Millainen ihminen syö lörtsyjä tai lihapiirakoita?
Kommentit (27)
Jos tosiaan haluat tietää niin asettaudu Prisman einestiskin kulmille kameran kanssa päiväksi pariksi. Mitä täällä kyselet?
Minä vain uneksin lihapiirakoista ja pasteijoista - mutta en syö niitä koskaan, koska ovat niin lihottavia ja vatsani menee nykyisellään niistä sekaisin, valitettavasti.
Ihan hyvää harvoin nautittuna, jos tuunaa vähän.
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Me syodaan. Mina, melkein 45-vuotias ulkosuomalainen, ja mun 31-vuotias iranilainen poikaystava.
Saadaan ehka kerran tai kaksi vuodessa tuliaisina Suomesta mm. lihapiirakkapaketti, se kylla syodaan aina hartaudella hitaasti nautiskellen ja valiin sinappia, ketsuppia ja suolakurkun paloja (ellei satu olemaan myos kurkkusalaattia). Samalla tulee myos karjalanpiirakoita vai mita riisipiirakoita ne nykyaan on, seka HK:n sininen ja ruisleipaa. Kaikki on harvinaista herkkua. :)
Ei kuulu aisaan, mutta kysyn silti - Oletteko muslimeja?
Kylla se siina mielessa varmaan kuuluu etta epailen ettei joku HK:n lenkki tai lihis ole ihan porsaanlihavapaita tuotteita ;)
Eli siis ei olla, ihan ateisteja ollaan molemmat ja jouluna oli kinkku (ja punkku). :)
Vierailija kirjoitti:
Minä vain uneksin lihapiirakoista ja pasteijoista - mutta en syö niitä koskaan, koska ovat niin lihottavia ja vatsani menee nykyisellään niistä sekaisin, valitettavasti.
Ei ne ole sen lihottavampia kuin mikään muukaan. Esim. Eilen söin kaksi fetapasteijaa. Toissapäivänä pakastepizzan, tänään ostin lihiksen. Olen 165/50. Ei se mitä syö vaan kuinka paljon.
Eräs työkaveri aina jaksoi mainita, miten hänen poikansa ei ole ikinä syönyt lihapiirakoita (ne on ilmeisesti kaiken pahan alku ja juuri). Kerran sitten olikin uutta kerrottavaa, poika oli kaverin luona sellaisen syönyt, eikä ollut siitä ollenkaan tykännyt :'D