Muumilaakson Aihe Vapaa?
Mitä Muumilaaksossa kirjoitettaisiin Aihe Vapaa-palstalle, jos siellä olisi sähköt, tietokoneita ja tällainen keskustelupalsta kuin tämä on? Tarkoitan siis oikeaa Muumilaaksoa, en mitään ihmisten tekemää kopiota siitä. Aihe olisi siis hyvän maun rajoissa vapaa.
Olen siinä käsityksessä, että Muumilaaksossa ei ole sähköjä. Siksi kirjoitin, että jos siellä olisi sähköt.
Kommentit (46)
Kaverini tiuskii ja saa raivareita. Voinko ghostata?
Lapseni kaveri on ärsyttävä koulukiusaaja jonka vanhempia ei koskaan näy. (Haisuli) tekisittekö lasun?
Rakastan poikaani, mutta olen huolissani hänestä koska hän jää aina itkemään kun hänen paras ystävänsä lähtee syksyllä vaeltamaan jonnekin. Kun kyseinen ystävä ei eräänä keväänä meinannut paita retkiltään takaisin, niin poikani ihan sairastui ikävästä. Mikä hänellä oikein on? Täällä olisi kaiken lisäksi eräs ihastuttava poikani ikäinen tyttö mutta poikani tuntuu rakastavan tätä ystäväänsä joka ei kuitenkaan selvästi halua asettua aloilleen ja ryhtyä pysyvään suhteeseen. Poikani on lisäksi vasta teini-ikäinen ja hänen kaipaksensa kohde on jo aikuinen mies. T: MM.
Miksi minua Haisulia aina syytetään kaikesta.
Onko ok laittaa ovet lukkoon edes joskus, en jaksaisi jatkuvia vieraita.
Joudunko olemaan ikuisesti Haisuli, vaikken haise :0
Naapurillani siivousneuroosi? Haukkui lapseni sottapytyksi.
Mitähän noi hattivatit kuljeksii.
Voiko miehen keski-iän kriisi oireilla näin? Haikailee merille. Onkohan hänellä siellä joku toinen? Pitäisikö varjostaa miestä?
Kertokaa nyt muumilaakson mammat, mitä se Muikkunen etelässä tekee? Kuulin, että...
Kuka hullu siellä noitametsässä oikein asuu?
Onko tämä merkki ilmastonmuutoksesta, kun muumilaaksossa tulvii tänäkin vuonna?
Otin kotiini hattivatin, arvatkaa miten kävi!
Lapsen kaveri puree toisia. Pitäisikö tehdä lasu?
Mitä asioita/tapoja vieraasi ovat ihmetelleet Muumilaaksossa?
Heräsin kesken talviunien ja ajattelin vilkaista nopeasti tänne ja mitä huomaan, on muitakin ketkä ei saa nukuttua! Mikähän tässä nyt syy, ilmastonmuutosko? Onneksi muu perhe nukkuu hyvin. Taidan palstalla hetken ja mennä takaisin nukkumaan. Yhtä asiaa kyllä ihmettelen. Jätin käsilaukkuni vuoteen viereen nukkumaan mennessäni mutta nyt kun katsoin, se olikin piirongin päällä. Minua kyllä hieman pelottaa, jospa täällä on käynyt varkaita sillä aikaa kun nukuimme. Kyllähän koko laakso tietää, että olemme sikeäunksta sakkia. Ja pappa on jääräpää kun ei halua että muumitalo edes lukitaan! Voitteko kuvitella! En nyt taida kuitenkaan jaksaa pukea esiliinaa päälleni ja lähteä tarkistuskierrokselle. Sitä paitsi, käsilaukussa ei oikein edes ole enää mitään arvokasta, kun mörkö vei simpukkapeilini kerran. Siitä avauduinkin täällä palstalla jos muistatte. Vieläkin ärsyttää.
Kevääseen!
Miksi kiltit hemulit eivät saa naisia?
Vierailija kirjoitti:
Lapsen kaveri puree toisia. Pitäisikö tehdä lasu?
Pitää, sekä tutkittava vesikauhu. Onko lapsesi kaverilla ADHD?
Onko esiliina WT?