"Mielestäni naisellisuuden saa näyttää" – uskoisitko, että upea Marianne, 51, on neljä lasta synnyttänyt isoäiti?
Kauneudenhoitoalalla ja myyjänä toimiva 51-vuotias Marianne Rytkönen käy miehensä kanssa viikoittain kuntosalilla ja huolehtii aina ennen pukeutumista huolellisesti ihostaan.
– Kun iho on hoidettu ja hyvinvoiva, on vaatteiden vuoro. Oma äitini on näyttänyt minulle sen mallin, että itsestä huolehditaan. Mielestäni naisellisuuden saa näyttää, Marianne kertoo MTV Uutisille.
Marianne sanoo nauttivansa meikkaamisesta ja laittautumisesta. Hän kertoo, että itsestään huolehtiminen tuo itsevarmuutta.
Mariannen naisellinen, raikas tyyli on kerännyt paljon kehuja, mutta myös kateutta.
– Joskus jotkut sanovat, että hyvähän minun on, kun olen nuoren näköinen ja hoikka. Se on sellaista piilokettuilua. Mutta minun mielestäni ihan jokainen voi olla nuorekas, kun vain huolehtii itsestään, Marianne sanoo.
Monikaan ei usko Mariannea viisikymppiseksi, ja esimerkiksi oltuaan kuvattavana omien tyttöjensä kanssa, valmiista kuvasta saa etsiä, kuka lopulta on tytär ja kuka äiti.
Kommentit (146)
Ryhmäkuvassa tyttäret näyttävät oikein tyylikkäiltä. Yksinkertainen tyyli, naisellinen, eikä pintaa juuri näy. Äiti taas.. Mekko ei todellakaan ole tyylikäs ja itseruskettavaa käytetty.. Kuunteleekohan hän oikeasti tyttäriensä tyylineuvoja?
Vierailija kirjoitti:
Ryhmäkuvassa tyttäret näyttävät oikein tyylikkäiltä. Yksinkertainen tyyli, naisellinen, eikä pintaa juuri näy. Äiti taas.. Mekko ei todellakaan ole tyylikäs ja itseruskettavaa käytetty.. Kuunteleekohan hän oikeasti tyttäriensä tyylineuvoja?
Minun mielestäni tyttäret eivät ole kyllä ollenkaan tyylikkäitä, vaan halvan näköisiä. Piukeita polyesteripukuja päällä, liikaa meikkiä.
Olen vuoden nuorempi, mutta vaan kaksi lasta synnyttänyt. Olen kyllä nuoremman näköinen kuin tämä rouva ja vartalonikin on parempi. Ei tuollaista pömppömahaa, eikä kyllä yhtään tatuointiakaan. Ehkä minustakin tehdään ensi vuonna sitten ihan uutisjuttu, kun täytän 51v.
Upea? Oikeesti? Tavallisen näköinen 50-kymppinen, joka sattumalta ei ole ylipainoinen ja pukeutuu pissisvaatteisiin siinä toivossa, että näyttäisi nuoremmalta kuin on.
Toimittajalle tiedoksi, yhteiskuvasta selviää todella helposti, kuka on äiti.
Jenkeissä sanottaisiin 18-81, 18 takaa, 81 edestä. Siis mistä tällaisia artikkeleita yleensä edes keksitään?
Meinasin kuolla nauruun, kun näin tämän Nu Skin Mariannen itsekehu jutun lehdestä. Näyttää 60+ vuotiaalta raitistuneelta luuskalta, sorry vaan.
”En kuitenkaan mitään vesirajahameita käytä” Mitenkä noista kuvista saa vähän eri kuvan 🤣
Älkää hei olko ilkeitä sille kun toisella ei ole elämässä mitään muuta enää kun yrittää päihittää tyttärensä ulkonäöllisesti :D
Tuolla naisella ei taida olla miestä kun pitää somessa kalastella kehuja vierailta 🙄
Onkohan iltapäivälehti tehnyt jutun tahallaan? Haluavat, että jutun hyväuskoista naista pilkataan ja hänelle nauretaan? On kyllä ip-lehdistön moraali surkea. Käyttävät häikäilemättä hyväkseen ihmisiä, jotka ovat imartelulle ja huomiolle alttiita.
Jutun asettelu mm. kohdassa "En käytä vesirajahameita" - ja heti perään kuva kireässä ja epäimartelevassa minihameessa...
Ihan on kaunis ja hyväkuntoinen nainen, menisi ehkä hieman nuoremmastakin (45?). Mutta en ymmärrä, miksi hänestä piti tehdä juttu. Ei ole ainoa laatuaan. Ja ärsyttää tuo ”naisellisuuden saa näyttää” -juttu. Ei meikki, hiustenlaitto ja mekot naista tee, karvainen meikitön nainen ainakin omasta mielestäni enemmän, ainakin luonnollisemmin, naisellinen.
Hirveä tyyli on rouvalla, lunttuvaatteita harrastaa. Silmämeikki valunut suttuisesti silmien alle. Ihan on ikäisensä näköinen, n. 65 vuotias. 😏🧐
Olisi kyllä tyylikkäämpää jos hänellä olisi 15 cm pitempi mekko, nyt on ihan huo ran vaatteet.
Te olette kuulkaa kateellisia kaikki vaan:D! Kyllä Marianne tietää!
Kauhea haahka mutta nuo vaaleat tyttäret on kuumia.
Taas näitä, jotka luulevat näyttävänsä nuoremmilta.🙄 Hoikkana pysyminen ja itsestä huolehtiminen ei tarkoita, että näyttää ikäistään nuoremmalta. Missäs se harhaisten olen ikuisesti nuori toisin kuin muut tätiytyvät naiset -ketju olikaan. Kuuluisi sinne joukkoon...
Luultavasti tupakoi ja ottaa kovasti aurinkoa, ainakin naama vastaavassa ruttukunnossa kuin eräällä tuntemallani muuten kropaltaan hyvällä 5-kymppisellä.
Tässä tarkoitettiin luultavasti, että hänellä on naisellinen tyyli.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan iltapäivälehti tehnyt jutun tahallaan? Haluavat, että jutun hyväuskoista naista pilkataan ja hänelle nauretaan? On kyllä ip-lehdistön moraali surkea. Käyttävät häikäilemättä hyväkseen ihmisiä, jotka ovat imartelulle ja huomiolle alttiita.
Jutun asettelu mm. kohdassa "En käytä vesirajahameita" - ja heti perään kuva kireässä ja epäimartelevassa minihameessa...
Sama tuli mieleen. Ja puhutaan raikkaasta lookista, jolle ihmiset ovat kateellisia, mutta koko juttu täynnä tunkkaisen näköisiä lähikuvia itseruskettavalla tai liian tummalla meikkivoiteella sutaistusta naamasta. Tämä muistuttaa sitä brittiläistä "liian kaunis" Samantha Brick -artikkelia.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti tupakoi ja ottaa kovasti aurinkoa, ainakin naama vastaavassa ruttukunnossa kuin eräällä tuntemallani muuten kropaltaan hyvällä 5-kymppisellä.
Itselläni iso nenä vanhentaa ja niin näyttää hänelläkin.
Ihan tavan viiskymppinen.
Erotuksena moniin, että jaksaa hoitaa ihoa, osaa meikata ja tykkää pukeutua samoihin rytkyihin kuin lapsensa.
Ei ole mitenkään ihmeellistä, mutta Suomessa suht harvinaista.