Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen syö lörtsyjä tai lihapiirakoita?

Vierailija
08.01.2020 |

Varsinkaan eines sellaisia. Hyi!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälkänen?

Vierailija
2/27 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka ymmärtää hyvän päälle, erityisesti se lörtsyjä syövä. Nam!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gurmee-ruokaa rakastava köyhä maatiaispossu, kuten minä.

Vierailija
4/27 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautavatsainen. Itselle tulee moisista vehnärasvapalleroista ihan kauhea närästys, eivätkä edes maistu kovin hyviltä.

Vierailija
5/27 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen tekee tällaisia aloituksia?

Vierailija
6/27 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka edes miettii tämmöistä, no varmaan trolli.

Vierailija
7/27 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lörtsy on herkkujen herkku, erityisesti vadelmahillolla <3

Vierailija
8/27 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. minä, yksin elävä 42 v. it-ammattilainen (nainen). En viitsi nähdä ruoan eteen vaivaa joten syön aina jotain valmista. Lihapiirakat on yksi vakiojuttuni pakastepizzojen ja hampurilaisten lisäksi. 

Vierailija
9/27 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Willi veikkaus: Ahmatti ja herkuttelija, joka lipsuu terveellisestä ruokavaliostaan.  :D

Meniks tää nyt oikein?

Vierailija
10/27 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lörtsyt on hyviä, täällä Porissa en ole niitä nähnyt myynnissä niin en ole pitkään aikaan niitä syönyt. PKS niitä sai kyllä kaupasta.

Vierailija
11/27 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lörtsy on saksaksi Das Lörzü.

Vierailija
12/27 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudenkodissani noita oli jatkuvasti. Kun muutin omilleni, aloin opetella ruoantekoa ja syön pääasiassa itse tehtyä ruokaa. Mutta nyt kun mainitsit, voisi ostaa ekan lihispaketin pitkiin pitkiin aikoihin, ja nakkeja ja kurkkusalaattia ja mättää pitkästä aikaa oikein kunnolla!

Vierailija
13/27 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lörtsy on saksaksi Das Lörzü.

Ei vaan Die Lörzinger

Vierailija
14/27 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihikset on hyviä! Sinappia ja ketsuppia väliin. Ovat tosin harvinaista herkkua, kun eivät ole terveellisimmästä päästä.

Vierailija
15/27 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me syodaan. Mina, melkein 45-vuotias ulkosuomalainen, ja mun 31-vuotias iranilainen poikaystava. 

Saadaan ehka kerran tai kaksi vuodessa tuliaisina Suomesta mm. lihapiirakkapaketti, se kylla syodaan aina hartaudella hitaasti nautiskellen ja valiin sinappia, ketsuppia ja suolakurkun paloja (ellei satu olemaan myos kurkkusalaattia). Samalla tulee myos karjalanpiirakoita vai mita riisipiirakoita ne nykyaan on, seka HK:n sininen ja ruisleipaa. Kaikki on harvinaista herkkua. :) 

Vierailija
16/27 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lörtsyjä en ole syönyt koskaan, mutta lihapiirakoita (niitä pyöreitä) tulee syötyä ehkä parin vuoden välein, kun tulee nostalginen olo.

Vierailija
17/27 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penskana söin mielelläni lihiksiä, nykyään olen vege niin vedän vihiksiä. Väliin juustoa, paistettu kananmuna, salaattia, tomaattia, ketsuppia, majoneesia... mmm. Tulipa nälkä. Ja arvaa mitä ap? Olen hoikka. Oho! Kato niitä ei tarvitse syödä 24/7.

Vierailija
18/27 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lörtsyn syön ehdottomasti kun eksyn Savonlinnaan kesällä täältä lounaisesta Suomesta. Kuuluu käyntiin. Lihapiirakoita harvemmin, varsinkaan kaupan eineksiä. Kapakkareissun päätteeksi nakkarilla tilattu lihapiirakka kahdella nakilla oli peruseväs joskus aikoja sitten kun nakkareita vielä oli olemassa. Saattoi joskus olla illan kohokohta..

Vierailija
19/27 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Me syodaan. Mina, melkein 45-vuotias ulkosuomalainen, ja mun 31-vuotias iranilainen poikaystava. 

Saadaan ehka kerran tai kaksi vuodessa tuliaisina Suomesta mm. lihapiirakkapaketti, se kylla syodaan aina hartaudella hitaasti nautiskellen ja valiin sinappia, ketsuppia ja suolakurkun paloja (ellei satu olemaan myos kurkkusalaattia). Samalla tulee myos karjalanpiirakoita vai mita riisipiirakoita ne nykyaan on, seka HK:n sininen ja ruisleipaa. Kaikki on harvinaista herkkua. :) 

Ei kuulu aisaan, mutta kysyn silti - Oletteko muslimeja?

Vierailija
20/27 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Ei kuulu aisaan, mutta kysyn silti - Oletteko muslimeja?

asiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi