Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rivon anoppini suusta taas: "Tussua toisen eteen"

Vierailija
05.01.2020 |

Olimme kauppakeskuksessa ruokaostoksilla. Ja lasten kuullen vielä sanoi noin. Muutkin ihmiset katsoivat vähän pitkään. Sitten vielä nauroi tsihhihihihh. Voi luoja! Ei ollut eka kerta tämä. Kerran sanoi yhdelle kaupan nuorelle kassatyöntekijäpojalle "siitos" kun sai rahaa ostoksistaan takaisin ja iski silmää hänelle.
Mikä ihme tuota anoppiani vaivaa, vai olenko minä vain tylsä ja huumorintajuton ihminen?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet.

Vierailija
2/12 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivo Riitta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anopilla oli aina pakkomielle änkeä kanssani saunaan. Sitten arvosteli "pieniä" rintojani, ihmetteli miten minulta onnistuu imetys niin hyvin noin pienillä rinnoilla. No, mulla on D-kupin rinnat, ei poikansa ikinä ole valitellut niiden pienuuttta.

Vierailija
4/12 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavia tollaset "läpällä" pervoilevat ihmiset. Niitä on sukupuolesta riippumatta. Perinteisimpiä heittoja niillä on kahvipöydässä seksin tarjoaminen keksin sijaan ja sitten just se typerä tekohihitys päälle. Juttia touhua.

Vierailija
5/12 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikiteini :D

Vierailija
6/12 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä olla niin tosikko ja paskantärkeä. Hyvää tai huonoa huumoria, aina parempi kuin vakava möllötys

Vierailija
7/12 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisista naisista nuoret miehet näkevät painajaisia.

Vierailija
8/12 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi puutteessa?

Vierailija
9/12 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä. Jouluna anoppi lauloi viulua vinguttele sijaan p*llua pimputtele. Argh! 

Vierailija
10/12 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä olla niin tosikko ja paskantärkeä. Hyvää tai huonoa huumoria, aina parempi kuin vakava möllötys

No en minä omasta mielestäni mikään paskantärkeä ole, riippuu seurasta ja paikasta. Minusta paikka oli nyt väärä tuollaisille lotkautuksille ja seurakin, koska kyseessä pienet lapset. 'Ap

Vierailija
11/12 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupoikien huumoria. 

Vierailija
12/12 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä noita juttuja kans oikein jaksa,mutta tuo"otatko seksiä" on vanhaa kieltä.Siis paljon paljon vanhempaa kuin sun anoppis.

Keksit oli viime vuosisadan alussa vielä "seksejä".K-kirjain lausuttiin osassa sanoista s-kirjaimeksi.Kirahvi luki vielä 50-luvun Pikkujättiläisessä Sirahvi.

Seksi sanana ei ole suomea vaan englannin kieltä.Tuskin meidän esi-isät ja äidit ois tienneet,mitä on seksi,paitsi korkeasti koulutetut.Sillä seksillä ei oikeasti silloin tarkoitettu seksiä.

En tiedä,mitä sanaa tuosta lemmen lihapuolesta ovat käyttäneet,jos jotain ovat.Erotiikasta puhuttiin,mutta sekin on hienostunut sana.

Kuulin tässä jonkun sanan,joka kuulemma tarkoitti menneillä vuosisadoilla seksikästä,mutta en muista,mik....ei kun juu,HEMAISEVA.

Olin luullut sen tarkoittavan iloista ja aurinkoisen näköistä,mutta että menneiden aikojen seksikäs.Yllätyin.