Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mies ei kiinnostunut tässä tilanteessa?

Vierailija
06.01.2020 |

Jos kerran on tavannut miehen ja nainen ehdottaa myöhemmin näkemistä seuraavalle kerralle tietylle päivälle ja mies vastaa, katsotaan ja selityksen hommasta mikä pitäisi hoitaa samana päivänä. Eli onko selkokielellä merkki ettei halua enää tavata? Ei vaan kehtaa suoraan sanoa?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama, minulle tuollainen kiinnostuksen määrä ei riittäisi. Ignore.

Vierailija
2/30 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tehnyt näin ja olen ollut kiinnostunut. Siksi olen sanonut näin, koska en ollut varma ehdinkö saamaan kaiken tehtyä. Jos tapailutilanteessa minun tulisi perua kaikki menoni naisen mielen mukaan, niin nainen on minulle väärä. Tällä kerralla ehdin ja meillä oli mukava ilta ja yökin. Nykyään olemme parisuhteessa.

Vierailija
4/30 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei itse sitten ehdota korvaavaa ajankohtaa, niin ei ole kiinnostunut.

Vierailija
5/30 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun toistuvasti tulee este tapaamiselle, niin silloin se on merkki että ei kiinnosta. Kun ilmoilla on vain epäilys ehtimisestä, se ei tarkoita yhtään mitään.

Vierailija
6/30 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa että sillä on joku muu homma.

Katsoo saako hoidettua muulloin tai muuta vastaavaa.

Vierailija
7/30 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on muutakin elämää ku treffailu. Ja joo, aika moni katsoo ensin omat menonsa ja sopii vasta sitte.

Vierailija
8/30 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
9/30 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mies osaa tuossa tilanteessa aloittaa sitä viestiä "Olisi todella kiva tavata, mutta..." ettei naisen tarvitse arvuutella kiinnostaako vai ei? Tai ehdottaa jotain muuta aikaa joka sopii itselle varmasti?

Vierailija
10/30 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itekki joutunu noin tekeen. Sit toki ehdottanu heti toista ajankohtaa.

Vierailija
11/30 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä. Kaikille ei nyt vaan käy kaikki ehdotut ajankohdat nähdä, joten toki silloin nimenomaan ”katsellaan”. Mistä jengi täällä osaa heti sanoa, etteikö olisi kiinnostunut? Tuosta ei voi mitenkään tietää.

Kysy suoraan, koska sille sopii nähdä. Jos ei koskaan, sitten se ei ole kiinnostunut.

Vierailija
12/30 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, älä ota yhteyttä mieheen. Odota, tuleeko mieheltä viestiä tapaamiseen liittyen tai ehdottaako uutta ajankohtaa. Siitä se kiinnostuksen taso viimeistään selviää.

Näillä nykytiedoilla sanoisin, ettei mies ole kiinnostunut, mutta Suomi on täynnä sosiaalisesti vajavaisia kyheröitä, joten ehkä on pieni mahdollisuus siihenkin, että miehellä tosiaan on jotain muuta hommaa. Ei vain tajunnut ehdottaa uutta aikaa.

Vierailija
13/30 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla varma, että kommunikaatio ei tule ainakaan suhteen edetessä paranemaan. Kommunikaatio on kuitenkin se parisuhteen olennaisin asia, jos ajattelee pitkää parisuhdetta. Ihmiset ovat aina erilaisia, eivätkä osaa lukea toistensa ajatuksia ja ilman kommunikaatiota tulee jossain vaiheessa riita tai toinen kärsii.

Vastauksena katsotaan on treffipyyntöön aivan ala-arvoinen, jos on kyse aikuisesta miehestä.

Vierailija
14/30 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö mies osaa tuossa tilanteessa aloittaa sitä viestiä "Olisi todella kiva tavata, mutta..." ettei naisen tarvitse arvuutella kiinnostaako vai ei? Tai ehdottaa jotain muuta aikaa joka sopii itselle varmasti?

