Maahan räkiminen - miksi tätä vielä tehdään?
Mikään ei ole kuvottavampaa, kuin ihminen, joka kaiken kansan nähden ryystää nenästään ja keuhkoistaan limaa ja keltaista mönjää ja räkäisee sen paakun keskelle jalkakäytävää muiden tallottavaksi.
Kerran saman tempun teki eräs isä, joka toi lastansa päiväkotiin. Siis rykäisi kunnon keltalimalöllön keskelle päiväkodin pihaa, siis pihan sisäpuolelle, keskelle siihen, mistä kaikki lapset konttaa ja kävelee.
Kävelin hänen perässään ja näin sen.
Kommentit (27)
Toistuvasti ja vuosia kestänyt räkiminen jonkun asunnon lähellä voi jollekin puolimieliselle olla vallan osoittamista. Kiusa se on ja ahdistelua! Että katsos, minä voin! Pitäisi aiheton ja tahallinen sellainen kiusanteko kieltää!
Rahat menee sähkölaskuun niin ei ole turhuuksiin kuten nenäliinoihin varaa.
Mihin sitä pitäs räkästä jos ei maahan Men inte på golvet. Te hienohelmat pysykää kotonanne. Minä en edes kiinnitä huomiota ihmisten sylkemisiin, kuseehan koiratkin minne sattuu.
Tämä aloituspas tuli sopivasti, kun eilen vastaani tuli kaltaiseni näköinen tyyppi ja räki juuri sillä hetkellä, kun olin hänen vieressä, että olipas siinä kiva hetki. Vieläpä minun suuntaani räki.
Miksei niitä oman elimistön tuottamia limoja voi niellä ja sitten aikanaan kakkia nätisti pönttöön? Miksi se pitää sylkeä ulos? Tai miksei voi käyttää nenäliinaa?
Tiedän tuollaisen ihmisen. Tekee sitä missä vain.
Silti pojat paljon enemmän. Ja tytöt yleensä sentään lopettavat tuon aikuistuessaan, harva enää kaksikymppisenä räkii. Aikuisissa miehissä sen sijaan on paljon kammottavia räkäkurluja. Oikein siistin ja tyylikkään näköisten miestenkin olen nähnyt räkivän, ei rajoitu vain tiettyyn porukkaan tämä tapa.