Tindermies halusi nuolla omat spermansa
Olin kiihkeillä Tinder-treffeillä viikonloppuna. Seksi oli hyvää ja sitä sai riittävästi. Kuitenkin tapahtui jotain, mihin en ole ennen törmännyt. Lauettuaan sisääni, mies halusi nuolla minut puhtaaksi. Siis nuolla omat spermansa pois jalkojeni välistä. Ajattelin, että nuolkoot jos haluaa ja hän todellakin teki niin.
Onko tämä ihan ns. normaalia tai tavallista? En ole tällaiseen törmännyt ja parin hyvän ystäväni kanssa kun olin jutuissa, niin hekään eivät ole törmänneet tällaisiin miesten mieltymyksiin.
N21
Kommentit (38)
Aina yhdynnän aikana mietin, että tällä kertaa haluan nuolla spermani pimpistä heti aktin jälkeen. Mutta laukeamisen tapahduttua se ajatus tuntuu kuvottavalta, enkä pysty siihen. Onko kellään muulla samankaltaista vammaa?
Enemmän Tinder-deitit ja paljaalla vetely tässä hirvitti.
Minä nuolen kyllä vaikka sisään olisi jo useammatkin lastit laskettu (omiani!). En nyt tarkoituksella, mutta kyllä sitä siinä ohessa väkisin tulee varmaan lipsaistuakin. En ole niin nirso nuollessa. Pienet menkkaveretkin menee siinä samalla - kunhan on ennen pesty, ettei ole hautunutta.
Vierailija kirjoitti:
Olen haaveillut että mies nuolisi spermat minusta ja toisi ne minulle suuhun suutelemalla.... vielä ei ole tapahtunut.
Meillä mies nuolee spermat pyllystä kun sieltä aikanaan valuvat ja antaa ne mulle suuhun. Ihanaa!!
Ei mun mielestä outoa ollenkaan. Mulle on useampikin mies tehnyt noin, ex oli ihan hulluna kyseiseen toimintaan. Lähes aina lauettuaan avasi mun haarani ja sanoi jotain tyyliin "Mä haluan putsata sut". Mun mielestä törkeän kiihottavaa.
M46 kirjoitti:
Aina yhdynnän aikana mietin, että tällä kertaa haluan nuolla spermani pimpistä heti aktin jälkeen. Mutta laukeamisen tapahduttua se ajatus tuntuu kuvottavalta, enkä pysty siihen. Onko kellään muulla samankaltaista vammaa?
Aika usein jokin asia tuntuu tosi kiihottavalta ennen orgasmia, mutta sitten orgasmin jälkeen ei yhtään. Veikkaisin että itselleni esim pissaleikit olisi tällainen, sen perusteella miltä se on tuntunut itsekseen leikkiessä. Omaa spermaa olen kyllä maistanut ja lauennutkin omaan suuhuni, mutta en ole koskaan niitä toisesta ihmisestä nuollut pois. Sperman syöminen ei tosin ole tuntunut vastenmieliseltä lauettuanikaan.
Erittäin typerää, jos oikeasti antaa paljaalla kellekään uudelle, oli sitten "Tinder-mies" tai ei. Se tuossa aloituksessa oli huolestuttavaa, ei mikään muu. En usko, että noin nuoret ovat noin tyhmiä, joten arvelen "21 v:tä" trolliksi. Kuulemani mukaan nuoret käyttävät kumia kunnes on käyty testeissä yhdessä.
Muutoin saattaisin olla yllättynyt, jos mies vain nuolisi omansa pois, muttei jatkaisi orgasmin nuolemista minulle.
Sellaiset miehet ovat ihania, jotka eivät pelkää kiimalimoja eivätkä omia nesteitään. Kesken suuseksin ja sen jälkeen voidaan suudella jne. Mielestäni on todella estynyttä pelätä omaa tai toisen eritteitä. Veisi pois omasta nautinnostani. Itsehän maistelen omianikin, totta kai. Muut tehköön mitä huvittaa tai jättäköön tekemättä, jos ei huvita.
Ihan normaalia toi on.
Kumia olisi toki fiksua käyttää, mutta itse en ole käyttänyt koskaan.
Tauteja nolla.
En tiedä onko normaalia vai ei mutta aikanaan minulla oli seksi suhde varatun naisen kanssa joka usein aktin päätyttyä halusi tulla istumaan naamani päälle ja nuolettaa itsensä puhtaaksi minulla.
Kivaa ja kiihottavaa se oli, varsinkin hänen puolelta sillä sai yleensä alle minuutissa uudestaan.
Paljaalla tuntematonta??? Siinä on bakteerit ja virukset vaihdettu.
Vierailija kirjoitti:
Käykö kaikki ns. normaalit ihmiset siis aina yhdessä sukupuolitautitesteissä sitten kun tunnetaan paremmin?
Ensin siis tapaillaan jonkun aikaa, sitten kun on tutustuttu enemmän mennään yhdessä testeihin ja näytetään tulokset toiselle?
Vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykö kaikki ns. normaalit ihmiset siis aina yhdessä sukupuolitautitesteissä sitten kun tunnetaan paremmin?
Ensin siis tapaillaan jonkun aikaa, sitten kun on tutustuttu enemmän mennään yhdessä testeihin ja näytetään tulokset toiselle?
Vai?
Ensin tutustutaan ja kun seurustelusta päätetty tai vain halutaan luopua kortsuista, niin testeihin juu. Kyllä siinä välissä pitää jo luottamusta olla sen verran, ettei tuloksia tarvitse nähdä, vaan toisen sanaan voi luottaa.
Tämähän on aiheena hyvin liukas ja joidenkin mielestä melko maukas etten sanoisi. Niiltä osin kun aiheeseen on päästy ja aihe kartoitettu on sanottava etten ole aiheeseen tututustunut ja näin ollen minulla ei ole kompetenssia kommentoida
Otan ensin kumppanin mallit suuhun ja sitten nuolen vielä omat hänen pepusta. Hauska yhdistelmä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai?
Kyllä vastuulliset ihmiset toimii näin. Nuorilla hyvin yleistä.
Voisi kuvitella että tuo olisi naiselle se nautinnollisin lopetus seksille.
M46 kirjoitti:
Sama juttu. Muutaman kerran olen kyllä nuollut puhtaaksi ja voin suositella.
Vierailija kirjoitti:
Alkeellinen trolli. Ensinnäkään kukaan nainen ei anna polkasta paljaalla etes randomi tinderin. Toiseksi hetero MIES ei koskaan nuole omia mehujaan.
Kolmanneksi. Jos joku saisikin tindermunaa niin miksi tänne siitä kertoisi. Keksitty juttu.
Keskimääri 8/10 naisesta antaa heti polkasta paljaalla. Itse en nuole lastejani pillusta tosin
Heh, ootko jääny ilman? Eiköhän aika monet sukupuolesta riippumatta saa tinderin kautta seksiseuraa. Mitään tilastoja ei minulla ole, mutta eiköhän tinder-seuralaisten kanssa vedellä paljaalla ihan siinä missä muidenkin satunnaisten suhteitten kanssa. Suurin osa käyttänee kumia, mutta kaikki ei.