Eikö nykyään saa sanoa niin kuin asia on. Pitääkö sitä liittää kaikkeen jotain korulauseita että aikuinen ihminen tajuaa mistä on kyse? Jos ei tiedä ehtiikö silloin tehdä kaikkea, ei tiedä. Tässähän on kyse siitä että jos mies ehtii hän haluaa nähdä. Jos taas ei ehdi, niin näkeminen ei onnistu. Että sieppaa kun joka asiasta pitää etsiä piilomerkityksiä, eikä voi vaan katsoa miten ne asiat etenee.

Vierailija
15/30 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kiinnostunut.

Mikä saa sinut ajattelemaan näin?

Vierailija
16/30 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö nykyään saa sanoa niin kuin asia on. Pitääkö sitä liittää kaikkeen jotain korulauseita että aikuinen ihminen tajuaa mistä on kyse? Jos ei tiedä ehtiikö silloin tehdä kaikkea, ei tiedä. Tässähän on kyse siitä että jos mies ehtii hän haluaa nähdä. Jos taas ei ehdi, niin näkeminen ei onnistu. Että sieppaa kun joka asiasta pitää etsiä piilomerkityksiä, eikä voi vaan katsoa miten ne asiat etenee.

Treffailukulttuuri nyt on hiukan eri 😉 kuin vaikka työkulttuuri.

Piilomerkitys oli siinä sanassa "katsotaan" ja kun mies ei ehdottanut muuta ajankohtaa tai ollut isommin ilahtunut ylipäätään.

Jos aikoo olla naisten kanssa tekemisissä romanttisessa mielessä niin on vähän pieni pakko alkaa ymmärtää naisen logiikkaa. Tai logiikan puutetta, ihan miten vaan.

Vaikka se kuinka olisi erilaista kuin oma tai harmittaisi, niin neuvoisin, että silti.

Lopussa kiitos seisoo! 😊

Vierailija
17/30 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treffailukulttuuri nyt on hiukan eri 😉 kuin vaikka työkulttuuri.

Piilomerkitys oli siinä sanassa "katsotaan" ja kun mies ei ehdottanut muuta ajankohtaa tai ollut isommin ilahtunut ylipäätään.

Jos aikoo olla naisten kanssa tekemisissä romanttisessa mielessä niin on vähän pieni pakko alkaa ymmärtää naisen logiikkaa. Tai logiikan puutetta, ihan miten vaan.

Vaikka se kuinka olisi erilaista kuin oma tai harmittaisi, niin neuvoisin, että silti.

Lopussa kiitos seisoo! 😊

Sulla on sitten vähän erilaisen naisen logiikka kuin esim minulla. Älä pliis yleistä noin. Ihmiset ei ole sukupuolensa perusteella mikään kollektiivisesti ajatteleva massa, vaan yksilöerot ratkaisevat.

Minä, naisenakin, kyllä ymmärrän, että muutakin elämää voi olla. Sanoisinhan itsekin, etten tiedä ehdinkö nähdä jonakin tiettynä päivänä, jos en tietäisi, ehdinkö nähdä sinä päivänä. Ei tuosta voi päätellä kiinnostusta mitenkään.

Vierailija
18/30 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuorempana joskus tapaillut noita katsotaan- tai katsellaan-miehiä.

Kokemukseni perusteella kiinnostus ei sillon ole kovin suuri.

Tai joko ehkä onkin, mutta eivät kuitenkaan jaksa tai ehdi sen kummemmin siihen naiseen aikaansa hukkaamaan tai ainakaan vakituista seurustelua alkaa.

Usein juuri silllon mennään sen miehen aikataulun ja viitseliäisyyden ehdoilla, kompromisseja tehdään harvemmin.

Juu, ei tarvi mennä "aina" sen naisenkaan aikataulun mukaan, mutta tosiaan asian voi esittää monella tavalla, kuten kohteliaasti ja ilahtuneesti jos nainen ehdottaa treffejä.

Mutta jos on jähmettyä tosikko niin silloin on parempi etsiä sellainen nainen joka sen hyväksyy ja ymmärtää.

Ehkä niitäkin on.

Vierailija
19/30 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jähmeä tosikko.

Vierailija
20/30 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuollaisessa tilanteessa olisi järkevämpää ehdottaa jotain muuta ajankohtaa, sen sijaan että pitää toista odottamassa, että ehtiikö se treffeille vai eikö ehdi? Itse ainakin tekisin näin jos olisin oikeasti kiinnostunut tapaamaan toisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän