Onko kumppanillasi tarpeeksi iso?
Onko kumppanillasi tarpeeksi iso?
Mutta en nyt sano että tarpeeksi iso MIKÄ. Saat itse päättää mistä asiasta kirjoitat. Jos kumppanillasi suinkin on mitä hyvänsä pientä tai keskikokoista tai suurta niin kirjoita siitä.
Kommentit (21)
Voisi olla isompi, ei mahdu nyrkki.
On mutta on nykyään useimmiten liian löysä.
Kyllä. Suuri sydän ja hauis sekä housuissa 18cm
Vierailija kirjoitti:
Maha on iso.
Onko tarpeeksi iso? Toivotko että olisi isompi?
Pieni sillä on valitettavasti. Vaikka sanotaankin, ettei koko ratkaise vaan miten sitä käyttää, ei se paljoa lohduta. Hän siis ei käytä sitä yhtään hyvin. Ihan laiskasti hoitelee hommat. Ne pienet varsi-imurit on ihan turhia.
On. Kaunis, sopusuhtainen ja pituus n. 20 cm. Ei ainakaan alle. Vain yksi isompi muna on mahtunut joukkoon ja noin sadan miehen kanssa olen harrastanut seksiä. Löytö ja varsinainen kultajyvä, josta olen pitänyt huolta kohta jo 10 vuotta.
Puolisollinani on tarpeeksi iso. Sinne mahtuu hyvin sisälle ja on mielyttävän pehmeä ajettava. Mutta kuluttaa rutkasti bensaa.
On! Just tänään katsellessani sitä koko komeudessaan, mietin mielessäni, miten sopivan iso se onkaan.
Ei valitettavasti ole. Unelmani on aina ollut joku Versaillesin kokoinen palatsi, mutta joudun tyytymään mieheni ihan tavalliseen n. 150 neliöiseen omakotitaloon. Eikä ole varaa yhteenkään palvelijaan, paitsi joskus harvoin, jos pitää remontoida jotain ihan tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Pieni sillä on valitettavasti. Vaikka sanotaankin, ettei koko ratkaise vaan miten sitä käyttää, ei se paljoa lohduta. Hän siis ei käytä sitä yhtään hyvin. Ihan laiskasti hoitelee hommat. Ne pienet varsi-imurit on ihan turhia.
Pistin omani vaihtoon samasta syystä... Siis sen vekottimen.
Kyllä on. Ympärysmitta 62 cm.'
En minäkään kerro, mikä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistin omani vaihtoon samasta syystä... Siis sen vekottimen.
Samoin. Ei siinä auta temput eikä taidot, jos koko tai teho on riittämätön.
nysäkulli. onneksi on salarakkaat joilta voi hakea tyydytyksen
Välillä tuntuu, että on liiankin pieni. Kun oikein innostutaan höyläämään, tulee yläraja vastaan. Mutta helpompi saada nollattua.
Mulla on aika iso pää, muttei se vaimoa nyt ainakan liikoja ole haitannut.