämänsä turhautunut, Wallisin nöyryyttämä (lukuisia sangen julkisia pettämisiä). Siihen helvettiin on varmaan ollut kauhea herätä - mitä olen mennyt tekemään. Sinun on palvottava ja vannottava ikuista rakkautta, 'vuosisadan rakkaustarinaa', naiselle, joka halveksi sinua ja nauttii ahdingostasi. Ja sinä olet ihan itse vapaaehtoisesti rakentanut oman häkkisi. Kuljet rikkaiden taloissa näyttelyesineenä ja pilkattavana. Mainostelet vähän sitä ja tätä. Enemmän tätä. Jotain halpaa roinaa. 

Ihan noin kurjana en Harryn tulevaisuutta näkisi, sillä jotenkin tuntuu, että Meghan hylkää Harrynkin jossain vaiheessa, jonka jälkeen Harry pääsee palaamaan entiseen asemaansa kotimaahansa ja pystyy entistä paremmin arvostamaan elämäänsä Englannissa.

Samaa mieltä siitä, että Meghanille Harry vaikuttaa nyt olevan juurikin näyttelyesine ja käyntikortti haluamaansa asemaan Kanadassa ja USA:ssa.

Video Disney-roolin hankinnasta osoittaa Meghanin taktiikan laittaa Harry puhumaan puolestaan "mainosmiehenä" haluamiaan asioita saadakseen.

Vierailija
2791/8664 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on selvää, että jos ei halua osallistua täysipainoisesti muun perheen työhön, niin että myös tuloja valtion ja hovin kassasta vastaavasti pienennetään. Totta kai Harry ja Meghan saavat halutessaan asettaa oman perhe-elämänsä ja bisneksensä etusijalle, mutta sen pitäisi merkitä sitä, että he tulevat sitten jatkossa toimeen omillaan. Ja varmaan tulevatkin ilman ongelmia - onhan kummallakin jo entuudestaan varallisuutta ja sijoituksia yms.

Vierailija
2792/8664 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan lapsi mutta en voi odottaa koska olen jo vanha...

Yleensä noille kuninkaallisille tuppaa tulemaan lapsia aika pian avioitumisen jälkeen, olivatpa nuoria tai vanhoja.

Se kuuluu etikettiin. Se on niiden ammatti. 

Ei saakeli... tää veti kyllä pohjat :D

Vierailija
2793/8664 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pojan kanssa tietty

Vierailija
2794/8664 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selittäkää joku, mitä HRH-tittelin menetys käytännössä tarkoittaa? Onko se siis muutakin kuin vain sanoja?

Se tuo mukanaan miljoonien arvoiset edut kuten matkustamisen ( siksi kaikkien kuninkaallisten käyttämät varat matkustamiseen ovat julkisia, britit haluavat tietää mihin verovarat menevät ja kuka niitä eniten käyttää) ja turvamiehet jne jokaisessa maassa. esim. Nyt Kanadassa Kanada hankkii heille turvallisuusmääräysten mukaiset systeemit 24h/7. Ne sitten maksetaan Kanadalle kuninkaallisesta raha-arkusta. 

Vierailija
2795/8664 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Charles rahoittaa Williamia ja Harrya. Jatkossakin. Ei ole rahat mummolta tullutkaan vaan isukilta!

Rahat ovat tulleet sieltä Cornwallista ja se kuuluu Walesin prinssille.

Eli Williamillw kun Charles on kuningas.

Vierailija
2796/8664 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu täysin siitä, miten poika sopii Meghanin suunnitelmiin siinä vaiheessa.

Vierailija
2797/8664 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää tietoja : Catherine EI ole Sandringahamin päätalossa mukana.

Meghan ei aio palata ollenkaan ellei lehdistöä pysäytetä ja Kuningatar tottele hänen toivettaan. 

(No hänhän sen määrää tietysti. Harmi kun Philip kurvasi pois, eikä jäänyt kokoukseen. )

Kuinka pysäytetään lehdistö vapaassa maailmassa? Hullu toive!

Vierailija
2798/8664 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuningattaren oma omaisuus periytyy kyten Balmoral ja Sadringhan ja muuta. Ja testamenti suhteen hänella vapaat kädet, vain valtion rahat ja omaisuus toisin, menee kruununperijälle.

Vierailija
2799/8664 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia ei ole niin yksikertainen sillä Charlesin myöntämä raha ei ole hänen omassa hallinnassaan ihan tÿasin vaikka puhutaan " yksityisestä tilistä". Charles maksaa siis Harrylle Sussexin herttuana olemisesta johtuvista menoista rahaa, ei suoranaisesti pojalleen vaan Sussexin herttualle. Tili ei niinkään ole yksityinen vaan se koostuu tuloista Dutchy of Cornwall jonka herttua Charles on nyt mutta joka automaattisesti siirtyy Williamille kun Charlesista tulee kuningas. Varoja ei siis ole tarkoitettu yksityiseen käyttöön vaan tukemaan hänen poikiensa työtä omissa herttuakunnissaan. Harry ei saanut rahaa ennenkuin meni naimisiin vaan hänen menonsa menivät hänen isänsä talouden mukana. Harryn piti siis mennä naimisiin jotta saa oman herttuakunnan jota isännöi ja pystyy nauttimaan taloudellista hyötyä siitä. Charles ei pysty perustelemaan lahjoituksia tililtä pojalle joka asuu ulkomailla ja tekee omia bisneksiään. Britit kritisoivat jo sitä että hän maksoi Meghanin pukeutumisen siltä samaiselta tililtä että ei se niin yksityinen tili loppujen lopuksi sitten olekaan. 

Vierailija
2800/8664 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahat ovat tulleet sieltä Cornwallista ja se kuuluu Walesin prinssille.

Eli Williamillw kun Charles on kuningas.

Charles luopuu Cornwallista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän