Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan ei ole koskaan sanonut rakastavansa

Vierailija
06.01.2020 |

Kukaan ei ole koskaan sanonut minulle: "minä rakastan sinua". Kukaan ei ole koskaan halannut. Kukaan ei ole ikinä osoittanut pienintäkään välittämisen merkkiä. Tiedättekö miltä se tuntuu? Pitäisi olla niin aikuinen. Tiedättekö? Olla välittämättä tuollaisesta. Tehdä vain kaikki yhteiskunnan hyväksi ja unohtaa täysin itsensä. Pitäisi olla niin hyvä ja kunnollinen, sitten kuolla pois. Pakkohan minussa on olla se vika. Eikö? Miten muuten kaikki kohtelisivat huonosti? Minä olen niin viallinen, että minua ei voi rakastaa. Tiedättekö miltä se tuntuu? Tietääkö kukaan? Kuuleeko kukaan? Ymmärtääkö kukaan?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta :D

Vierailija
22/27 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taivaan Isä ja Jeesus rakastaa SINUA ja haluaa SINUT omakseen - rukoile Jeesusta elämääsi, niin et ole koskaan yksin, etkä välttämättä tarvitse enää kenenkään ihmisen rakkautta, koska Jumalan rakkaus on niiiin paljon parempaa.

Ei jumalauta! :DDD

Nyt loppuu jeesustelut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmilla sukupolvilla oli sellainen kasvatus, että rakkautta lapsiaan kohtaan ei saanut näyttää. On hyvin tavallista, että vanhemmat eivät sanoneet rakastavansa.

Vierailija
24/27 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempien rakkaus on ainoa ehdoton rakkaus. Tai ainakin sen pitäisi olla. Muut rakkaudet täytyy tosiaan ansaita. Ne olen itse ansainnut parisuhteissa olemalla toiselle hyvä ja ihana.

Lapsiakin minulla on. Niillekin olen hyvä ja ihana. Hekin rakastavat.

Vierailija
25/27 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs terapeutti nettivideollaan sanoo "Sinä saat sen rakkauden, jonka ensin tunnet itsessäsi." Tämä on totta. Olen onnellinen ja rakastava itsessäni ja yksin. Minussa asuu rakkaus, joka läikkyy yli. Ja sen minä saan myös takaisin.

Vierailija
26/27 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole sinulle rakkautta velkaa. Se pitää ansaita.

Selvennätkö mitä rakkauden ansaitseminen on. Mikä on se valuutta, jolla rakkaus maksetaan tai työ jolla rakkaus ansaitaan?

Viimeksi tänään olisin saanut rakkauden tunnustuksen, jos olisin antanut rahaa. Minkä arvoinen on tämä rakkaus ja mihin pohjautuvaa?

Vierailija
27/27 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ne tytöt lapsuudessa ja naiset aikuisena joihin rakastuin eivät rakastaneet minua. En ole siis olemassa heidän silmissään rakastettavana persoonana. Ne tytöt jotka lapsuudessani minuun ihastuivat tai naiset aikuisena minuun rakastuivat eivät koskaan tehneet aloitetta ja tulleet sanomaan sitä minulle. Niinpä minun näkökulmastani katsottuna heitä ei ole olemassa. Ne tytöt ja naiset jotka sanoivat minulle rakastavansa minua, valehtelivat lopulta eli muuttivat mielensä ja jättivät minut. Mitä järkeä tässä ns. rakkaudessa? Tuskaa se vain on. Rakkautta ei ole olemassa, ei ainakaan minulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän