Shirly Karvinen julkaisi bikinikuvia Thaimaan lämmöstä – seuraajien karu reaktio
Napataanpa omaksi ketjukseen.
Shirlykin on julkaissut suunnilleen samanlaiset poseerauskuvat Thaimaan lämmöstä kuin Maisa:
Kommentit (142)
Voi tsiisus, että pitää ihmisen vajota alas tällaisien kuvien kanssa. En arvosta yhtään. Se yksikin suutari asennossa istumiskuva oli karmea.
Komppaan ekaa vastausta, totaalisen absurdia toimintaa. Ikään kuin se naama tai kroppa siitä muuttuisi jos sitä ei joka päivä kuvaa :D
Shirly näyttää upealta. Kai se harmittaa ihmisiä, en muuta syytä keksi. Pakkohan noita kuvia ei ole kenenkään katsoa jos itsensä esittely ottaa aivoon.
Miksi niitä bikinikuvia yleensäkin pitää julkaista?
Itse en julkaise eikä tule ikävää palautetta, niin yksinkertaista! 😀
Ja sitten muka kilahdetaan paasaamaan, jos joku sanoo poikkipuolisen sanan näistä poseerauksista... Huoh.
Mun mielestä on sinänsä ihmeellistä, että ihminen julkaisee materiaalia julkiseen jakoon ja odottaa että kaikki palaute olisi pusipusia ja naminamia?
Miksi vain positiivinen arvostelu on sallittu?
Onko tässä sama juttu kuin rasismissa, että se toimii vain yhteen suuntaan?
Nää sarat ja shirlyt valittaa koko ajan kun kaikki palaute ei olekaan myönteistä. Kai sillä valittamisellakin pääsee sit lehteen jos ei oo muuta sanottavaa.
Suomalaisella miehellä on oikeus mennä naimisiin kiinalaisen naisen kanssa
Siis hei haloo! Nämä ovat kuvia! Ne on laitettu Instagramiin, johon laitetaan kuvia. Jos ahdistaa, miksi niitä kuvia pitää käydä vahtaamassa? Noissa kuvissa nyt ei edes ollut mitään ihmeellistä.
En tiedä, naurattaako vai itkettääkö nämä ihmiset ,joiden on ihan pakko päästä sanomaan jokaiseen kuvaan tai uutiseen "kylläpäs on taas turhaa, mitä minä tällä tiedolla teen, yhdistän jollekin, jota kiinnostaa" -aivopierujaan. No lakkaa seuraamasta niitä instatypyjä ja seiskaa ja iltalehden viihdeuutisia, jos ei kiinnosta.
Mitä se taas uhriutuu? Joka kerta kun se antaa jotain kommenttia, se on pekkää vikinää ja voivottelua! Säälinhakua ja huomiohuor*amista.
Tuollaiset ihmiset ovat rasittavia. Ei tuota jaksa erkkikään.
No höh, olisivat nyt edes julkaisseet tuossa jutussa niitä "karuja reaktioita".
Ukko37 kirjoitti:
Mun mielestä on sinänsä ihmeellistä, että ihminen julkaisee materiaalia julkiseen jakoon ja odottaa että kaikki palaute olisi pusipusia ja naminamia?
Kerro yksikin syy, miksi viattomiin kuviin pitää mennä antamaan negatiivista palautetta. Minä en keksi yhtäkään syytä. Se kuvien laittajakaan ei tarkoita niillä kuvilla mitään pahaa. Mitä hyötyä sinulle on siitä, että saat haukkua jotakuta rumaksi?
Eri asia, jos on kyse jostain mielipiteestä tai keskustelua herättävästä aiheesta, silloin toki on suotavaa antaa kritiikkiä, jos sen hyvin perustelee. Mutta kauniin ihmisen kaunis kuva. Minä en keksi yhtäkään asiallista motiivia, miksi sitä pitää mennä kritisoimaan. Maailma on paljon mukavampi paikka elää, jos ei täytetä sitä turhalla negatiivisuudella.
Onpas täällä paljon kateellisia naisia.
Jotkut treenaa kovasti toiset taas venyttävät kättä päivittäistä sipsipussia kohti.
Ukko37 kirjoitti:
Se on just näin. Eikös nämä yleensä mesoa kovaan ääneen miten ei kiinnosta yhtään mitä muut ajattelee, mutta kovastipa tuntuu kiinnostavan jos huomio onkin negatiivista.
Erkki Espoosta kirjoitti:
Mitä se taas uhriutuu? Joka kerta kun se antaa jotain kommenttia, se on pekkää vikinää ja voivottelua! Säälinhakua ja huomiohuor*amista.
Tuollaiset ihmiset ovat rasittavia. Ei tuota jaksa erkkikään.
Eli on ihan ok, että Shirlyn vihaaja vikisee ja voivottaa instassa ja Erkki Espoosta vauvapalstalla, mutta ainoa, jota on aiheettomasti loukattu, ei saisi näin tehdä.
Voipahan sitten uhriutua, kun nimenomaan naisilta tulee kovaa palautetta. Että miksi yhhyhyy kun minäkin olen nainen, naisten kuuluu pitää yhtä.
Vierailija kirjoitti:
Voipahan sitten uhriutua, kun nimenomaan naisilta tulee kovaa palautetta. Että miksi yhhyhyy kun minäkin olen nainen, naisten kuuluu pitää yhtä.
No mikähän pointti tässäkin nyt taas oli. Jos siellä naiset olivat haukkumassa, minkäs Shirly sille voi?
Vierailija kirjoitti:
Ukko37 kirjoitti:
Se on just näin. Eikös nämä yleensä mesoa kovaan ääneen miten ei kiinnosta yhtään mitä muut ajattelee, mutta kovastipa tuntuu kiinnostavan jos huomio onkin negatiivista.
Sano vielä, miksei kiusaaminen ja haukkuminen saisi sattua? Onko sinua koskaan kiusattu tai haukuttu?
En käsitä tuota jatkuvaa reissaamista ja itsensä kuvaamista milloin, missä, mitenkin.