Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syke 7. kausi

Vierailija
06.01.2020 |

Mitä mieltä?

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä 😊

Vierailija
2/82 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tää Tampereen vahvistus tois vähän säpinää sarjaan. Vähän kuspäisen vaikutelman jo antoikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs mieltä uusimmista jaksoista?

Vähä säpinää traumapolilla :D

Vierailija
4/82 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyviä jaksoja olleet. Lyhyitä tosin.

Vierailija
5/82 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi jännä toi suuronnettomuus!

Vierailija
6/82 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Byäähhh, mulla ei näköjää olekaan ruutu+ tilaus voimassa enää, ja ei jotennkaa nappaa pelkän sykkeen takia alottaa uudestaa D:

Katoin ne kaks ekaa ilmasta jaksoa, uudet hahmot vaikutti kyllä ihan hyviltä.

Onneks ei tulllu lisää nuita teinejä tylsine seurustelukuvioineen. .

Vierailija
7/82 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan sikahieno kausi! Koukuttaa. 

Vierailija
8/82 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruutuplussa maksaa alle 10 egeä kuussa, joten ehdottomasti otin sen jotta näen Sykkeen. Vaikuttaa todella hyvältä tää kausi ja olen jo tottunut etenkin siihen Leeviin. Ja Jari eli Nicke L on hyvä hahmo, tuollaisia on meidänkin duunissa.

Vierailija
9/82 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy kuin 4 kautta.

Ne hyvät kaudet siis.

Vierailija
10/82 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kuin odotin.

Vierailija
11/82 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näy kuin 4 kautta.

Ne hyvät kaudet siis.

ekat on areenassa

Vierailija
12/82 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok mutta jaksot tosi lyhyitä.

Vierailija
13/82 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok mutta jaksot tosi lyhyitä.

Tämä on tullut todettua jo kaksi vuotta sitten joten ei viitsisi sitä enää jauhaa? Minä tykkään katsella koko 4 jakson kokonaisuuden Ruutuplussasta kerralla kahden viikon välein, jolloin kokonaisuuden hahmottaa paremmin.

Vierailija
14/82 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän kovasti tästä Zahran tarinasta. Joku kritisoi jossain ketjussa, että se "edistää ennakkokuuloja", mutta tuota valitettavasti tapahtuu ihan Suomessakin puhumattakaan muusta Euroopasta. Yli pyolet m**hanmuuttajanaisista (lue: lähinnä m*sluminaisia) eivät työllisty ja yksi isoimpia syitä tähän on juuri tuo, että naisen odotetaan opiskelujen sijaan olevan kotona ja hoitavan lapsia. Mies painostaa tai vaatii keskittymään perheeseen. Zahra on hyvä hahmo, joka näyttää, että m*sliminainenkin voi vaatia oikeuksiaan ja opiskella ja työskennellä yhtä lailla kuin miehetkin.

Vierailija
15/82 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä Suomalainen sana =SIKAHIENO?????Aivan liikaa vastaavia "SYKE"sarjoja,jotka vääristävät todellisuutta.LOPETTAKAA KOKO SARJA!!!!!!

Vierailija
16/82 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Holopainen ei ole enää sarjassa? Mä olen katsonut Sykettä viimeksi silloin, kun Petterillä oli kova vauvakuume :)

Vierailija
17/82 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pidän kovasti tästä Zahran tarinasta. Joku kritisoi jossain ketjussa, että se "edistää ennakkokuuloja", mutta tuota valitettavasti tapahtuu ihan Suomessakin puhumattakaan muusta Euroopasta. Yli pyolet m**hanmuuttajanaisista (lue: lähinnä m*sluminaisia) eivät työllisty ja yksi isoimpia syitä tähän on juuri tuo, että naisen odotetaan opiskelujen sijaan olevan kotona ja hoitavan lapsia. Mies painostaa tai vaatii keskittymään perheeseen. Zahra on hyvä hahmo, joka näyttää, että m*sliminainenkin voi vaatia oikeuksiaan ja opiskella ja työskennellä yhtä lailla kuin miehetkin.

Noinhan palstaulitkin olettavat perheen toimivan. Ja tietenkin mies päättää rahasta ja eron tullen nainen ja lapset potkitaan kadulle ja piilotetaan rahat, ettei vain tarvitsisi omista mukuloista elareita maksaa. Zahran porukoissa mies pitää isyyttä arvossa ja rakastaa lapsiaan.

Vierailija
18/82 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Holopainen ei ole enää sarjassa? Mä olen katsonut Sykettä viimeksi silloin, kun Petterillä oli kova vauvakuume :)

Lähti Belgiaan opiskelemaan sen fitness-prinsessan perässä.

Eli näyttelijä ei ehtinyt/halunnut osallistua tähän kauteen. Talaovi on auki paluuta varten kun ei häntä sentään tapettu esim. aivoinfarktiin.

Vierailija
19/82 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noinhan palstaulitkin olettavat perheen toimivan. Ja tietenkin mies päättää rahasta ja eron tullen nainen ja lapset potkitaan kadulle ja piilotetaan rahat, ettei vain tarvitsisi omista mukuloista elareita maksaa. Zahran porukoissa mies pitää isyyttä arvossa ja rakastaa lapsiaan.

Joo, kyllä tätä valitettavasti esiintyy myös kantasuomalaisten keskuudessa. Silti kantasuomalaisista työikäisistä naisista yli 70 prosenttia on työelämässä, m*'hanmuuttajanaisista taas vain noin 40 prosenttia. Eli yli puolet eivät ole työelämässä. Ja kuten sarjassa näkyy, koko suku myös painostaa siihen. Harvemmin on näin kantisten kohdalla, poikkeuksena tietty tiukat, kristilliset uskonnolliset yhteisöt.  Lisäksi uskonnolliset tavat rajoittavat monella tapaa naisen elämää ja vapautta olla oma itsensä. 

Vierailija
20/82 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä Suomalainen sana =SIKAHIENO?????Aivan liikaa vastaavia "SYKE"sarjoja,jotka vääristävät todellisuutta.LOPETTAKAA KOKO SARJA!!!!!!

HÄIVY SIITÄ HUUTAMASTA PÖNTTÖ!!!!!!!!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi