Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka petit tai petät kumppaniasi?

Vierailija
08.01.2020 |

Mikä ajaa tai ajoi sinut tekemään niin? Miksi haluat kahta suhdetta samaan aikaan? Tuntuuko se hyvältä?

Kommentit (332)

Vierailija
121/332 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myyntimies-Mynttinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petin kumppaniani eräällä baarireissulla. Oli todella viinanhuuruinen ilta eikä tapahtumasta jäänyt paljon muistikuvia.

Parisuhteessani oli ollut/ on edelleen joitakin ongelmia, joista olen lukemattomat kerrat yrittänyt keskustella ja puhua, mutta asiat eivät ole muuttuneet. En tiedä varmaa syytä miksi petin, koska tunteita minulla ei ole muita kuin tätä omaa kumppaniani kohtaan. Alkoholi kai vei kontrollin, järjen ja harkintakyvyn pois.

Seksi tämän baarituttavuuden kanssa ei ollut hyvää emmekä ole olleet sen jälkeen yhteydessä.

En näe itseäni paskana ihmisenä tms, vaikka tiedänkin mokanneeni. Kerroin heti seuraavana aamuna kumppanilleni, mutta hän ei halunnut erota. Itse ehdotin eroa. Meillä menee nykyään hyvin.

Hyvä, että tunnunustit pettämisen. Siitä pisteet sinulle, juuri noin pitäisikin toimia. Älä juo enää itseäsi humalaan, jos et pysty kontrolloimaan tilannetta vaan päädyt viinanhuuruissa jonkun kanssa sänkyyn.

Mitäs hyvää tuossa tunnustamisessa oli??

Surkeaa ja pateettista omantunnon ”pesemistä” ja pahan olon siirtämistä toiselle!

Jos pettää, pitää pystyä kantamaan seuraukset (lue: huono omatunto) ... YKSIN!

Se, että tunnusti asian puolisolle ja oli edes sen jälkeen rehellinen vaikka pettikin. Ja hänellä oli pettämisestä huono omatunto, joka kertoo siitä että ei ole kuitenkaan täysin vastuuton ihminen, joka ei välitä puolisostaan tippaakaan.

Menee ehkä vähän saivarteluksi, mutta kumminkin...

Ei ketään loukkaa varsinainen pettäminen, vaan siitä kuuleminen.

Väärin. Enemmän kuin pettäminen minua loukkaisi kertomatta jättäminen eli valehtelu. Sen jälkeen eniten luottamuksen rikkominen ja rakkaudettomuuden määrä kun pystyy tuollaiseen tekoon. Tämän vuoksi onkin tapanani sanoa, että jos edes fantasioit kanssani muista naisista - mene jo silloin. Et rakasta minua _ minulle_ tarpeeksi.

Mutta edelleenkin...

Valheesta pitäisi ensin jäädä kiinni, ennenkuin voisit loukkaantua siitä, eikö vain?

Tässä on tämä harha voimissaan että mikään salailu ja toisen kumppanin oma yksityinen maailma ei muka näkyisi mitenkään parisuhteessa.

Puuttuu avoimuus ja sellainen me- henki , mikä on mahdollista vain jos ei ole salaisuuksia.

Tuo loukkaa .

Ja huom!!

En tarkoita tällä sitä ettei saisi olla omia harrastuksia, menoja ja kavereita.

Kyllä saa, mutta niistä voi puhua avoimesti.

Ennemmin näen harhana sen, että pettäjän huono omatunto/salailu automaattisesti ”näkyisi” jotenkin siinä varsinaisessa parisuhteessa...

Mutta turha kiistellä, kukin uskoo mihin tykkää.

Vierailija
122/332 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sika

Vientiporsas...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/332 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lähde suhteeseen yksiavioisen ihmisen kanssa, jos et pysty yksiavioisuuteen.

Ihan yksinkertaista, en ymmärrä miten tämä voi olla niin vaikeaa tajuta.

Minä sanon alussa, että haluan kahdenkeskisen suhteen, jossa molemmat ovat uskollisia. Jos se on joku kynnyskysymys ja pitää saada "potkua" muualta, en halua alkaa suhteeseen. Valehtelu on väärin, ja tässä asiassa täysin mustavalkoista. 

Yhtäkään hyvää, oikeuttavaa syytä pettämiselle ei ole olemassa. Lupasit olla yksiavioinen, olet yksiavioinen tai eroat. 

...vaikka tietenkin tosiasiassa kyse on siitä, että varattu saa enemmän huomiota koska on todistettavasti haluttava. Moni pettäjä ei saisi yhtä paljon huomiota muilta, jos ei olisi suhteessa. Sehän siinä kiikastaakin, eikö? Yksin maristaan kun mistään ei saa ja kaikilla on korkeat kriteerit, suhteessa ollessa keikutaan pää pilvissä, "olen maailman paras, saan kenet vaan"-asenteella. Ei uskalleta jättää, koska yksin ollessa itsevarmuutta ei löydy, eikä näin ollen kumppaneitakaan.

Kun ei ole sitä hätävara-puolisoa kotona joka tekee sen, ettei pettäjä pelkää pakkeja koska ei jää yksin.

En tule ikinä ymmärtämään pettämistä enkä pettäjiä, ja toivoisin että se olisi edelleen rikos. Koska sitähän se on - uhrille jää traumoja ja mahdollisuus löytää uusi rakastettu pienenee, koska ei luota enää. Samoin käy esim. monille parisuhdeväkivallan ja raiskauksen uhreille. 

Yhtäkään syytä en näe sille, että petetään eikä jätetä. Lapset eivät ole syy, paska liitto on lapsille huonompi kuin eronneet vanhemmat. 

Jos lupaat olla pettämättä, niin et petä. Niin se nyt vaan yksinkertaisesti menee, kun sovit jotain. Muissakin asioissa sovitusta pidetään kiinni - miksi parisuhde olisi eri asia? Vai pitääkö pettäjä parisuhdetta jotenkin arvottomana asiana josta tehdään pelkkiä leikki-sopimuksia? Jos haluat vierasta, eroa. Muuten sanallasi ei ole mitään merkitystä missään muussakaan asiassa - koska sinähän olet kykeneväinen satuttamaan toisia, ja selittämään itsellesi minkä tahansa rappeuman moraalissasi. Pettäjillä on kaikilla päässä vikaa, terve ihminen ei halua satuttaa toisia. Terve ihminen myöskin tietää, mikä satuttaa, koska terveellä ihmisellä on empatiakyky. Pettäjältä en uskoisi enää mitään, edes sitä mihin kellonaikaan on sovittu että tavataan. Mikä estää rikkomasta mitä tahansa sopimusta tai lupausta, jos edes parisuhdetta ei kunnioita paskan vertaa? Senhän pitäisi olla yksi isoimpia luottamusasioita joka vaikuttaa koko elämään. Jos kykenee rikkomaan suurissa asioissa, mikä estää rikkomasta pienimmissäkin?

Heitän aina kaveripiiristäni pettäjät, enkä koskaan lainaa heille rahaa enkä päästä enää kotiini tms. Mikä estää heitä varastamasta, väittämästä etten koskaan lainannut, tai vaikka ajamasta autolla ylitseni? Osoittihan tyyppi jo, että kykenee satuttamaan ihmistä, jota hän muka rakastaa, eikä kunnioita sopimuksia paskaakaan. :D

Vierailija
124/332 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt pettämistä.

”Kerran täällä vaan eletään” nämä velliperseet mainostavat, ja silti eivät kanna vastuuta valinnoistaan ja teoistaan. Turha siinä on syytellä huonoa tai väljähtynyttä suhdetta, katso pettäjä peiliin? Siellä se syyllinen näkyy.

Samoin en ymmärrä näitä taloudellisen tilanteen takia ”ei voi erota”-tapauksia-> Onko petetty samaa mieltä kun jäät kiinni?

Harvemmin pettäjä näissä taloudellisesti kannattavissa suhteissa on varakkaampi osapuoli. Kolmantena ryhmänä kulissiliitot, joilla pääsee brassailemaan naapureille ja sukulaisille kuinka ME ei erota koskaan. Samalla isäntä jyystää naapuria ja emäntä huolehtii, että kate riittää kortilla.

Tärkeintä on miltä näyttää ulkopuolisille :D Hankkisitte pettäjät reilusti oman elämän ja ottaisitte itse vastuun elämästänne, ennen kuin alatte pettämään ketään. Mutta eihän se sovi, koska vaihtoehtona on, joko tyytyä väljähtäneeseen liittoon tai olla yksin, jos lähtee ennen kun on kakkonen valmiina, ja sehän ei sovi näille liskoille.

Vierailija
125/332 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epätyydyttävä ja kylmä parisuhde aviomiehen kanssa (avioliitossa 28v.). Taloudellsesti ei kannata erota. Kaipaan hellyyttä, läheisyyttä ja intohimoista seksiä. Virkistäydyn vieraissa. Olen erittäin tyytyväinen. Jokainen on oman onnensa seppä.

Ei kaduta.

Tarkoittaako tuo "taloudellisesti ei kannata erota" sitä, että teillä on avioehto ja sinä jäisit erossa nuolemaan näppejäsi?

Vierailija
126/332 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä lähde suhteeseen yksiavioisen ihmisen kanssa, jos et pysty yksiavioisuuteen.

Ihan yksinkertaista, en ymmärrä miten tämä voi olla niin vaikeaa tajuta.

Minä sanon alussa, että haluan kahdenkeskisen suhteen, jossa molemmat ovat uskollisia. Jos se on joku kynnyskysymys ja pitää saada "potkua" muualta, en halua alkaa suhteeseen. Valehtelu on väärin, ja tässä asiassa täysin mustavalkoista. 

Yhtäkään hyvää, oikeuttavaa syytä pettämiselle ei ole olemassa. Lupasit olla yksiavioinen, olet yksiavioinen tai eroat. 

...vaikka tietenkin tosiasiassa kyse on siitä, että varattu saa enemmän huomiota koska on todistettavasti haluttava. Moni pettäjä ei saisi yhtä paljon huomiota muilta, jos ei olisi suhteessa. Sehän siinä kiikastaakin, eikö? Yksin maristaan kun mistään ei saa ja kaikilla on korkeat kriteerit, suhteessa ollessa keikutaan pää pilvissä, "olen maailman paras, saan kenet vaan"-asenteella. Ei uskalleta jättää, koska yksin ollessa itsevarmuutta ei löydy, eikä näin ollen kumppaneitakaan.

Kun ei ole sitä hätävara-puolisoa kotona joka tekee sen, ettei pettäjä pelkää pakkeja koska ei jää yksin.

En tule ikinä ymmärtämään pettämistä enkä pettäjiä, ja toivoisin että se olisi edelleen rikos. Koska sitähän se on - uhrille jää traumoja ja mahdollisuus löytää uusi rakastettu pienenee, koska ei luota enää. Samoin käy esim. monille parisuhdeväkivallan ja raiskauksen uhreille. 

Yhtäkään syytä en näe sille, että petetään eikä jätetä. Lapset eivät ole syy, paska liitto on lapsille huonompi kuin eronneet vanhemmat. 

Jos lupaat olla pettämättä, niin et petä. Niin se nyt vaan yksinkertaisesti menee, kun sovit jotain. Muissakin asioissa sovitusta pidetään kiinni - miksi parisuhde olisi eri asia? Vai pitääkö pettäjä parisuhdetta jotenkin arvottomana asiana josta tehdään pelkkiä leikki-sopimuksia? Jos haluat vierasta, eroa. Muuten sanallasi ei ole mitään merkitystä missään muussakaan asiassa - koska sinähän olet kykeneväinen satuttamaan toisia, ja selittämään itsellesi minkä tahansa rappeuman moraalissasi. Pettäjillä on kaikilla päässä vikaa, terve ihminen ei halua satuttaa toisia. Terve ihminen myöskin tietää, mikä satuttaa, koska terveellä ihmisellä on empatiakyky. Pettäjältä en uskoisi enää mitään, edes sitä mihin kellonaikaan on sovittu että tavataan. Mikä estää rikkomasta mitä tahansa sopimusta tai lupausta, jos edes parisuhdetta ei kunnioita paskan vertaa? Senhän pitäisi olla yksi isoimpia luottamusasioita joka vaikuttaa koko elämään. Jos kykenee rikkomaan suurissa asioissa, mikä estää rikkomasta pienimmissäkin?

Heitän aina kaveripiiristäni pettäjät, enkä koskaan lainaa heille rahaa enkä päästä enää kotiini tms. Mikä estää heitä varastamasta, väittämästä etten koskaan lainannut, tai vaikka ajamasta autolla ylitseni? Osoittihan tyyppi jo, että kykenee satuttamaan ihmistä, jota hän muka rakastaa, eikä kunnioita sopimuksia paskaakaan. :D

Wow!

Olipas pitkä vuodatus... :-o

Varsin hyvin perusteltu kyllä.

Unohdat nyt kyllä sen, että hyvin harva SUUNNITTELEE pettävänsä heti suhteen alussa.

Väittäisin että enemmistö on jopa sillä mielellä ettei koskaan tule pettämään...

...tästäkin huolimatta, 36% on uskoton jossakin elämänsä vaiheessa, eli noin joka kolmas.

Miten tämä selittyy?

No sillä, että elämän varrella sattuu ja tapahtuu, ja se kuuluisa ”tilaisuus tekee varkaan”

Vierailija
127/332 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petin kumppaniani eräällä baarireissulla. Oli todella viinanhuuruinen ilta eikä tapahtumasta jäänyt paljon muistikuvia.

Parisuhteessani oli ollut/ on edelleen joitakin ongelmia, joista olen lukemattomat kerrat yrittänyt keskustella ja puhua, mutta asiat eivät ole muuttuneet. En tiedä varmaa syytä miksi petin, koska tunteita minulla ei ole muita kuin tätä omaa kumppaniani kohtaan. Alkoholi kai vei kontrollin, järjen ja harkintakyvyn pois.

Seksi tämän baarituttavuuden kanssa ei ollut hyvää emmekä ole olleet sen jälkeen yhteydessä.

En näe itseäni paskana ihmisenä tms, vaikka tiedänkin mokanneeni. Kerroin heti seuraavana aamuna kumppanilleni, mutta hän ei halunnut erota. Itse ehdotin eroa. Meillä menee nykyään hyvin.

Hyvä, että tunnunustit pettämisen. Siitä pisteet sinulle, juuri noin pitäisikin toimia. Älä juo enää itseäsi humalaan, jos et pysty kontrolloimaan tilannetta vaan päädyt viinanhuuruissa jonkun kanssa sänkyyn.

Surkeaa ja pateettista omantunnon ”pesemistä” ja pahan olon siirtämistä toiselle!

En todellakaan olisi voinut jättää kertomatta. Minusta oli itsestäänselvää, että kerron, koska halusin antaa kumppanilleni valinnan päättää millaisen ihmisen kanssa jakaa elämänsä. Itsekin haluaisin tietää jos hän pettäisi. Kyse ei ollut mistään omantunnon pesemisestä todellakaan vaan kertominen nyt oli vähintä, mitä tuossa tilanteessa pystyin tekemään hänen hyväksensä.

Vierailija
128/332 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että tunnusti asian puolisolle ja oli edes sen jälkeen rehellinen vaikka pettikin. Ja hänellä oli pettämisestä huono omatunto, joka kertoo siitä että ei ole kuitenkaan täysin vastuuton ihminen, joka ei välitä puolisostaan tippaakaan.

Väärin. Enemmän kuin pettäminen minua loukkaisi kertomatta jättäminen eli valehtelu.

No ei se kyllä sinua loukkaisi pätkääkään koska et tietäisi siitä koskaan.

Vierailija
129/332 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Enemmän kuin pettäminen minua loukkaisi kertomatta jättäminen eli valehtelu.

Luultavasti tulisi ilmi. Tuollaisilla jutuilla on taipumus tulla.

Sivusta.

Vierailija
130/332 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan olisi voinut jättää kertomatta. Minusta oli itsestäänselvää, että kerron, koska halusin antaa kumppanilleni valinnan päättää millaisen ihmisen kanssa jakaa elämänsä. Itsekin haluaisin tietää jos hän pettäisi. Kyse ei ollut mistään omantunnon pesemisestä todellakaan vaan kertominen nyt oli vähintä, mitä tuossa tilanteessa pystyin tekemään hänen hyväksensä.

Tämä! Valinnan mahdollisuus. Haluanko minä olla ihmisen kanssa joka pystyy tuollaisiin tekoihin - tiedostaen ne.

Vierailija
131/332 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aasian viennissä paljon työreissussa. Olen aina pitänyt aasialaisists tyttömäisistä naisista, etenkin businestyyli miellyttää silmää; hoikkia ja sorjia, sukat tai sukkahousut. Alusta saakka olen käyttänyt täällä palveluja, ja osttainhan tämä kuuluu kauppatapaankin. Minun avuoliitollani ja kotielämälläni ei on näiden asioiden kanssa aivan yhtä paljon tekemistä kuik liikelounaiden - puhdas nolla. Perustarpeiden tyydytystä erilaisessa virikkeellisessä ympäristössä. Ihan Normaalia!

Ei vai on? Häh?

Joo, hutiloitua kirjoitusta. Ei ole siis mitään tekemistä perhe-elämäni kanssa. En edes laske tätä ”pettämiseksi”.

Ei liioin ole pettämistä sekään että vaimosi hoitaa omat perustarpeidensa tyydytyksen missä milloinkin sillä välin kun olet Aasian matkalla?

Ei tietenkään. Ei se järvi soutamalla kulu.

Vierailija
132/332 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti tulisi ilmi. Tuollaisilla jutuilla on taipumus tulla.

Sivusta.

No ei todellakaan ole, jos ei siis se vieraissa käyvä osapuoli halua sen tulevan ilmi, tai ole muuten vaan liian tyhmä solmimaan kengännauhojakaan.

Vierailija
133/332 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä jotka perustelee pettämistään antakoon puolisolle täysin samat vapaudet. Ja ensinnäkin, pariutukaa vain sellaisen kanssa jonka kanssa kemiat kohtaa myös petipuuhissa. Se kun on yleensä olennaisimpia parisuhteen osia.

Exän kanssa sovittiin että ennen jätetään kuin petetään ja vuosia myöhemmin kun häneltä hiipui seksihalut, erottiin. Eli en käynyt panemassa muita, vaikka loppuajasta kosketuksia ei ollut pitkään aikaan lainkaan. Nyt sinkkuna olenkin sitten nähnyt jos jonkinmoista säätäjää ja petturia, eikä paljon parisuhde kiinnosta.

3 varattua miestä panisi vaikka päivittäin jos päästäisin. Heidän syynsä ilmeisimmin nämä: 1. on hulluna minuun/olen aina hyvää seuraa, 2. minun kanssani on kipinää ja intohimoa mitä avioseksissä ei ja 3. vaimo on haluton(myös melko paljon minua vanhempi..)

Vierailija
134/332 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahimmat pettäjämiehet, joiden kanssa olen seurustellut, olivat ammatiltaan lääkäri ja Aasiassa työmatkoilla ravaava insinööri.

”Aasiassa työmatkoilla ravaava insinööri” on aivan varma tapaus. Tuonne hakeudutaan syystä että.

Vierailija
135/332 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun nyt kohdalle osui. Työkaverin kanssa (ei työskennellä päivittäin samassa työpisteessä). Molemmat tahoillaan naimisissa ns. ihan hyvässä, mutta väljähtäneessä suhteessa. Sopimus, on että tällä mennään niin pitkään kun hyvältä tuntuu, niin pitkään kun molemmilla lapset pieniä ei edes mietitä muita vaihtoehtoja (eli eroa nykyisistä /uusioperheitä).

Pidetään yhteyttä viesteillä ja tavataan, kun pystytään lyhyesti työpäivän lomassa (eli ilmoitan kotona, että töitä on esim. tunti pidempään kuin oikeasti tms.) tai jos/kun vapaapäivät sattuu kohdalleen (välillä osutetaan kohdalleen työvuorotoiveiden avulla), niin useamman tunnin ajan silloin.

Lyhemmät tapaamiset ja viestit enemmänkin sielujen sympatiaa eli lähekkäin oloa ja juttelua, halittelua, pusuttelua. Pidemmillä tapaamilla seksiä ja intohimoa. 

Tässä on minun mielestäni nykymaailmassa malliesimerkki epäitsekkäästä toiminnasta! Ulkoistettu seksin/läheisyyden/sielusympatian saanti. Eikä sekään ehkä aitoa. Ja ihan vaan ”lasten takia”.

Eiköhän tuota ole valitettavasti ollut maailman sivu. Lapset saavat mahtavan parisuhdemallin. Opetelkaa ihan sinkkuvanhemmiksi jos ette pysty kunnioittavaan parisuhteeseen. Ja tulee vain mieleen että montakohan muuta yhtä ihkua suhdetta petoskumppanilla on...

Vierailija
136/332 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen Tinderi-treffeiltä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aasian viennissä paljon työreissussa. Olen aina pitänyt aasialaisists tyttömäisistä naisista, etenkin businestyyli miellyttää silmää; hoikkia ja sorjia, sukat tai sukkahousut. Alusta saakka olen käyttänyt täällä palveluja, ja osttainhan tämä kuuluu kauppatapaankin. Minun avuoliitollani ja kotielämälläni ei on näiden asioiden kanssa aivan yhtä paljon tekemistä kuik liikelounaiden - puhdas nolla. Perustarpeiden tyydytystä erilaisessa virikkeellisessä ympäristössä. Ihan Normaalia!

Ei vai on? Häh?

Joo, hutiloitua kirjoitusta. Ei ole siis mitään tekemistä perhe-elämäni kanssa. En edes laske tätä ”pettämiseksi”.

Pettäminen on yleensä perhe-elämän kieltämistä.

Eikä ole! Pettäminen on omien ja itsekkäiden tarpeiden tyydyttämistä..

Jokainen hoitaa oman seksuaalisuutensa. Jos on mieltymyksiä tietyllä osa-alueella, ja silti haluaa normaalin perhe-elämän, on kehiteltävä siihen sopivat kuviot.

Mutta ei ajatella että sillä puolisolla olisi oikeus tietää, vaan valehdellaan? Vaikka hyvin tiedetään että osa sukupuolitaudeista saattaa tarttua vaikka käyttää kondomia, puhumattakaan siitä että se saattaa rikkoutua. Kyllä minun mielestäni kumppanilla olisi oikeus tietää kuinka vähän välität hänen terveydestään. Avoimuutta peliin, pelkurit.

Varatut miehet ovat pahimpia paljaallapanijoita!

Uskomatonta mutta totta.

Vierailija
137/332 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin toivon, että kaikki pettäjät joutuu myös petetyiksi. Pettäminen on pahinta, mitä voi puolisolleen tehdä. Erotkaa ensin ja uittakaa sitten vehkeitänne missä mieli tekee.

Höpsistä.

Uskottomuudesta kiinni jääminen on pahinta mitä voi puolisolleen tehdä.

Mielestäni pettäminen ei itsessään ole niin mahdottoman paha asia, mutta puolisoaan pitää kunnioittaa sen verran edes, että peittelee jälkensä tarpeeksi hyvin.

Eli selvennetäänpä tätä. Pettäminen - eli toisen luottamuksen rikkominen - ei ole paha asia jos siitä ei jää kiinni, ja on tarpeeksi psykopaatti peittääkseen jälkensä?

Junalauta mikä narsistilogiikan helmi!

Olet ymmärtänyt täysin oikein.

”Mitä silmä ei näe, sitä sydän ei sure”-fraasi pätee ihan hyvin tässäkin paikassa.

Entä ”sen minkä rakkuloina, haisevana vuotona ja kutinana alapäässä tuntee, se satuttaa”?

Ei mulla oikein muuta ole sinulle neuvoa kuin että älä pane tautisia.

Nainen ei välttämättä tiedä kantavansa tautia eikä miehet todellakaan sellaisia kysele! Paljaalla vaan...ja sitten kotona uudestaan. Hrrr...

Vierailija
138/332 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoastaan omissa fantasioissani kuvitteellisen henkilön kanssa.

Eikö tärpännyt parinvalinnassa, vai miksi pitää irl tyytyä - ja sitten fantasioida toisenlaisista?

Tuota toista osapuolta ei ole enää vähään aikaan huvittanut.

Keskutelu/terapia/ero.

Tai sivusuhde, jos ei tuollaiset kiinnosta.

Kuinka avuttomia aikuiset ihmiset ovat kun ei voi sinkkuna elää? Silloin voi huoletta panna ketä haluaa.

Vierailija
139/332 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoastaan omissa fantasioissani kuvitteellisen henkilön kanssa.

Eikö tärpännyt parinvalinnassa, vai miksi pitää irl tyytyä - ja sitten fantasioida toisenlaisista?

Tuota toista osapuolta ei ole enää vähään aikaan huvittanut.

Keskutelu/terapia/ero.

Tai sivusuhde, jos ei tuollaiset kiinnosta.

Kuinka avuttomia aikuiset ihmiset ovat kun ei voi sinkkuna elää? Silloin voi huoletta panna ketä haluaa.

Niin. Asia ei vaan mene noin. Esimerkiksi juuri nuo Aasiassa pikkutytöissä ravaavat vientiporsaat saavat kiksinsä tuosta vaimonsa kusettamisesta ja kaksinaismoralismista. Narsismia ja psykopatiaa.

Vierailija
140/332 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hirveä tarina! Ja vielä paskaa seksiä? Halusit varmaan kuolla pois pitkään?

Joo ei ollut hyvää seksiä todellakaan, mitä nyt seksiltä tuntemattoman kanssa voi yleensä olettaa... Ja kyllä, tapahtuma kaduttaa edelleen. Tiedän loukanneeni kumppaniani niin paljon kuin on mahdollista.

Tunsin pitkään syyllisyyttä ja tunnen edelleen, vaikka kumppanini sanookin päässeensä yli tapahtuneesta jo ajat sitten. Hänestä tuo pettäminen ei edes ollut niin iso asia. Itse taisin enemmän havahtua tilanteeseemme pettämisen jälkeen ja tajusin alkaa olemaan kiitollisempi kaikesta. Ehkä joku päivä pystyn antamaan itselleni kokonaan anteeksi kumppanini loukkaamisen.

Hyvä että olit rehellinen ja hyvä jos suhteen tila parani, omituisella tavalla kylläkin. Tosin tuosta olen erimieltä että uuden tuttavuuden kanssa olisi aina huonoa seksiä. Paras seksikumppanini oli baaripoka ja meillä oli sen mahtavan yön jälkeen kuuma puolitoistavuotinen seksisuhde. Mutta olimmekin molemmat sinkkuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan