Kauhea riita talossa lastenvaunuvaraston käytöstä
Vietiin sinne kaappi lasten kuriksille, saappaille ja muille ulkovaatteille, sekä ulkoleluille. Nyt joulunpyhinä, joku oli laittanut siihen lapun: Vie kaappisi pois, tämä on lastenVAUNUvarasto! Terv. Huoltomies.
Viikko sitten yksi asukas näki kun puettiin lapsille kuriksia ja alkoi kanssa valittaa kaapista. Kysyi missä asunnossa asumme. Mä valehtekin jotain ja se jäi katsomaan minun perään vihaisena.
Lauantaina kaapin oveen oli tullut uusi lappu, että ellemme vie kaappia pois, se kuljetetaan sisältöineen kaatopaikalle omistajan kustannuksella.
En kyllä usko että taloyhtiö näkisi tollasen vaivan.? Varmaan tää yksi nainen vaan in kateellinen.
Ihme tyyppejä!
Kommentit (26)
Kanna sinne kaappiin kaikki kaatopakalle vientiä odottava romu. Kuljetuslaskua et tietenkään suostu maksamaan, koska et ole sitä tilannut, etkä vaan vielä itse ehtinyt siirtää kaappia. Saat näin kätevästi kaatopaikkakuorman taloyhtiön laskuun.
Ehdota yhtiökokouksessa että vauvuvarosten seinille asennettaisiin peltiset varustekaapit tai edes hyllyt, joihin saisi lasten leluja yms. tavaraa, etteivät loju maassa tilaa viemästä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne ihan oikeasti vie sen kaapin kaatopaikalle ja teille tulee lasku työn aiheuttamista kuluista. Lisäksi joudutte ostamaan tietysti uudet kuravaateet, saappaat ja lelut koska myös kaapin sisältö on siellä kaatopaikalla. Voitte saada myös varoituksen ja kun niitä on tarpeeksi teidät voidaan häätää asunnosta.
Ei sitä kuulle niin vain tilailla mitään toisten piikkiin. Kyllä se on niin että tilaaja maksaa.
Taloyhtiö voi laskuttaa taloyhtiön omistamien tilojen ylläpidosta / korjauksesta aiheutuvat lisäkustannukset siltä asukkaalta joka ne on aiheuttanut. Eli kuljetusta ei tilata asukkaan piikkiin vaan taloyhtiön, mutta yhtiö laskuttaa kukut asukkaalta. Ihan normaalia.
Mistä tämä ainainen kateudesta syyttely kumpuaa? Epävarmuudesta? Siitä kaapistako sinä ap siis kuvittelet naapurisi sinua kadehtivan? :D Tavalliset nobodyt joiden elämässä ei ole yhtään mitään hohdokasta, kai saavat jotain tyydytystä siitä, että uskottelevat itselleen kaiken heihin kohdistuvan kritiikin johtuvan kateudesta.
Miksi et vienyt sinne vanhoja vaunuja, jossa sitten säilytät nuo mainitsemasi tavarat?