Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamala ahdistus alkoholista

Vierailija
05.01.2020 |

Ei ole minkäänlaista fyysistä krapulaa, henkinen sitäkin kauheampi. Eilen meni 4 olutta ja lasi viiniä klo 14-23 välisenä aikana ja tänään ahdistuneisuus ja masennus vaivaa. Taidan lopettaa kokonaan.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serotoniini varannot juotu tappiin, siitä masennus ja ahdistus, ihan normia alkkiksille.

Vierailija
22/28 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää tuntuu olevan yleistyvä ongelma. Mulla kans alkoi noi ahdistukset alkon jälkeen pari vuotta sitten. Silloin en ollut kuulukkaa et jollain muulla ois sama, mut nyt melkein kaikilla tutuilla ja tuntemattomilla tulee. Onks alkoholi muuttunut vai onks tää vaan yks lisää vanhuuden tuomia vaivoja?

Varmaankin vanhuuden tuomia vaivoja osittain. Itsellä univelat ja stressi sotkettuna alkoholiin aiheutti niin tolkuttoman ahdistuksen neljänkympin jälkeen, että lopetin kokonaan juomisen. En ole juonut kuuteen vuoteen yhtään pisaraa, toiminut ainakin minulla, enkä todellakaan kaipaa sitä yhtään.

Ikä todellakin pahentaa krapuloita ja toi ihan uusia oireita. Mitä ihmettä sitten juomisen tilalle? Olen kokeillut pidempään selvinpäin olemista. Reilut kolme kuukautta olin juomatta ja tuntuu että kuolee tylsyyteen.

Mielikuvituksen puutetta? Onhan maailma täynnä mahdollisuuksia.

Päihtymyksen antamaa nautintoa on mahdotonta korvata millään. Jos sen voisi oikeasti korvata niin ei ihmiset käyttäisi näin paljon erillaisia päihteitä ja huumeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle myös mutta en välitä siitä mitään. Katselen vaan rauhassa kun ahdistus ja itkuinen masennus tulee ja menee, ei ne häiritse mitenkään. Kun kerran tiedän että kyseessä on pelkkä aivokemiallinen reaktio eikä mitään psyykkistä mitä pitäisi alkaa selvittää. 

Vierailija
24/28 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin lopettaa. Koskaan ei ollut niin hauskaa, että olisi kannattanut kestää monta päivää kestävää alakuloa ja henkistä heikkoutta.

Vierailija
25/28 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoittavat on keksitty. Krapulapäivän pikku tissuttelu on oma taiteenlajinsa. Tokan päivän ensimmäinen on jopa parempi kuin edellisen päivän ensimmäinen. Pikku masikset katoavat heti ekan kaljan jälkeen. Jos ei tähän ole valmis, kannattaa vähentää :)

Vierailija
26/28 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin minuakin pienetkin määrät alkoa ahdistaa seuraavana päivänä ja yöunet menevät, mietin kanssa onko mitään järkee

edes niitä muutamaa siiderii juodakkaan.

Vierailija
27/28 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin minuakin pienetkin määrät alkoa ahdistaa seuraavana päivänä ja yöunet menevät, mietin kanssa onko mitään järkee

edes niitä muutamaa siiderii juodakkaan.

Ei ole mitään järkeä juoda muutamaa. Jos ottaa niin sitä pitää juoda ainakin sen verran että tuntuu päässä. Muuten alkoholien juomisessa ei ole mitään järkeä.

Vierailija
28/28 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsuudessasi alkoholismia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä