Syke 7. kausi
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Miten korona vaikutti asiaan kun 7 kausi oli jo kuvattu ? Syksyy varmaan menee kun nelosessa näytetään jos näytetään ollenkaan. En ala maksamaan yhdestä ohjelmasta että näen.
Palveluunhan saa 2 viikon ilmaisen kokeilun. Vai onko se käytetty? Pääsiäisenä oli tarjous, että palvelun sai ilmaiseksi oliko nyt 1 vai 2 kuukaudeksi ja pystyi lopettamaan milloin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei sykettä näytetä ilmaiseksi ? Sehän piti tulla ilmaiseksi. Nythän on kaikki jaksot tulleet ruutu+ yleensä ovat näyttäneet sen jälkeen ruudussa tai nelosessa. Kohta tulee 8 kausi luulisi että 7 kausi näytetään.
No ei ole pariin vuoteen näytetty ilmaiseksi kuin ekat jaksot! Ruutuplussassa 10 euroa/kk. Ei ole mikään pakko katsoa.
On ne ilmaiseksi näytetty, seitsemäs tuotantokautta ei ole kun vain kaksi jaksoa. Mutta en jää paitsi jos en näe enään, onneksi on tullut hyviä ohjelmia näin karanteeni aikana yleltä ja kolmoselta.
Tulipas ankea fiilis kun aloin 8. kauden ekajaksoa katsomaan.
Tuollainen ammattiliiton terrorikiilto silmissä vei sarjan jotenkin pois sellaisesta, minä olen sitä tähän saakka katsonut. Yllätyksellinen, inhimillinen, romanttinen, raadollinen, yli-tramatisoitu, mutta mielenkiintoinen katsottava.
Sairaanhoitajaa näyttelevä ponihäntäinen nuori nainen. Alalle sopimaton, sanon minä.
Niin, niitähän valittiinkin välillä ilman soveltuvuustestejä - jospa tämä on livahtanut koulutukseen sitä kautta 🙂
Onko sairaanhoitajissa oikeasti tuollaisia ihmisiä kuin Sonja?
Vierailija kirjoitti:
Onko sairaanhoitajissa oikeasti tuollaisia ihmisiä kuin Sonja?
On meitä moneen junaan, tommonen Sonja-tyyppi on ihan tunnistettava. Mun mielestä on ihan hyvä, että sarjassa kuvataan muitakin kuin ns.kutsumushoitajia, jotka eivät nurise mistään.
En ikävä kyllä tätä Nelosen Sykettä pysty edelleenkään katsomaan ajattelematta, että nämä ovat höntsäkausia. Sarjaa tehdään hirveällä tempolla ja uusia kausia tulee heti kun edelliset ehtivät loppua. Jälki on myös sen mukaista ja siitä jää tehotuotettu maku. Jaksot ovat epämääräisen moniosaisia, kun Ylellä oli kaudessa selkeät 50-minuuttiset 10 jaksoa.
Hyvä sarja. Lempihahmojani on tietysti Holopainen, toki poistunut jo. Max myös sai ennen sukat pyörimään jaloissa, nykyään turhan nähty ja sellanen lipevä.
Marjut on myös mun suosikki, mahtava näyttelijä. Tollasia Marjutteja on aina jossain mittakaavassa hoitoalalla, ainakin omassa, ei ehkä noin radikaalina mutta onpahan kuitenkin. Hänestäkin nähty myös se inhimillinen puoli ja ovathan noi pomot aina myös itsekin puun ja kuoren välissä, kuten Marjutkin, vaikken häntä ns. puolustelekaan silti.
Uudesta kaartista Nicke Lignell on hyvä. Näyttelee hyvin ja uskottavasti ja ilo hänen esiintymistä katsella.
Aino, Ainon ex ärsyttää ja Sonja.
Vierailija kirjoitti:
En ikävä kyllä tätä Nelosen Sykettä pysty edelleenkään katsomaan ajattelematta, että nämä ovat höntsäkausia. Sarjaa tehdään hirveällä tempolla ja uusia kausia tulee heti kun edelliset ehtivät loppua. Jälki on myös sen mukaista ja siitä jää tehotuotettu maku. Jaksot ovat epämääräisen moniosaisia, kun Ylellä oli kaudessa selkeät 50-minuuttiset 10 jaksoa.
On se hyvä ettei sun ole pakko katsoa. Minä katson kaiken ja meen vielä leffankin tsekkaamaan. Harvinaisen hyvä sarja kotimaiseksi.
Turha siinä on upitella. Etkö tajua ettei ketään kiinnosta tämä kakkkaohjelma?
Voi v*ttu että vihaan sitä Jannicaa
Sykkeestä tehdään siis elokuva, jonka pääosassa Iina Kuustosen hahmo Iris? Kulunut hahmo, olisivat ottaneet päähenkilöksi vaikka Holopaisen.
Toivottavasti Sonjan ja Jessen suhde jatkuu/etenee seuraavalla kaudella.
Kuivettuu kasaan kun on niin tasapaksua ja vaivoin etenevää juonta, en kehtaa seurata ennalta arvattavaa keskinkertaista näyttelijäsuoritusta.
Tämä sarja on vain suojatyöpaikka loppuunkolutuille näyttelijöille. Ugh. Olen puhunut.
Mä oon nyt kattonu tätä kausi seiskaa ja todennut, että ihmissuhdehömppää tullu lisää edellisiin kausiin verrattuna. Siis vakiokaluston säpinöitä. Ennen oli enemmän niitä potilaskuvauksia.
Onko aktiivisempaa keskustelua ohjelmasta?
Yhdeksäs kausi alkanut, trailerin perusteella aika vauhdikas draaman täytteinen kausi tulossa taas..
Onneksi se kammottava sairaalaklovni on hävinnyt sarjasta. Kaiken kiireen keskellä puhalteli saippuakupliaan ja lässytti. Ymmärtäisin tämän lasten vuodeosastolla. Myöskään Zahran rukoushetkien kuvaamista en kestänyt. Minuuttikaupalla ruutuaikaa mokomaan. Hyvä myös kun itseriittoinen psykiatri lähti pois. En muutenkaan erityisemmin pidä Sanna Stellanista. Toivottavasti kukaan näistä ei tule takaisin. Myös tylsä Aino voisi lähteä.
Miten korona vaikutti asiaan kun 7 kausi oli jo kuvattu ? Syksyy varmaan menee kun nelosessa näytetään jos näytetään ollenkaan. En ala maksamaan yhdestä ohjelmasta että näen.