Listatkaa minulle ihania asioita
Yritän selvitä ylös masennuksesta. Listaa minulle ihania asoita..mielellään ei kovin kalliita, tai voi olla joku sellainenkin.
Kommentit (55)
positiivisen kommentin kirjoittaminen / positiivisen kommentin lukeminen
ruokintapaikan lintujen seuraaminen
Liikunnan ilo, mielellään 8-10 km kävelyä sopii minulle, joskus riittää kolmekin, katkaisee arkea kivasti.
Siivoaminen perusteellisesti, lakanoiden vaihto, tuuletus, jne.
Uudet verhot, matto tai taulu piristävät kummasti.
Päiväunet.
Suihku ja sauna. Tulee niin freesi olo. Suihkuun on pakko päästä päivittäin.
Hyvä asiaohjelma elokuva tai sarja.
Kuppi kahvia.
Puhelu sukulaiselle tai ystävälle.
Pitkä kävely. Se kävelyn rytmi rauhoittaa ja voi vaan jatkaa ja jatkaa. Ajatukset loksahtelevat paikoilleen tai tipahtavat kokonaan kyydistä. Jos sitten kohtaa vielä vaikka leikkiviä koiria, iloisia lapsia, söpöjä vanhuksia, hupaisan röyhkeän lokin tai kaikkea tarkkailevan kissan, niin kävely on jo ihan huippu! Jos jossain vaiheessa uskaltaa oikaista selkänsä ja nostaa katseen ihan siitä välittömästä läheisyydestä... sitten avautuu jo kokonainen maailma. Vielä pieni hymy, vaikka vain sisäänpäin, ja vaikka kuinka mustan sarkastisesti, niin avot!...
Itselle mieluisa vapaaehtoistyö ihmisten tai eläinten parissa, jossa voi oikeasti auttaa ja vaikuttaa asioihin.
Faith kirjoitti:
Ensimmäiset kevätpäivät ovat tulossa: auringonvalo lisääntyy, ilmassa tuoksuu sulava maa, tuuli on lempeämpi. Pääsiäisen aika on ihanaa.
Sitä ennen aurinkoiset talvipäivät. Ja jos niitä ei tule, vaan harmaa sää jatkuu, niin ainakin runebergintortuista ja laskiaispullista saa vähän iloa.
Useimmille mt-ongelmaisille kevät on pahin vuodenaika.
Mullekin. En ole ap.
Pienenkin tekemättömän työn valmiiksi saaminen
Ulkona ruoanjakelussa seisoskelu, sitten kotiin paluu kahvinkeitto ja syöminen.
valokuvaaminen