Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maahan räkiminen - miksi tätä vielä tehdään?

Vierailija
07.01.2020 |

Mikään ei ole kuvottavampaa, kuin ihminen, joka kaiken kansan nähden ryystää nenästään ja keuhkoistaan limaa ja keltaista mönjää ja räkäisee sen paakun keskelle jalkakäytävää muiden tallottavaksi.

Kerran saman tempun teki eräs isä, joka toi lastansa päiväkotiin. Siis rykäisi kunnon keltalimalöllön keskelle päiväkodin pihaa, siis pihan sisäpuolelle, keskelle siihen, mistä kaikki lapset konttaa ja kävelee.
Kävelin hänen perässään ja näin sen.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä harrastaa ikävä kyllä tytöt ja pojat.

Yököttävää. Bussipysäkillä saattaa olla ihan siistin näköinen, hienosti pukeutunut naispuolinen teini, joka äkkiä rykäisee kunnon läjän keskelle tietä. Hyiiiii...

Silti pojat paljon enemmän. Ja tytöt yleensä sentään lopettavat tuon aikuistuessaan, harva enää kaksikymppisenä räkii. Aikuisissa miehissä sen sijaan on paljon kammottavia räkäkurluja. Oikein siistin ja tyylikkään näköisten miestenkin olen nähnyt räkivän, ei rajoitu vain tiettyyn porukkaan tämä tapa.

Vierailija
22/27 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistuvasti ja vuosia kestänyt räkiminen jonkun asunnon lähellä voi jollekin puolimieliselle olla vallan osoittamista. Kiusa se on ja ahdistelua! Että katsos, minä voin! Pitäisi aiheton ja tahallinen sellainen kiusanteko kieltää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat menee sähkölaskuun niin ei ole turhuuksiin kuten nenäliinoihin varaa.

Vierailija
24/27 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sitä pitäs räkästä jos ei maahan Men inte på golvet. Te hienohelmat pysykää kotonanne. Minä en edes kiinnitä huomiota ihmisten sylkemisiin, kuseehan koiratkin minne sattuu.

Vierailija
25/27 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloituspas tuli sopivasti, kun eilen vastaani tuli kaltaiseni näköinen tyyppi ja räki juuri sillä hetkellä, kun olin hänen vieressä, että olipas siinä kiva hetki. Vieläpä minun suuntaani räki.

Vierailija
26/27 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei niitä oman elimistön tuottamia limoja voi niellä ja sitten aikanaan kakkia nätisti pönttöön? Miksi se pitää sylkeä ulos? Tai miksei voi käyttää nenäliinaa? 

Vierailija
27/27 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tuollaisen ihmisen. Tekee sitä missä vain.