Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muumilaakson Aihe Vapaa?

Vierailija
06.01.2020 |

Mitä Muumilaaksossa kirjoitettaisiin Aihe Vapaa-palstalle, jos siellä olisi sähköt, tietokoneita ja tällainen keskustelupalsta kuin tämä on? Tarkoitan siis oikeaa Muumilaaksoa, en mitään ihmisten tekemää kopiota siitä. Aihe olisi siis hyvän maun rajoissa vapaa.

Olen siinä käsityksessä, että Muumilaaksossa ei ole sähköjä. Siksi kirjoitin, että jos siellä olisi sähköt.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä auttaa kauheaan ummetukseen?

Vierailija
42/46 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle.

Ja ketjussa nimimerkki MP lähettää terveisiä NM:lle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelitko yläasteella myös Nipsuille vai pelkästään Haisuleille?

Vierailija
44/46 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen poikani olevan homoseksuaali. Kaveeraa jatkuvasti vanhemman miehen kanssa ja ikävöi tätä kovasti hänen lähdettyään aina etelään. Eräs tyttö on yrittänyt piirittää poikaa, mutta poika vaan tuhahataa: "tytöt eivät kiinnosta minua!" Pitäisikö huolestua?

Vierailija
45/46 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
46/46 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisistä ei tietenkään pitäisi puhua pahaa, mutta minä en ymmärrä kuinka eräs naapurini kehtaa aina moittia minun perheeni elämäntapaa kun itse hän on niin tiukkapipoinen, että hänen miehensä karkasi pois ja nyt hän on kolmen lapsen yksinhuoltaja. Kuitenkin hän vaatii, että häntä pitäisi rouvaksi sanoa vaikka miehestään ei ole kuultu aikapäiviin mitään. Lapsia minun käy vain sääliksi, koska he eivät koskaan saa pitää hauskaa ja leikkiä minun poikani ja tämän ystävien kanssa jotka ovat minun ja mieheni adoptiolapsia. Tuskin ovat raukat koskaan edes pannukakkua tai vaapukkamehua saaneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän