Nyt on uus ongelma. Meillä on suht iso talo ja pojan kaverit, sekä tyttöjä että poikia on tulleet meille katsomaan televisiota.
Juu ei haittaa. Mun puolesta kivempi kun meillä ovat turvassa. Mutta en tunne yhtään näitä tyttöjä tai heidän perheitään. Pojat tiedän jo pitkältä ajalta, koska ovat lasteni kavereita. Pojat on fiksuja ja fiksuista perheistä.
Pitääkö mun valvoa vanhempana siihen asti, että kaikki lähtee? Nää on sen ikäsiä, että osa jo 18v. Mutta silti. Pitääkö mun vahtia?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä.
Hienoa, että teillä on kylän ainoa televisio.
Näin vissiin on :D :D
Auttakee, tämä on mulle ihan uusi ongelma. Juu ite nuorena kyllä hengailtiin jo jossain hylätyissä rakennuksissa tytöt ja pojat kaikki, mutta ajattelin, että oma lapsi ei olisi yhtä heitteillä kuin itse olin aikoinaan. Pitääkö mun vahtia noita teidän tyttäriä???!!!
Miks te ette tiä missä teiän tyttäre hengaa????!!! Miks ne on täällä meillä?
Oikeastiko nuoret vielä tuolleen hengaa jonkun luona porukalla, eikä kaikki selaa kotona kännykkää? Ei tietenkään tartte vahtia täysikäisiä, onhan heillä kännykät josta vanhemmat saa kiinni tarvittaessa.
Pitää jos et halua että talossasi harjoitetaan seksiä. Sitä paremmin jos on alaikäisiä. Eikä tytöt esittäytyneet vai eikö heitä esitelty kun tulivat vieraaseen kotiin aikaa viettämään. Ota selvää.
Vierailija kirjoitti:
Pitää jos et halua että talossasi harjoitetaan seksiä. Sitä paremmin jos on alaikäisiä. Eikä tytöt esittäytyneet vai eikö heitä esitelty kun tulivat vieraaseen kotiin aikaa viettämään. Ota selvää.
Kyllä minä haluan paritella.
No eikö aloittaja osaa kysyä lapsiltaan keitä nämä nuoret tytöt/pojat ovat ja keiden lapsia? Ihan normaalia peruskäytöstä toisten kotiin tullessaan edes nimensä kertoa ja tervehtiä. Ei voi herrantähden olla noin vaikeaa tuo vanhemmuus olla-kai sitä nyt edes sen verran voi olla kiinnostunut/välittää nuorista, jos he oman kattosi alla viettävät aikaansa,että jotain tietoja kysyy. Oletko ollenkaan noille omille teineillesi läsnä? Olitko silloin,kun olivat pienempiä? Eivät he sinua siihen viereen kaakaokuppien kanssa kaipaa seisomaan,mutta on hyvä jos tietävät jonkun aikuisen(18-vuotias ei ole vielä aikuinen,vaikka lain mukaan niin määritelläänkin)olevan läsnä tarvittaessa tai puhelimen päässä saatavilla. Missä se maalaisjärki taas on?
Vierailija kirjoitti:
Huumeluolaa ne virittelee. Vai televisiota ja uskot kaiken?
:D :D ootte hauskoja!
Vierailija kirjoitti:
No eikö aloittaja osaa kysyä lapsiltaan keitä nämä nuoret tytöt/pojat ovat ja keiden lapsia? Ihan normaalia peruskäytöstä toisten kotiin tullessaan edes nimensä kertoa ja tervehtiä. Ei voi herrantähden olla noin vaikeaa tuo vanhemmuus olla-kai sitä nyt edes sen verran voi olla kiinnostunut/välittää nuorista, jos he oman kattosi alla viettävät aikaansa,että jotain tietoja kysyy. Oletko ollenkaan noille omille teineillesi läsnä? Olitko silloin,kun olivat pienempiä? Eivät he sinua siihen viereen kaakaokuppien kanssa kaipaa seisomaan,mutta on hyvä jos tietävät jonkun aikuisen(18-vuotias ei ole vielä aikuinen,vaikka lain mukaan niin määritelläänkin)olevan läsnä tarvittaessa tai puhelimen päässä saatavilla. Missä se maalaisjärki taas on?
En voi mennä esittäytymään kun olen kännissä. Join liian monta lonkeroa.
Sanoit että pojat ovat ok. Muori taitaa siis olla kateellinen kun taloon tepastelee nättejä nuoria naisia.
Vierailija kirjoitti:
Sanoit että pojat ovat ok. Muori taitaa siis olla kateellinen kun taloon tepastelee nättejä nuoria naisia.
Eiku en vaan tunne näitä tyväriä. Kenen tyttöjä ovat ja mistä tullee? I dont know. So scary. Mitä jos ne on jotain hulluja tyyliin Carrie?
Lasten miespuoliset (18+) kaverit luovat minuun jo merkittäviä katseita. Kieltämättä näytän nuorekkaalta ja varmaan houkuttelevalta piukassa leopardikuvioisessa asussani... Taidanpa seuraavaksi hieman puolihuolimattomasti tanssahdella poikien iloksi! Tarjoaisinko viiniä heillekin... Kyllä tässä nyt muut tyttöset ovat haitolla.
Siis tarkotan, et talo on iso, että pystyn olemaan poissa silmistä mutta kuulen kyllä kun ne tuolla höpöttää ja nauraa.